Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó még az a csapágy. Kis olaj és mehet vissza.
Nézem de nem kotyog semmit nem látok rajta!
Az alsó tűgörgőt ki lehet cserélni ?
Vagy az fix ?
még a hajtókart nézd meg jó-e.
meg a tügörgöt
Rendben :)
Még a főtengőn gondolkozom hogy maradjon e ?
Nem látom hogy rossz lenne!
Koyo csapágyat vegyél bele azok a jók
Sziasztok

Na szétkaptam a blokkot :(
A rejtély nem oldódott meg de akadnak érdekességek!
Hova tűntek a golyók vajon ?

A csapágy képén az a fekete valami kemény bakelit vagy nem tudom mi a golyók között volt !
A karburátor szivótorkát befogtam kézzel , a berugókart lenyomtam egy párszor és nyomja a benzint vissza fele.
A membrán jó megnéztem elzár rendesen a karbi pohara is tele van benzinnel mi lehet a baja? gyengén is gyorsul ez miatt
Milyen cuccokkal raktad össze?
Sziasztok!
Ma úgy gondoltam motorozok egyet,bár kicsit hűvös volt!
Mivel a bejáratás 300-adik km-nél járok,gondoltam mostmár tesztelem hogy mit is tud a gép!
Szépen egyenletesen jár,egyenletesen gyorsul,a fordulatszám nem ingadozik!A 90kg-om alatt 100km/h a vége!
A variátoron a filcezést megnézve kb 3-4 mm lehet a tárcsa széléig!
Azt hiszem most már nem is babrálom,szerintem ez a sebesség bőven elég!
Sziasztok!
Van eladásra egy Aprilia sr 50 (old) gép.

Tudni illetik róla!
motorgenerálon esett túl,új hátsógumi.

Használt gép révén akadnak gondjai,de csak esztétikailag.

Képet kérésre tudok küldeni!

I.á. 90.000Ft
Sziasztok.aprilia sr factory ditech kezelési utasítása szerint a digit kijelző mutatja az átlag fogyasztást..... Ez igaz? Nem jöttem még rá hogyan.... Valaki akinek ilyen van tudja,vagy segítene? Üdv Attila.
Nem tudtam átrakni a zégert mert nem tudtam szétszedni sajnos.
Azért gondolom, hogy én csesztem el valamit mert mielőtt hozzányúltam jó volt.
A 40-60 közötti erőtlenséget a kontrasztrugó gyengülése okozza.Vegyél bele egy piros malossit(minarelli blokkhoz valót).
A tűn átraktad a zégert?
A köztestengely(amin a két fogaskerék van)lötyög?Mert az levett deklinél természetes,mert a deklibe támaszkodik a vége.
A keréktengely kijön,ha leveszed a kereket,és a végáttételfedelet.A zéger csak a csapágyat rartja.
Segítséget kérek ismét!
Sajnos kivettem a súbertűt hengerestől, + állítgattam a levegő + alapjárati csavart. Most azt műveli, hogy 40-50 körül nincs benne annyi erő mint előtte és amikor leállítom pukkan párat a kipufogó!
A végsebesség jó, 40-ig és 60-tól jól gyorsul. Mi lehet a baj?
Valaki tapasztalt már hasonlót?)
(SR 50 Morini blokkos, 12-es Keihin karbi 85-ös főfúvókával)
Köszönöm szépen!
Az egészben az a furcsa, hogy a pókos ahol a 70-es megy 81-et, az is megy ~ 70-et....
Az tuti hogy szét kell kapni a pókost, mert az áttétel frankón lötyög. Gondolom ott is van egy csapágy alatta, ami megnyúvadt.

A gondom, hogy kell szereznem egy zégerfogót, mert ha jól láttam akkor a kerék után az az első amit le kell venni kivülről, hogy a tengelyt kihúzhassam....


Szóval ez a tél munkája lesz.
(Ha esik a hó, akkor úgy is ki vagyok tiltva a cég területéről....vagyis pár napig nem lehet menni csak kocsival vagy busszal.....)
Igen,így van.Ha megvan a kellő teljesítmény,akkor "kell" a hosszabb végáttétel.Az is előfordulhat,hogy a hosszabb végáttétel miatt nem tud a gép rendesen kiforogni,így nem csak a gyorsulás a végseb is csökken.Ha már úgyis szét van szedve kicserélheted,hátha nálad,is ez van(tehát próbáld ki a 70-est a pókos gyári áttételével).
Szoval osszessegebben tenyleg csak gyorsabb lrsz a vege de mi den mas szarabb....

Akkor marad igy.....majd a fekvore koltok inkabb.
Tehetsz bele hosszabb primert,a 13-52 helyett 14-43 az még +15%.Ez a legolcsóbb új:
http://www.robogoalkatresz.eu/...
De ehhez présgép kell(autószerelő műhelyekben szoktam cserélni).Lepréseled a köztse tengelyről az 52-es fogaskereket a helyére rápréseled a 44-eset,berakod a helyére az új kuplungtengellyel együtt,és go.Viszont ezzel meg a tuning szekundereddel együtt 30%-kal hoszabb áttételed lesz,és ez már meglehetőse rontja a gyorsulást(Olyasmi,lesz mintha váltós géppel 1-3-5-öt váltanál.Meglesz a végseb csak lassabban)
Az áttételt egymásba kapcsolódó fogaskerékpárok adják.Nálad mindkét gépnél 13-52 a primer áttétel.A pókosnál 13-42 a szekunder,a 70-esnél isvalszeg ennyi volt,de cserélve lett 15-41-re,ami +15%-os.Tehát ennyivel nőtt a végseb.
No de akkor mikellene megis? Max boltbol.....
13/42 egyikbe sincs!

13/52 es 15/52 van.
A kuplung mindegyiknel 13
Akerek meg ugye 41 es 42
Nekem a gyári 14/43,de a 15/41-esed attól is hosszabb 10%-kal.
Hát ez nem jött be.A pókos sr-ed szekunderje -18%-os a 70-eséhez képest.Ergo,ha átteszed végseb csökken.Ha a 70-esed gyárija uaz volt,mint a pókosé(13/42)ami valószínű,akkor ebben a 15/41 az már tuning(hosszabb) áttétel +15%-os.