Én is a 7.5-ös görgőket gondoltam. A szíj 17, valamennyi már nem emlékszem, le lett mérve. Azt mondták majd nem új.
A gyári szíj méretet nem tudom, utána nézek. Nem lehet, hogy azért nem megy jobban mert 120 kilót visz?
Épp hogy egy pici volt benne. Akkor ha majd egyszer tele lesz,vége a kopresszornak? Ha .megtelne,és nem nézem meg,vagy nem veszem észre mi lesz a következménye?
7,5gr-ossal visszatér a dinamika.Valószínű gyári a kontraszt,ha ezzel a súllyal jól megy,azt nem bántanám.Viszont tuti gyári méretű szíjvan benne?Az az óra szerinti 70 elég karcsú.Ha a szíj hossz ok,akkor még a hátsótárcsa lehet nem nyílik ki rendesen.Szét kellene szedni megnézni nem szoru-e.
SR 50-es Morini blokkos moci variátorba 7 grammos új görgők lettek téve.
Sajnos kicsit rosszabb lett, dinamika lecsökkent, végsebesség nem változott. (70 körül) Szerelő lemért 1 db régi görgőt és az 7.5 grammos volt. Gyárilag milyen görgő kell bele? Befolyásolja a kontraszt rugó is a gyorsulást-végsebességet? Hogy most milyen van benne, azt nem tudni, az a része nem lett szétszedve. Azért tettünk 0.5 grammal kisebb görgőket, hát ha növelni lehet vele a végsebességet de nem jött össze.
Valakinek van tapasztalata ez ügyben? Köszi szépen előre is!
Ha nyomáshatároló a baja,akkor indítózás után vsupa benzin a gyertya.Pont most szedtem szét egy injektoros pigit,annál át van szakadva a nyomáshatároló membrán.Gyertyáról csöpög a benzin,nyomáshatároló csésze színig van benyával.Ha nálad száraz a gyertya,akkor inkább benzinpumpa lesz a hibás.
Azt hiszem úgy kell hogy gyujtás nélkül tő gáz,majd gyujtásra veszed,és gáz vissza,de nem indítasz rá. Számolni kell a villogásokat,van egy kód táblázat és azonosítani leget a hibát. Számold hányat villog....... Azt hiszem így kell,nekrm Factory van az ki írja kód szerint. Próbáld,és majd írj......
hát hogy ? csak amikor ráadom a gyújtást akkor világít az injektor , és ennyi...nem akar indulni..így folyamatosan viilágit mivel a gyújtás rajta van...nem akar beröffenni..:S
10.000 ft a felújítása. Milyen blokkos? Gyárilag ngk gyertyával szerelik,de az első 500 km es szervízben kicserélik "shampion RG6YCA" gyertyára. Többet bír,én is ilyet használok.
8000km van benne , ngk cpr8e gyertya van benne , gyárilag is ilyen volt..ezt raktam bele most is , máskor még nem volt bele baj , ez az első...csak néha rángatott egy picit,mintha köhögött volna.. most is úgy állt meg hogy köhögött és kész...vége...utána 2x beindult...járt valameddig azóta nem , nyomás tartó membrán szelep ha elszakad annak a javítása mennyibe kerül kb ?
Szia. Kompresszor,és benzinpumpa nyomás mérés, injektorház alatt lévő tálca levétel,hogy van- e benzin benne mert akkor nyomástartó szelep membrán szakadás van...... Milyen blokkos? Morini? Mennyi km van benne? Máskor volt már vele baj? Ja,és milyen gyertyát használsz?
A gyári szíj méretet nem tudom, utána nézek. Nem lehet, hogy azért nem megy jobban mert 120 kilót visz?
Akkor elképzelhető, hogy gyári volt benne? Ugyan olyan világos sárga színű mint ami a képen van.
SR 50-es Morini blokkos moci variátorba 7 grammos új görgők lettek téve.
Sajnos kicsit rosszabb lett, dinamika lecsökkent, végsebesség nem változott. (70 körül) Szerelő lemért 1 db régi görgőt és az 7.5 grammos volt. Gyárilag milyen görgő kell bele? Befolyásolja a kontraszt rugó is a gyorsulást-végsebességet? Hogy most milyen van benne, azt nem tudni, az a része nem lett szétszedve. Azért tettünk 0.5 grammal kisebb görgőket, hát ha növelni lehet vele a végsebességet de nem jött össze.
Valakinek van tapasztalata ez ügyben? Köszi szépen előre is!
--- tessék, itt van a műszerfalam..