Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi!körülnézek!
Jól emlékszel igen! 115 kg + menetfelszerelés! (sűrű csontozat)
Sok jóra nem számítok, de jó lenne pár km/h emelkedés az új szíjjal.
Van a közelben egy dombos emelkedő, ott már 2x meghajtottam lefelé és simán vitte az óra szerinti 80-at! Ez valós 74-75-körül van, az én órám 5-6-t csal. Ha 60-al megyek az 58, 70-nél valós 66.
10-15 km/h pluszt en nem mondanek. Jol emlekszem, h mazsahuszas csomagot kell cipeljen a motor? :) Valos 80-ra sztem ne szamits, az mar a 125-os geposztaly. Vagy a szenne reszelt, high end tuning robogoke.
Szia Blue Devil!

Köszi szépen a segítségedet! Én Szekszárd és környékén vagyok.
Másik kipufogót nem tervezek venni, nekem tetszik ez a gyári is és a hangjával sincs baj szerintem. A kérdés hogy mennyi szutyok van a belsejében.
Ha a valós 75-öt viszi alattam akkor már elégedett leszek.
Több hozzáértőtől hallottam, hogy az 1 mm szíj kopás 10-15 km/h-val is kevesebb lehet. Pláne ha a valós 80-at vinné az lenne az igazi.
Erről mi a véleményetek?

http://www.scooterracing.hu/pr...

Vagy alapban a "2-Extreme" márkáról?
A leírás alapján elég jó. De ugye a tapasztalatra többet adnék.
Tetszik, hogy az árba adnak egy plusz rugót is (-~1500ft)
De rugócsere nélkül is lehet állítani?






Illetve egy fontosabb kérdés!
Egy membrán mennyit szokott kibírni, vagy mikor illik cserélni?
Amin szenvedek ugye egy állóhengeres SR50.
Állítólag ezt csak 93-ig gyártották....
Nem hiszem hogy bárki hozzányúlt volna, vagyis barátok közt is akkor 20 éves benne.





NO!
Megyek bekoszolom a kezem:-)))
Jöhet a kuplungcsere, ha már csiszoltam, reszeltem hétvégén:-)
Ha nem túl drágán gondolkodsz akkor nézelődj a neten.

Én ami most fent van (LeoVince) 8000-ért vettem az apródon, és nagyon bejött. Tiszta, jó a hangja.

Ha nem fontos a makulátlan külső, akkor találni olcsón holmikat.
Ha a közelben laksz, vagy laknál akkor megoldanám neked a hétvégén....

Én leveszem, beviszem a céghez, adok neki oldószerrel egy átmosatást, áztatom kicsit, ismét átmosom.
Utána 180-fokos gőzzel átcsapatom (3bar nyomás)
majd 8 baros levegővel kifújat.

Ég és föld a különbség

A saját (pókos) mocihoz 18:00-kor mentem ki, 19:40-kor fent volt a cső....vagyis nem tartott sokáig.

A kiégetést csak hallottam itt-ott, de mivel nincs hozzá holmim így az nálam nem tud játszani.
Amúgy az égetéssel max a gyapotot égeted ki belőle - ami amúgy sincs már benne szerintem. (tompítóba), szóval azt cserélni kell.

Nekem ennyi volt benne - anno a volt Polini csőbe
uj szijjal sztem meg nehany km/h-t nyersz. Mondjul valos 75 korul. Ha ezt megfutja, kutya baja sincs a motornak, folosleges piszkalni. Szerintem.
igazad lehet!köszi!inkább megnézetem szakival a mocit,mert igen csak lusta.
A kipufogó is biztos kokszos, mikor megvettem és hazahoztam nem ment még 70-et se. Egyszer 60-70 km-en át húztam neki teljes gázon, valamennyit javult a helyzet. Az égetésen kívül van valami kipufogó tisztító módszer? 2 karosszériást is megkérdeztem, nem javasolták a kiégetést.
Szia!
Bocsi ha hülyeséget írtam! A valós végsebessége 70-72 km/h, a 7.5 grammos görgőkkel. Remélem ezen a 7en meg jön az új szíj és akkor kiderül, hogy mennyit megy rendesen. A mostani szíj 0.9 mm-t kopott.
A kontrasztrugó nem a kuplungba,hanem,a hátsótárcsa,és a kuplung között van.A morinis sr gyári kontrasztja a minarelli(yamaha)blokkbhoz való malossi piros rugójával megegyező erősségű.
Mennyi a végsebességed?Nem lehet,hogy a,kipufogód van elrakódva?Ettől is lehet alacsony a végsebesség.
Sziasztok!
2003-as Morini blokkos, Suzuki Katana motoros SR 50-nél
a kuplungban milyen erősségű kontraszt rugót kell tenni amelyik megegyezik a gyárival, esetleg amelyiktől jobb lenne a végsebesség amennyiben ez befolyásolja? Milyen sűrűn kell cserélni a kuplung rugókat?
dobHAT. Csak nehogy az legyen, h megveszed a kidorrentot tizen-huszonezerert, es semmi javulas.
köszi!de talán 1 picit így is dobna a teljesítményen.amúgy is zörög kicsit a kipu.katalizátoros.lehet hogy elfáradt.
Onmagaban a kipuff csere nem biztos, hogy eleg. A variot es a karbit is hozza kell loni. Pl. variobol a hzagolo eltavolitasa, a karbiban a fuvokak csereje.
vagy milyen kiput ajánlanátok ami nem túl drága?
elfelejtettem-2001 es évjárat,www minarelli,léghűtéses
sziasztok!olyan kérdésem lenne,hogy lecserélném a gyári kipufogómat amin még a vakcső is rajt van,egy gianelli nextre.eddig elég lassan ment,óra szerint 55.szerintetek a gianellivel mennyire fog jobban menni?
Szegecseléses helyett, kovácsolt és csavarozott :) Elírtam...
Egyébként van értelme cserélni kuplungot 50-esben? Ha teljesen gyári lenne, nem foglalkoznék vele, de így, hogy már volt kipu meg variátor csere, meg henger, igaz ez is 50-es, de azt olvastam 3le-vel erősebb mint a gyári. Szerintem nem árt... Egy erősebb kontraszt ill. kuplungrugót is veszek már akkor hozzá, közepest, és kiderül, úgy milyen lesz.
Igen, én is azért néztem inkább azt, szegecseléses, meg állítható... Csak sokan odavannak a flyért, azért is voltam kíváncsi, hogy mit gondoltok...
A helyedben a sport pro-t választanám.A leíásban ott az ok is.
Sziasztok! Aprilia sr 50R-hez(2005 utáni pigi blokkos, karbis) milyen kuplungot ajánlotok. A gépbe most lett cserélve henger, 50es Stage6 alura, gianelli extrara, meg polini speed controlra. 2 között vacilálok: Malossi fly meg Stage6 sport Pro. Szerintetek? Tudom, hogy a fly népszerű, de nekem a sport Pro komolyabbnak tűnik...

http://www.egumotors.hu/4269-k...

http://www.egumotors.
hu/4269-k...