Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni. Aprilia sr 50 karburatoros motorom van. A gyertyam jo, uzemanyag rendben, karburator uj, ha befecskendezek benzint a gyertyahoz akkor sem indul. Hiba menet kozben allt elo egyszer csak leallt alattam probaltam berugni de a berugokar mint ha megszorult volna. Azota hol jo hol nem. Szerintetek a henger korul kell keresni a bajt. Vagy valami egyszerubb?
Sziasztok. Először is köszönöm a kompresszoros segítséget, a probléma megoldódott.
Viszont adódott egy másik. Szilenteket kellene cserélnem ott, ahol a váz és a hátsó blokk rész találkozik.
ha a két kerekén áll a motor, a hátsó kerék a blokkal együtt borul ráfelé a teleszkópra. Ha megmozgatom a motort, szemmel láthatóan, h mennyit billeg az az összeadás minden irányba, mig a másik oldalon nem. Szóval azt a 2 szilentet kellene cserélnem. Nemtudtok egy olyan helyet, ahonnan tudnék vennei?
Akkor senki nem tudja hogy a factory ditech műszere mutatja a fogyasztást? /átlag/ üdv.
Feleslegessé vált 17x12 7 grammos görgőkészlet, kb. 20 km-t használt szinte új, 900 Ft + postaköltség.
Utánvétes levélként tudom postázni ha érdekel valakit!
Morini blokkos Apriliához való. Érdeklődni: yapcika@gmail.com
Új és használt tuning cucok Illletve gyári alkatrészek áron alul.
tel: 30/426-01-32
bekecs2t@gmail.com
Én 13 éves koromban kezdtem Jawa Babettával, majd Simson robogóval "száguldozni". Betöltöttem a 14-et leraktam az 50-es kismotor jogsit iskolai keretek között. 17 lettem leraktam a B kategóriát. 21-24 éve motoroztam utoljára, most ismét ráültem. Hát mit ne mondjak fényévekben lehet mérni az akkori és a mostani minőségi különbséget.
Szerintem ez ma már nem szégyen (régen se volt az)
37 leszek mindjárt - és csak A-s jogsim van.....
Mindenki csodálkozik, hogy miért nincs B is?

Én mindig úgy voltam vele, hogy minek?
Mindig a motor volt meg előbb és csak utána a jogsi.
Mivel kocsim nincs (csak a 2. nejem hozott egyet magával) így minek ?

Persze ma már sajnos a melókeresésnél elég fontos lett, szóval ha lesz rá ~ 150.000-rem egyszer , akkor majd megcsinálom...de addig minek?
Anyukámnak is meg van a korlátlan motor jogsi! Abban az időben nem volt korlátozás.
Én meg örülök az SR 50-es "seggzsibbasztó pöcsköszörűnek" is!
Szégyen nem szégyen, neki megvan nagymocira a jogsija,nekem nincs!
Úgyhogy szerintem bírni fog vele!
De csak a pókosnál....a 70-esnél nem.... ezért gondolom, hogy ott a csapágy lesz a hiba alapforrása (jobb félni)
Ha a Zasszonypajti kapja, csak óvatosan, nehogy elragadja a ménes!
Kandalló mellett motorépítés!
:)
Na majd most kap egy felújítást
Szerencse kibírta a szezont :)
Szia Pufi74!
Én is pont így jártam!Azért mertem megemlíteni a csapágy törést!
Nekem is összetört a csapágykosár,a golyók összefutottak egy helyre,s ekkor ért bele a sonka a blokkfélbe!Ez adta azt a kerepelő hangot!
Na majd meglátom :)
Köszönöm a segítséget!
Hengerből mit ajánlanál ?
Igazából megpróbáltam a pénztárcámhoz illően alkatrészt vásárolni!
A hengert és a dugót nem tudom megmondani,mert azt Szegedről kaptam egy robogós szakitól!De ha beszélek vele akkor megkérdezem!
Skf csapágyak mentek bele,hozzá a jobb szimeringek!
Polini high speed komplett variátor!Extreme kuplung!Athena szíj!
Lehet hogy ez így egy összedobált rendszernek néz ki, de az én igényeimnek pont megfelel!Tudja amit kell!S legtöbbet az asszonyka fogja úgyis használni,ő meg remélhetőleg nem gyilkolja szét!
Ez ok,de alig többért van sokkal jobb.Ez nálam bizonyított:
http://www.egumotors.hu/4380-m...
Másik veszélyes.
http://www.egumotors.hu/282-mo...

Vagy ez ,nagyon gagyi ?
http://www.egumotors.hu/4380-m...

Szerinted ez milyen minőség!
Megvan ott minden golyó.A kosár tartotta őket egymástól megfelelő távolságban.Egyébként malacod van,ez műanyagkosaras csapágy(volt),ezért nem rombolt.Ha fémkosaras lett volna nagy lett volna a pusztítás odabenn.
Tényleg :)
A golyók megvannak, csak a kosár ment el pihenni.
Gyári.
Szerintetek milyen henger meg főtengely jöjjön számításban !
Normál használat mellet !
Vajon a golyók hova lettek