Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Berugó karos de indul önindítóval is.
Gyertyaképpel főfuvi helyes méretét ellenőrizzük,és csakis úgy ad helyes képet,ha úgy csinálod ahogy leírtam(máshogy félrevezet.
Deknit meg nyugodtan leveheted,csak pár csavar(berúgókar marad),és semmi nem hullik szét,elbaltázhatatlan.Berúgókar mögött is van egy.Nézd meg a szíjkifutást a régi,és az új szíjjal is.Valószínű az új szíjjal,és a 7,5-es görgővel meglesz a 80(óra szerint).
Szakmám nekem is van 4, de mind más jellegű. Szeretném bütykölni a motort, csak nem szeretném ha több lenne a kár mint a haszon.
A fogyi az kézfüggő.....

A csapatban van jópár GSF....
Szinte együtt cserégettük le őket.
Mindenkinek más-más a fogyasztása ugyan olyan "tempónál", távnál, hiszen együtt túrázunk.
De egy váltásnál akár másodpercek is számítanak....
Van aki röhögve elmegy 4,5L-er nekem ekkor eszik jó esetben 5,5-öt...

Nekem a pókós olyan 5-5,2 közt eszik.....
Sima 50-es, a vége ahogy mértem 59km/ó. Kis lejtőn 68-ra felmegy.
A 70-es a 17.5-ös karbiva ugyan ennyit evet, de ugyan ennyit is ment.....a 21-es karbival már 6,5L
Azzal semmit nem tudsz elb.sz.ni....hiszen csak pár csavar nem?
Az nem tiszta hogy milyen az SR-ed - de ha berugókaros, akkor még azt se kell leszedni...
:-) Én utána szakosodtam....van még másik 4 szakmám mellette....Azok már gépész jellegűek, de ugye nem 50ccm.....hanem ipari méretű kazánok (akkorák mint egy ház)....darukezelő....nitrogénes/ammóniás hűtőrendszer kezelő...a legfrissebb meg a nyomástartóedény gépész...

De ugye több lábon is kell állni, főleg ha a cég fizeti a sulikat:-)



Az a préssáv nekem kínai:-))
Szóval azt kellene megmérni, hogy a dugó teteje és a hengerfej közt mennyi a táv max nyitásnál? Mert akkor ugye a legegyszerűbb egy tolómérő....



