Üdv,lenne egy olyan kérdésem hogy egy 96-os gyári LC-nek a 4 lityis fogyasztás nem túl magas e,városi használatnál?
(Ebben van nyélgáz és 50-60-as utazó is,kb fele fele arányban)
A másik pedig hogy a variátor csereérett,milyet ajánlanátok milyen görgőkkel?
előre is köszi a választ.
Igen azért is választottam ezt a hengert.
Mert dugóba se lehet jót találni meteort is koppintsák egy haverom vett egyet rossz volt a minösége, én vettem egy Vertex-et annak meg olyan vastag volt a fala mint egy kinai dugónak.
Ami jó lenne asso werke dugó de az meg 20ezer nagyon sok érte meg nincs is itt jó mester rosszul fúrnak. Még tán a prox dugó de hát jobb lenne látni élöbe most megrendelem ha mégse jó meg küldhetem vissza sok idö elmegy vele. Megkérdeztem több embert is mindenki jókat mond a Naraku hengerekröl azt mondják taiwan-on gyártják meg is veszem annyiért nem sok.
Nem értem hogy miért fogsz olyanba, amiről halvány lila fingod sincs. Ha nem tudod mi az előgyújtás, akkor hogyan szeretnéd összehozni ezt?! Ne vicceljünk már. Azt sem értem hogy miért akarod ráerőltetni a láncfűrész cuccot. Szerinted jobb lesz? Nem. Lesz világításod? Nem. Össze tudod rakni hogy fasza legyen és ott adja az ívet ahol kell? Nem. Én sem kezdek el műteni, pedig már láttam párszor hogy kell. Ha a régi gyári gyújtás elromlott, akkor keresd meg a hibáját és cseréld ki a rossz alkatrészt. Semmivel nem kerül többe, mint közdarabot csináltatni és szanaszét kókányolni mindent....
jó ez a Naraku hengerszett minőségre?
Itt ahol lakok nincs jó henger furó rosszul furnak az is ennyi körül lenne. gyárba biztos jobban megfurják azért is gondolkozok ezen.
most nézem éppen hogy ha az ék felfele áll a láncfűrésznél és a robogónál is akkor a dugó felül van mindkettőnél de a stillnél 10 óránál van az elektronika a robogónál a jeladó 4 óránál!Én 4 órához teszem a still elektronikát akkor már lefele adja majd a szikrát?Vagy igaz a jeladó is akkor adja a robogónál? Már teljesen belekavarodtam
Igazából,ha ékes ez is akkor is állítható az előgyújtás.Kivezted az éket,és a lendkereket el tudod forgatni,így változik az előgyújtásod.Ehhez viszont stroboszkóp kell.Kis szerencsével felrakod,és működni fog mindenféle állítgatás nélkül.
Igen pont elfér a jeladó helyén mert nagyon kicsi csak a gyújtókábel kell hosszabb!
Igen stiftes ez is!
De én nem értem ezt az előgyújtást mert nincs rajta semmi állítási lehetőség,akkor hogy állítsam?
A STILL is begyullad akkor ez is befog nem?
Nem az elektronika helyére gondolok,azt oda teszed ahova akarod,ill ahol elfér.Azt nem tudjuk,hogy a felsőholtpont előtt hány fokkal adja a sthil gyujti a szikrát.Ebben is ék pozicionálja a lendkereket?
Hát úgy ahogy van átteszem!Nincs semmi állítási lehetőség.Vagy arra gondolsz hogy ugyan oda kel tenni az egész elektronikáját ahol eddig volt,lentebb nem lehet?Ennél csak az van hogy egy kis fekete doboz amin közel a forgó lendkerékhez,abból már jön is ki a gyújtókábel?
Természetesen jó lesz a láncfűrészgyújtással,ha a hozzá való cdi,trafóval használod.Viszont az előgyujtást neked kell beállítni(robogó 14-17°,a fűrészé passz).Viszont én nem használnék 6-os hőérfékű gyertyát,mert ha kicsit szegény keveréket is kap simán kilyukasztja a dugót.
Sziasztok!
Egy gyors választ kérnék tőletek!
Nem jön össze sehogy a gyújtásom sajnos :(
Van egy piaci gagyi STILL láncfűrészem 40ccm-es(biztos tudjátok a románok árulják,ugyan úgy néz ki mint az eredeti).Ma leszedtem a lendkerekét és a kúpja pont akkora mint az én robogóm főtengelyének.Csinálnék a külső részének egy konzolt ami pont oda tartja.A gyertya mérete pont olyan mint a robogóért csak 2 mm-rel alacsonyabb és adja a szikrát rendesen mind a eredeti mind a NGK6 os gyertyára ami a robogómba volt.
A kérdésem a következő : Ha átszerelném a STILLből mindent a robogómba működni fog a robogóm,elég erős lesz a gyújtás neki?(tudom világítás nem lesz)
Válaszokat előre is köszönöm!
No igen ha nincs kompresszio akkor nem indul....
De akkor sehogy.....
Ha indul de csak 30 a vege akkor meg bejatszik a kipuffogo.
Leomlo tiszta? Cső tiszta?
Sajnos lattatlanba sok hiba lehet.....szoval vegig kell menni rajta.
Ha menne alapjaraton akkor lehetne a karbi vagy a hajtas....
De ha be se indul akkor az megint mas....
Gondolt at mi kell a beindulashoz (telefonon potyogok aezert nem irom le reszletesen)
Azokat nezd meg ( benzincsap vakuumcso karbi beallitas)
Ha ezek jok akkor henger....kompresszio ,tomitettseg
Szia a rugos dolog be valt lehet rugni rendesen meg volt nyulva elege. Kulon olajzasa van de en amikor megvettem attol a perctol keverekel hasznalom nehogy baj legyen. Nagyon ritkan sikerul meg igy is beinditani rovid ideig es akkor se akar menni vagy csak 30 km/h. Sajnos most mar be se indul. Tobben mondtak mar h lehet nincs megfeleo kompresszio (ez lehet a henger miatt?) Ha igen mindenfele keppen szet kell szedni nagyon:(
Ha menet kozben allt le elsore a hengert neznem meg... lehet behalr az olajzod es a jobbik verziod van vagyis nem besult a blokk csak megakadt...
Mikor kihul ujra indithato....majd ujra leall egy ido utan?
Mindenesetre tegyel olajat a benzinhez elso korben......
5lhez ~ 1dlert
Ha nem ez a gond akkor a kuplungot neznem meg.... nekem hasonlo volt tavaly.
Hirtelen megnyult az egyik rugom...
.majd el is tort....a kuplung kivagodott es ugye lefogta az egesz variot,berugot,oninditot.
Sziasztok..Aprilia Sr 50 R motorom van..Az miért lehet, hogy a km óra mutatója 75 km/h felett remeg, illetve 1-2 mm-es holtjátékkal mér? Nem egy nagy probléma mert nem igazán zavar, csak szeretném tudni, hogy mégis miért lehet...75 alatt meg teljesen hibátlan...vki vmi tipp? esetleg tanács..
(Ebben van nyélgáz és 50-60-as utazó is,kb fele fele arányban)
A másik pedig hogy a variátor csereérett,milyet ajánlanátok milyen görgőkkel?
előre is köszi a választ.