Ha a gyertyakáp azt mutatja,hogy soka főfuvi,akkor a kisebbel jobb lesz a végseb,és a gyorsulás is.Viszont,ha nem nagy a mostani,akkor a kisebbel jobb esetben fulladni fog nagyobb gázon,és így használva előbb-utóbb megragad.A helyedben először gyertyaképet néznék,és ha soknak tünik,max 5-tel kisebb fuvit próbálnék.Aztán újra próba,ha ok tőgázas gyertyakép.Ha még mindig sok mehet bele meg 5-tel kisebb.
Na ki lett cserélve a szíj + a görgőszett! Nagy változást nem tapasztaltam sajnos, de jobban megy mint a 7-es görgőkkel. Óra szerinti 76-ot sikerült kihozni, ez valós 72 max.
Kuplung félidős, még jó. Mennyi valós km lehet a motorba ha a kuplung félig kopott? Az órában 3700 km volt amikor vettem.
Karburátor 12-es Keihin 85-ös főfúvókával! Kérdés: ha 75-ösre cseréljük a főfúvókát akkor hogyan változik a gyorsulás - végsebesség - fogyasztás? A gyári főfuvi 70-es úgy tudom.
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
Ha úgyis szíj,görgőcsere lesz,akkor látni fogja a szerelő a kuplungot is(szíjcseréhez le kell venni a harangot,hátsótárcsát azon meg ott csüvsül a kuplung).
Elmegy az az alatt is.Javítottam már nem egy olyat ahol 1mm is szűken volt meg,és ugyanúgy funkcionált(Sőt olyanal is takálkoztam,hogy az orra már mínuszban volt,a pofa egy része már fémesen surlódott a haranghoz.A tulaj szerint csak kicsit hangosabban kapcsol,amúgy semmi változás.:( )
Ezek alapján lehet,hogy uaz a fogszámú van mindkettőben(sekunder 12/42).Nálam a vizesnél 14/43 van.Van egy tartalék uilyen,és egy 14/41 is.Többféle fogszámmal szerelték,úgyhogy csak szétszedés után derül ki.(ha esetleg nálad egyformák,vehetsz bontottan 3-4k-ért mennek)
Amit "megjavítok" PC-t szinte mindig működik!
Kivéve amikor hardver probléma van.
Köszi, hogy szóltál a meleg gyertya túlhúzás veszélyéről! Este hazajövök, reggelig lesz ideje kihűlni.
A varió, kuplung kb. mennyi km után lesz cserés? Van ott is egy tűréshatár?
Köszönöm szépen!
Ezt a leállítós gyertyás ellenőrzést, fényképezést megcsinálom mindenképp és jelzek, hogy milyen lett! Azt biztosan nem rontom el, gyertyát már szedtem ki + be nem egyszer több motoron is.
Az a gondom, hogy ha elkezdem szétszedni és nem bírom össze rakni na akkor hívhatom házhoz a szerelőt. Egy pc-t megjavítok, szétszedek összerakok de ez nem hasonlít hozzá. :-)
Nyomástartóedény gépész nekem is,idei szerzemény(céges buli).
Préssávot csak forrasztóónnal tudsz mérni.Összerakod a hengert,gyertyanyíláson bedugod a hengerfalig(L alakura meghajlítva),rárúgsz(csak kézzel lenyomod a kart),a dugó nekinyomja a hengerfej "széléne") az ónt.Kiveszed,tolómérővel megméred az összenyomott részt,és megvan a préssávod.Ha túl nagy(1,5mm-nél több)vékonyabb hengertalptömítéssel csökkented.
Keréktengelyt is cserélned kell,mert arra van rápréselve a szekunder áttétel nagyobb fogaskereke(elvileg a tiéden 42,fekvőn 43 vagy 44 évjárat,és mocifüggő). http://www.easyparts.nl/showdr...
Közztstengely alátétjeire figyelj(a 7-es kúpos).
Ezért kérdeztem....mert azt se kell levenned.
Én elsőre levettem....majd után láttam, hogy semihez nincs köze....
Jelenleg a dekni levétele olyan 10 sec....
Minden csavart imbuszfejesre cseréltem, így az akkus fúróhoz csináltam egy 5-ös imbuszfejet és így csak zümm-zümm.zümm...és már lent is van.
Megnézem a gyertyaképet hamarosan! 2003-as a motor.
Kuplung félidős, még jó. Mennyi valós km lehet a motorba ha a kuplung félig kopott? Az órában 3700 km volt amikor vettem.
Karburátor 12-es Keihin 85-ös főfúvókával! Kérdés: ha 75-ösre cseréljük a főfúvókát akkor hogyan változik a gyorsulás - végsebesség - fogyasztás? A gyári főfuvi 70-es úgy tudom.
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
http://www.easyparts.nl/choose...
És ez a fekvő:
http://www.easyparts.nl/choose...
Az attetel....nekem levegos mind a ketto(vizest linkeltel)
A bazis szerint a kerektengely 42 vagy 44
A prisec 12/52 vagy 13/52
Szoval lesz mit szamolni:)
Kuplung: elkopik a ferodor.....minosegfuggo
Szij: a gyari merettol 10-15% kopas
En iden a pokkba olyan 2500at tettem....seminek nincs baja
Az enyemekbe volt csillagcsavar,hatlapfeju....ezert csereltem ki
Kivéve amikor hardver probléma van.
Köszi, hogy szóltál a meleg gyertya túlhúzás veszélyéről! Este hazajövök, reggelig lesz ideje kihűlni.
A varió, kuplung kb. mennyi km után lesz cserés? Van ott is egy tűréshatár?
A tőgázos menet után vigyázz a gyertya meghúzására, mert a forró hengerfejbe könnyebb túlhúzni. Vagy megvárod, míg kihűl.
Ezt a leállítós gyertyás ellenőrzést, fényképezést megcsinálom mindenképp és jelzek, hogy milyen lett! Azt biztosan nem rontom el, gyertyát már szedtem ki + be nem egyszer több motoron is.
Préssávot csak forrasztóónnal tudsz mérni.Összerakod a hengert,gyertyanyíláson bedugod a hengerfalig(L alakura meghajlítva),rárúgsz(csak kézzel lenyomod a kart),a dugó nekinyomja a hengerfej "széléne") az ónt.Kiveszed,tolómérővel megméred az összenyomott részt,és megvan a préssávod.Ha túl nagy(1,5mm-nél több)vékonyabb hengertalptömítéssel csökkented.
Keréktengelyt is cserélned kell,mert arra van rápréselve a szekunder áttétel nagyobb fogaskereke(elvileg a tiéden 42,fekvőn 43 vagy 44 évjárat,és mocifüggő).
http://www.easyparts.nl/showdr...
Közztstengely alátétjeire figyelj(a 7-es kúpos).
Én elsőre levettem....majd után láttam, hogy semihez nincs köze....
Jelenleg a dekni levétele olyan 10 sec....
Minden csavart imbuszfejesre cseréltem, így az akkus fúróhoz csináltam egy 5-ös imbuszfejet és így csak zümm-zümm.zümm...és már lent is van.
Én mindent autodidakta módon "tanulok".....
De itt ugye van benne egy Y FAKTOR: A tanulópénz:-))))
Aki ezt nem akarja vállalni, az is kifizeti ezt a pénzt csak a szerelőnek:-))
De az oldaldeknit levenni tényleg nem egy bonyolult dolog.