A végáttétel kérdés....
Nem néztem még... ránézésre ugyan az a ház. És ugye ha a ház ugyan az, akkor beül is megegyezik.
A tervem, hogy elsőre is megnézem, megszámolom a fogakat.
Utána mindent átrakok a pókosból a tunningba....kivéve a hátsó kerék tengelyt...PERSZE ha van változás....
A varió deknit nem merem leszedni, félek, hogy elb.sz.k valamit.
Holnap lesz új szíj és 7.5 grammos új görgőszett belerakva. A mostani szíj kb. 1 mm-t kopott. (17.5 a 18.4 helyett) Jelenleg azért se megy úgy mert 7 grammos görgők lettek beletéve. Hiába új, a 7.5-el jobb volt a vége is. 72-74 körül szélcsendben.
Gyertyát néztem igaz nem úgy ahogy írod és őzbarna volt.
A végsebhez még: azt megnézted már meddigmegy ki a szíj a varión?
Deklit leveszed a varión sugárirányban húzol néhány vonalat filccel,mész egy kört végseben,aztán megnézed mennyi maradt a vonalakból(morini blokknál 1-2mm marad csak,ha a szíj,és a varió sem kopott).
Ha nyélgázon használod,nem annyira sok a fogyasztás(viszont a végseb nagyon kevés).Egy gyertyaképet azért nézhetnél(túl nagy főfuvi végfordulat,ergo végsebcsökkenést okoz).Nyélgázon mész 1-2km-t legalább,gyujtást leveszed,és megállsz(közben gázkart nem engeded vissza!),gyertya ki,fotó,megmutatod.
Köszi szépen a részletes leírást! Az enyém 2003-as Morini blokkos Suzuki Katana motoros. 8 km-re járok vele munkába, eddig csőgázon max. 70-el használom mivel nagyon el volt lustulva. Kipróbáltam, hogy csak 60-al megyek vele de nem lett kevesebb a fogyasztás.
A fogyasztás nagyban függ a használattól,blokk típusától.Ha mindkét gép gyári 50-es(henger,kipuff,légszűrő),akkor is lehet ekkora eltérés,attól függően milyen blokkról van szó.Pigi blokknál nem ritka az 4,5L,minarellinél 3 alatt sem ritka.Beállítás kérdése(is).Az a 4,5 nálad nagyon sok(ha pigi blokk,akkor vsak sok).Nekem a sportkonfig(morini blokk,70-es polini henger,gianelli reverse kipuff,17,5-es karbi,malossi E5 légszúrő)kér 4)L-t,normál hasznalattal(főleg város,némi országút,nem csak tőgázon használva).
Sziasztok!
Létezik az, hogy egy 110 kilós emberrel 3.6 L/100 km-es fogyasztást produkál egy SR 50 2T?
Az enyém 4.5 L/100 km 115 kg-val. Hidegen-melegen jól indul gázadással, melegítés nélkül se torpan meg. Állítólag ha kisebbre cserélném a főfúvókát lehetne a fogyasztáson javítani? Végsebességet, gyorsulást nem rontaná a kisebb főfúvóka? Hogy most milyen van benne nem tudom. Elvileg gyári.
Levegőcsavaron tekerj beljebb egy negyedet-felet.(karbin a légszűrő felőli,süllyesztett).Ha ez nem segít emelj eggyet a tűn(seegert eggyel feljebb rakod).
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Van egy 96-os Sr-em vízhűtéses, es most hogy jönnek a hidegebb napok, eléggé makacsul megy addig, ameddig el nem éri az üzemi hőmèrsékletet. Àlló helyzetből alig akar elindulni, de ha már felgyorsúl akkor jól megy. Ha bemelegszik, pár perc akkor minden oké. Lehet hogy azért van, mert nincs benne termosztát? Már egy éve így járok vele és eddig nem csinálta ezt. Vagy lehet hogy lassan gyűrüzni kéne? Én nem értek hozzá ezért kérek segítséget! Előre is köszi!
Üdv kolléga!Én is vegyész vagyok(bár az első szakmám,autószerelő),így nem mindig fogalmazok szaknyelven.
Nem tudom az álló,és fekvő végáttételek megegyeznek-e(pl a ricnik a kerék- és kuplungtengelyen).Próba cseresznye.Viszont a végáttételtömítésekre vigyázz,mert ha elszakad ereszteni fogja az olajat.Kis pasztát tegyél rá összerakáskor.(Csak pasztával nem ok,mert szorulni fog.)
Álló hengernél a forgattyúsház feltöltése rosszabb,mert a keverék egy "kunkorral" jut a forgattyúsházba,míg fekvőnél közvetlen.Ilyen kisköbcentis,kisteljesítményű gépeknél számít minden tized Le.(a gravitáció is,a levegős kevésbé "éles" vezérlése is).
Préssáv:a dugó teteje,és a hengerfej közötti távolság.(a hengerfalnál mérve).Itt látszik miről van szó,ill hogy mérjük.(Bár én egy L alakban meghajlított forrasztóón darabot dugok be a gyertyanyíláson a hengerfalig,átfordítom a főtengelyt,és lemérem mennyire nyomódott össze.
http://www.rb-designs.com/squi...
70-es vashengernél 1-1,5mm közé teszem,a hengertalptömítés cserélgetésével.(minnél kisebb annál virgoncabb a gép,de jobban terheli elsősorban a tűgörgőkelet)
Na ezeket az infokaf szeretem:)
Mivel ugye meg tudom nezni a kulonbsegeket.

Pl az attetelt kedden megnezem es max kicserelem egy probakorre:)


Amugy azt olvasom hogy tuningolni a levegost jobban szeretik mivel nincs plusz suly,gond...

De 8-10barnal nem akarom elhinni (laikuskent) hogy szamitana a henger pozicioja...
Hiszen 10bar az egy 100m magas folyadekoszlopnak felel meg....
Igazad lehet csak ugye furcsa.
Az teny hogy az ismeros robija fekvo!
Szerintem kijott hiszen mar vegigjatszottam a gorgozest rugozast....
Kopresszio jo de akarok szerezni egy merot. Amugy a henger bejaratos volt mikor vettuk....vagyis az nem lehet baj.
Mi az a pressav? Ne feled vegyesz vagyok:)
Ha a fekvo attetel nagyobb? Akkor ezt megnezem hiszen a pokos az fekvo mina.
A kipff tiszta...leovince
Üdv
Esetleg ha valakinek a keze ügyébe lenne, morini blokkra való 70-es malossi vagy polini henger, akkor arra vevő lennék, javításra szoruló henger is szóba jöhet.
Köszi! Nekem is jobban tetszik így + egy kicsit retros, hagyományos.
Egy kis üvegfesték belülről csodákra képes!
Nekem ez is bejön, így legalább egyedi.
Pontosan! Szerencsére nem vagyunk egyformák!
Ráadásul a fehér búrás index nappal alig látszik! Na de most!
A tuningos kölkök bezzeg arra vágynak, h színtelen legyen a bura másik motorokon, itt meg a színtelen nem jó... a fene se tud kiigazodni az embereken.
Miért nem látszik a kép?
Sziasztok!
Ma is "termékeny" nap volt!
Ehhez mit szóltok? Nekem a sárga indexbúra jobban tetszik mint a fehér.