Jól emlékszel igen! 115 kg + menetfelszerelés! (sűrű csontozat)
Sok jóra nem számítok, de jó lenne pár km/h emelkedés az új szíjjal.
Van a közelben egy dombos emelkedő, ott már 2x meghajtottam lefelé és simán vitte az óra szerinti 80-at! Ez valós 74-75-körül van, az én órám 5-6-t csal. Ha 60-al megyek az 58, 70-nél valós 66.
10-15 km/h pluszt en nem mondanek. Jol emlekszem, h mazsahuszas csomagot kell cipeljen a motor? :) Valos 80-ra sztem ne szamits, az mar a 125-os geposztaly. Vagy a szenne reszelt, high end tuning robogoke.
Köszi szépen a segítségedet! Én Szekszárd és környékén vagyok.
Másik kipufogót nem tervezek venni, nekem tetszik ez a gyári is és a hangjával sincs baj szerintem. A kérdés hogy mennyi szutyok van a belsejében.
Ha a valós 75-öt viszi alattam akkor már elégedett leszek.
Több hozzáértőtől hallottam, hogy az 1 mm szíj kopás 10-15 km/h-val is kevesebb lehet. Pláne ha a valós 80-at vinné az lenne az igazi.
Vagy alapban a "2-Extreme" márkáról?
A leírás alapján elég jó. De ugye a tapasztalatra többet adnék.
Tetszik, hogy az árba adnak egy plusz rugót is (-~1500ft)
De rugócsere nélkül is lehet állítani?
Illetve egy fontosabb kérdés!
Egy membrán mennyit szokott kibírni, vagy mikor illik cserélni?
Amin szenvedek ugye egy állóhengeres SR50.
Állítólag ezt csak 93-ig gyártották....
Nem hiszem hogy bárki hozzányúlt volna, vagyis barátok közt is akkor 20 éves benne.
NO!
Megyek bekoszolom a kezem:-)))
Jöhet a kuplungcsere, ha már csiszoltam, reszeltem hétvégén:-)
Ha a közelben laksz, vagy laknál akkor megoldanám neked a hétvégén....
Én leveszem, beviszem a céghez, adok neki oldószerrel egy átmosatást, áztatom kicsit, ismét átmosom.
Utána 180-fokos gőzzel átcsapatom (3bar nyomás)
majd 8 baros levegővel kifújat.
Ég és föld a különbség
A saját (pókos) mocihoz 18:00-kor mentem ki, 19:40-kor fent volt a cső....vagyis nem tartott sokáig.
A kiégetést csak hallottam itt-ott, de mivel nincs hozzá holmim így az nálam nem tud játszani.
Amúgy az égetéssel max a gyapotot égeted ki belőle - ami amúgy sincs már benne szerintem. (tompítóba), szóval azt cserélni kell.
A kipufogó is biztos kokszos, mikor megvettem és hazahoztam nem ment még 70-et se. Egyszer 60-70 km-en át húztam neki teljes gázon, valamennyit javult a helyzet. Az égetésen kívül van valami kipufogó tisztító módszer? 2 karosszériást is megkérdeztem, nem javasolták a kiégetést.
Szia!
Bocsi ha hülyeséget írtam! A valós végsebessége 70-72 km/h, a 7.5 grammos görgőkkel. Remélem ezen a 7en meg jön az új szíj és akkor kiderül, hogy mennyit megy rendesen. A mostani szíj 0.9 mm-t kopott.
A kontrasztrugó nem a kuplungba,hanem,a hátsótárcsa,és a kuplung között van.A morinis sr gyári kontrasztja a minarelli(yamaha)blokkbhoz való malossi piros rugójával megegyező erősségű.
Mennyi a végsebességed?Nem lehet,hogy a,kipufogód van elrakódva?Ettől is lehet alacsony a végsebesség.
Sziasztok!
2003-as Morini blokkos, Suzuki Katana motoros SR 50-nél
a kuplungban milyen erősségű kontraszt rugót kell tenni amelyik megegyezik a gyárival, esetleg amelyiktől jobb lenne a végsebesség amennyiben ez befolyásolja? Milyen sűrűn kell cserélni a kuplung rugókat?
Onmagaban a kipuff csere nem biztos, hogy eleg. A variot es a karbit is hozza kell loni. Pl. variobol a hzagolo eltavolitasa, a karbiban a fuvokak csereje.
sziasztok!olyan kérdésem lenne,hogy lecserélném a gyári kipufogómat amin még a vakcső is rajt van,egy gianelli nextre.eddig elég lassan ment,óra szerint 55.szerintetek a gianellivel mennyire fog jobban menni?
