Már az is koppra ki van tekerve. Hidegen csak pár másodpercig van alapjárat. Melegen pedig jár egy darabig, és szép lassan ejti el.....De van olyan h melegen tökéletes Már énis gondoltam a kompresszorra, mert csak gázadással indul, meg az üzemanyag nyomócsöveket már cseréltem, mert az egyik el volt repedve, szóval azzal gond nem lehet.
Köszönöm a segítséget. Szerintem nagy kárt nem tettem benne h eddig igy használtam. Ez csak ilyen boltba meg munkába járós :D
Ne a bowdenfeszítővel adj neki alapjáratot(a ditech azt nek szereti),hanem a folytószelep mozgatómechanikáján lefelé álló kis hernyócsavarra(egy anya rögzíti).Bár esélyes,hogy a kompresszorod már nem 5-ös,és alapjáraton kevés nyomást csinál(vagy a nyomáshatároló membránja kezdi felaeni).
Tegnap teszteltem egy ditechet.A kompresszorró lekötöttem a csövet,rákötöttem egy külső kompresszort,és adtam neki 5bart.Úgy ketyeget alapjáraton,mint az álom.Csökkentve a,nyomást 4bar-nál már kezdett egyenletlenebb lenni az alapjárat,2,5-nél még zakatolva döcögött(gázra már fulladozott,köhögött)2bar-nál leállt.(előtte nyomáshatároló csere volt felújítottra)
Na megtaláltam az alapjárati csavart is a karbin! Eltakarta az a k.b.sz.tt levegőcső!
Kicsavartam a schuber tűt is csak nem tudtam állítani rajta.
Hogyan lehet állítani, (szétszedni) hogy a tűt lejjebb vagy feljebb lehessen tenni? Megpróbálnám én beállítani, mielőtt ÚJRA szerelőhöz viszem.
Sziasztok.
egy kis segítséget szeretnék kérni :)
van egy 2003-as morini blokkos sr ditech-em, és nincs alapjárata.
hidegen melegen könnyen indul, szépen megy 80 körüli tempót, viszont ha jár alapjáraton, szépen lassan elejti a fordulatot. egy minimális gázhúzás mellett viszont jár egyenletesen, de tényleg csak minimális gázhúzás. Próbáltam állítani a gázbovden feszitő csavarjain, koppra kitekerve is uez van. szerintetek ez mitől lehet?
Sőt!Ezen az oldalon van egy lemez ami a szimeringet tartja,s még az olajpumpa meghajtó kerék is!Most már nagyon kíváncsi vagyok!
De sajnálom hogy ezek a kilátások!
Általában fölülről a második horony a gyári beállítás.
10-es a levegőcsavar(1,5 fordulat a gyári beállítás általában): http://www.easyparts.nl/showdr...
18-as az alapjáratállító csavar(a levegővsavar beállítása után fülre állítod be): http://www.easyparts.nl/showdr...
Az tényleg csapágykosár darab,de ha az a főtengelycsapágyból való,akkor át kellett jönnie a szimeringen.Ha meg átjött nem igazán mehetne a moci,olyan falshot szívna.Bár vannak még csodák.
Én sem találtam olajosnak, benzinesnek a gyertyát!
Most nagyobb nyűgöm van sajna! Alapjárat állítást kértem a szervizben és a 4.5 literes fogyasztás 5.2 lett! Ugyan úgy használom, ugyan azon az úton!
Az alapjárati csavart nem találom a karbin, a levegőcsavar meg van.
Valaki le tudna írni egy olyan beállítást, amivel kisebb lenne a fogyasztás? A súbertűnek melyik állásban kell lennie az 5-ből?
Keihin 12 karbi, 85-ös főfúvóka. Köszönöm szépen előre is!
A képek alapján én nem tennék bele kisebb főfuvit.Azt viszont jó lenne tudni melyik oldal a kipuff felőli a gyertyán.(Ha benn van a gyertya a helyén meghúzva húzz egy vonalkát a porcelánra felül,az átellenes oldal lesz a kipuff felőli).Utána csinálj még egy tesztet,és fotózz.Még félgázas menet utáni gyertyaképet is csinálhatsz,hogy ott milyen a keverék.(ugyanúgy,mint a tőgázas,vsak félgázon hosszabb menet,gyujtás le,kitart,megáll.)
A pokos sr
Kerektengely 42
Attet 13/52
Kuplu gtengely 13
Vagyis akkor a pokos srnek jobb?