Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem jó színe van, őzbarna, nem tűnik olajosnak. De várd meg a szakik véleményét.
Csináltam pár gyertyaképet, gyújtást levettem, gázkart tövig húztam a megállásig.
Ilyen a gyertya. Nekem nem sokat mond. Egyik fele világos a másik sötétebb. Ilyenkor mi a helyzet a főfúvókával? 85-ös van benne most.
Köszi szépen! Én is így gondoltam csak én nem értek hozzá.
Ha teszünk bele 75-öst attól nem lesz baja? Nagyon szeretném ha nem zabálna ennyit, de legalább 65-el tudjak menni vele.
Köszönöm a segítséget
Majd jelentkezem
Attól még a hajtókar csapágy lehet rossz. Ez majd kiderül, ha szétszeded és alaposan(!) átmosod, átböngészed.
Hát henger dugó az új lesz az tuti .
Főtengely csapágy szimering az nem vészes az is csere !
Ha a főtengelyen kicserélem a csapágyakat szimeringeket más gubanc ott nem lehet ha jól tudom ugye ?

Tudnátok valami henger szettet ajánlani ami nem túl drága de tartós azért ?
Nem kel 70 -es legyen elég az 50-es!

Előre is köszi mindenkinek :)
Nem a motor keveri !
Lehet ott is gubanc van akkor
Főtengelycsapágy, hajtókar. Így elsőre. Talán lendkerék mágnes, de az picivel másabb hangot adna.
És Te kevered az olajat a benzinhez vagy a pumpa? Vagy mindkettő?
Hát ööö....., izé. Ez már megette a kenyere javát. Szétszedés előtt mérni kellett volna egy kompressziót benne, de a látottak alapján nem sokat nyomhatott. Én ezt már nem raknám össze így.
Ha 70-es a gyári, akkor a 85-ös fújóka valószínűleg (biztos) hogy sok lesz egy 50-es hengernek.
Én a helyedben széthúznám a blokkot,és cserélnék csapágyakat(bár eléggé hajtókaros hangja van,de lehet csak cspágy lesz)Viszont,ha még nem csináltál ilyet,inkább bízd hozzáértőre.Amint látom gyáli vagy,keresd meg Tóth Gyuszkót,ő is gyáli és csinált már egy pár mocit.(egy 4t motowellje,és most már egy 2t axisa van)
Igazából nem!
Imbuszkulcs a csavarokhoz,zégergyűrű fogó,esetleg gumikalapács!
Meglátjuk a hajtókar nem kotyog az tuti!
A blokk szét húzáshoz kell specko szerszám?
Még mindig azt mondom,ne nekem legyen igazam!
Szerintem csapágy probléma lessz!
Olyan a hangja, mintha a sonka beleérne a blokkfélbe!
Valószínű kosártörés!De ha széthúzod a blokkot,kiderül!
Most már kíváncsi vagyok!
Tudom már volt fenn :)
http://youtu.be/E4XO_YLIaIc
Akkor szerintem babrált volt az olaj !

A hajtókart ahogy néztem nem kotyogott !
A főtengely csapágy nem adhatja a hangot ?
A koksz a rossz minősgű olajtól van.A leégés a henger dugó kopása miatti nagy hézagtól.Főtengelyed lhet jó,ha nem lóg,mert attól még kenhet normálisan az olaj,hogy így ég el.
Érdekes pedig tényleg csak Repsol oil ment bele!
Vajon akkor mitől lehet ez ?

Ezek után kíváncsi vagyok a főtengely hogy fog kinézni!

Működni működött rendesen eddig :)
Azt a hengert ugye nem akarod így összerakni?Fúrás új dugó(vertex,prox,minimum meteor),új tűgörgő,tömítésszett.Azt az olajat meg felejts el,mert amint látod rommá van kokszolódva a hengerfej dugattyútető.Csodálkozol,hogy kopog?Csoda
,hogy megy.A kopott henger,dugó mellett lefúj,de nagyon(az a leégés a dugón az brutál)
Ezt a dugattyú 13000km-t futott a saját gépemben,és kapta az újat,fúrást(csak castrol power1 racing olajat kapott):
Csakis Repsol 2t ment bele!
Van benne kb 14 ezer km !
Évi 4-5 ezer 3 éve nyúzom ;-)
Hjajj! Arol 2T-t kapott ez?
Sziasztok

Ma lekaptam a hengert a felső tűgörgő rendben van !
A hajtókar sem kotyog!
Nem jöttem eddig rá mi adhatta a kopogó hangot!

A dugó elég strapásnak néz ki :)
Köszi! Ezt jó tudni! Na de akkor ha a gyári főfúvóka az SR 50-ben 70-es, most pedig 85-ös van, az nem sok? Gondolom ezért eszik 4.5 lityit 100-on.
Elvileg minden gyári fojtás ki lett véve. Milyen fúvókát rakjak bele?
A ragasztó. A dugó ragad meg a hengerben. Megszorul. Ha kevés benzint kap (ezért kevés az olaj is), egyre nagyobb súrlódás lép fel, a hengerfal és a dugó között. Ettől még több hő termelődik, a dugó anyaga kitágul. Ettől még melegebb lesz, majd reccs, megszorul.