Egyébként van értelme cserélni kuplungot 50-esben? Ha teljesen gyári lenne, nem foglalkoznék vele, de így, hogy már volt kipu meg variátor csere, meg henger, igaz ez is 50-es, de azt olvastam 3le-vel erősebb mint a gyári. Szerintem nem árt... Egy erősebb kontraszt ill. kuplungrugót is veszek már akkor hozzá, közepest, és kiderül, úgy milyen lesz.
Sziasztok! Aprilia sr 50R-hez(2005 utáni pigi blokkos, karbis) milyen kuplungot ajánlotok. A gépbe most lett cserélve henger, 50es Stage6 alura, gianelli extrara, meg polini speed controlra. 2 között vacilálok: Malossi fly meg Stage6 sport Pro. Szerintetek? Tudom, hogy a fly népszerű, de nekem a sport Pro komolyabbnak tűnik...
Sok jóra nem számítok, de jó lenne pár km/h emelkedés az új szíjjal.
Van a közelben egy dombos emelkedő, ott már 2x meghajtottam lefelé és simán vitte az óra szerinti 80-at! Ez valós 74-75-körül van, az én órám 5-6-t csal. Ha 60-al megyek az 58, 70-nél valós 66.
Köszi szépen a segítségedet! Én Szekszárd és környékén vagyok.
Másik kipufogót nem tervezek venni, nekem tetszik ez a gyári is és a hangjával sincs baj szerintem. A kérdés hogy mennyi szutyok van a belsejében.
Több hozzáértőtől hallottam, hogy az 1 mm szíj kopás 10-15 km/h-val is kevesebb lehet. Pláne ha a valós 80-at vinné az lenne az igazi.
http://www.scooterracing.hu/pr...
Vagy alapban a "2-Extreme" márkáról?
A leírás alapján elég jó. De ugye a tapasztalatra többet adnék.
Tetszik, hogy az árba adnak egy plusz rugót is (-~1500ft)
De rugócsere nélkül is lehet állítani?
Illetve egy fontosabb kérdés!
Egy membrán mennyit szokott kibírni, vagy mikor illik cserélni?
Amin szenvedek ugye egy állóhengeres SR50.
Állítólag ezt csak 93-ig gyártották....
Nem hiszem hogy bárki hozzányúlt volna, vagyis barátok közt is akkor 20 éves benne.
NO!
Megyek bekoszolom a kezem:-)))
Jöhet a kuplungcsere, ha már csiszoltam, reszeltem hétvégén:-)
Én ami most fent van (LeoVince) 8000-ért vettem az apródon, és nagyon bejött. Tiszta, jó a hangja.
Ha nem fontos a makulátlan külső, akkor találni olcsón holmikat.
Én leveszem, beviszem a céghez, adok neki oldószerrel egy átmosatást, áztatom kicsit, ismét átmosom.
Utána 180-fokos gőzzel átcsapatom (3bar nyomás)
majd 8 baros levegővel kifújat.
Ég és föld a különbség
A saját (pókos) mocihoz 18:00-kor mentem ki, 19:40-kor fent volt a cső....vagyis nem tartott sokáig.
A kiégetést csak hallottam itt-ott, de mivel nincs hozzá holmim így az nálam nem tud játszani.
Amúgy az égetéssel max a gyapotot égeted ki belőle - ami amúgy sincs már benne szerintem. (tompítóba), szóval azt cserélni kell.
Nekem ennyi volt benne - anno a volt Polini csőbe
Bocsi ha hülyeséget írtam! A valós végsebessége 70-72 km/h, a 7.5 grammos görgőkkel. Remélem ezen a 7en meg jön az új szíj és akkor kiderül, hogy mennyit megy rendesen. A mostani szíj 0.9 mm-t kopott.
Mennyi a végsebességed?Nem lehet,hogy a,kipufogód van elrakódva?Ettől is lehet alacsony a végsebesség.
2003-as Morini blokkos, Suzuki Katana motoros SR 50-nél
a kuplungban milyen erősségű kontraszt rugót kell tenni amelyik megegyezik a gyárival, esetleg amelyiktől jobb lenne a végsebesség amennyiben ez befolyásolja? Milyen sűrűn kell cserélni a kuplung rugókat?
http://www.egumotors.hu/4269-k...
http://www.egumotors.
hu/4269-k...