Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor rosszabb esetben 15e-ig, jobb esetben 30e-ig jó vagyok. Ha a termosztátot megnézem, majd lehet, hogy ezt is pontosan lemérem. Lusta vagyok szétszedni, ha műxik.
Na mindegy,most veszek bele egy új gyertyát..és megnézzük hogy mit művel vele..
És? Ditechnél a kormos gyertya és az anyagot kap megállapítás édes kevés. Igen kap anyagot, de lehet hogy sokat. Igen kap levegőt, de lehet hogy keveset. Stb-stb... Kopott kompresszor, átszakadt nyomásszabályzó, döglött injektor, döglött hőgomba, és nem utolsó sorban döglött ECU is lehet a gond.
A gyári értéket nem tudom, de úgy rémlik hogy újan szokott rajta lenni 3-4 mm. Ha lesz időm, este megnézem valamelyik leírásban. A "2-3 mm" között kb. 15-30 ezer km különbség van, tehát nem mindegy.
Mondom mikor megállt...elkezdett így köhögni, és ahogy elengedtem a gázt le is állt...kivettem a gyertyát tiszta korom volt..a gyertya vége benzines..anyagot kap..
Legalább hány mm kopórétegnek kell lennie a kuplungpofákon? Mikor görgőket cseréltem, már nem emlékszem pontosan, 2-3 mm-t mérhettem. Nem tudom, ez már cserés vagy elmegy még?
És gyertyát soha, semmilyen körülmények között nem drótkefézünk, mert ezzel megadod neki a végső döfést! Csak égetni szabad a porcelán izzásáig, az elektródák elégetése nélkül. Ekkor a korom letakarodik róla.
A ditech gyertyája csak gázlámpával való kiégetés után lesz újra használható, mert elég ha egy vékony koromréteg van rajta, és nyomás alatt már a porcelán mellett szikrázik. Vagy csere. De ha már egy ditech beköpi a gyertyát, az nem kis pénzbe lesz....
A dolog nem egyértelmű, mert a harangok belső mérete 105 vagy 107. A boltok ha szettben veszel, akkor úgy árulják hogy a harang és a kuplung párosítva vannak. Ha külön veszed, akkor már én is jártam úgy, hogy mást kaptam, mint ami kellett volna. Az viszont biztos, hogy lenni kell kb 1-1mm távolságnak a harang és a pofa között, tehát ha így számolsz, akkor az 105. Ennek ellenére szerintem a 107-es haranghoz egyértelműen 107-es kuplung kell. Ha esetleg a Tiéd szorul a harangban, akkor lehet hogy már nem gyári, hanem felújított a pofa rajta és ezért szorul. Ha meg szorul, akkor nem jó, mert akkor nem dolgozik a kuplung. A pofa vastagsága többet elárulna, mert általában azok szerepelnek a robogók javítási könyvében.
"Mihelyst berakod a gyertyát nem akar indulni."--- ha gyertya nélkül beindul akkor használd nélküle.

Egy új gyertyával kezd. A korom ne zavarjon a ditech ilyen... A drótkefés megoldás csak simsonnál segít a ditechnél nem. A hibalehetőség tárháza meg hát... De nem kell ennyire előre szaladni.
hali! 07 es vagy 08 as aprilia sr 50 re szeretnék injektort bontottan! tud valaki vmi vagányat jópénzért? vagy olyan helyet ahol bontanak ilyen motort?
Üdv.. Ma jöttem haza a motorommal , és egyszer csak elkezdett fulladni a motor,majd elengedtem a gázt és megállt... ( amúgy Aprilia SR 50 Ditech-em van ) szerencsére már itt az utcában történt , hazaértem kivettem a gyertyát és kormos volt...ledrótkeféztem vissza raktam, de ugyanúgy kormos volt 3indítás után..:/ a szikrát leadja,mert megnéztem , de mihelyt berakom a motorba a gyertyát...nem akar indulni..nyomás alatt nem bírja leadni a szikrákat ? új gyertyával orvosolható a probléma ? illetve milyen hiba lehetőségek merülhetnek mégfel ?
Pedig simán van 1mm a pofák és a harang közt,még ha vadonat új a kuplung,akkor is.
A harang 100000% hogy az hiszen még tavaly megmértem.

A kuplung is az, mert mikor leszedtem róla az oxidot, akkor épp belecuppant.


A kérdés fő lényege: nem kellene a kuplungnak csak "névelegesen" 107-nek lennie? hiszen kell ráhagyás, ahol a kis rugók mozogni tudnak, hiszen ha alapban felfekszik, akkor nem sok értelme van.

Nálatok mennyi hézag van a kuplung és a harang közt?
mert ha azt írjátok, hogy 1-1mm oldalanként, akkor ugye a 105-ös is elég lenne. Bár azt kezdem megtanuéni, hogy itt ne rendelgesek mm-pontos dolgokat, mert általában a közelében sincs egyik se (se szíj, se kuplung.....)
Vagy a harangod nem 107-es,vagy a kuplungod nem az.
Srácok!

Egy 107-es kuplungbaharangba 107-es kuplung kell nem?

Mert tegnap megjött.... Ma a dokitól jövet lementem a garázsba és bizony nem ment bele. Kicsit csiszoltam rajta, így belement, elforgott.
De ahogy beindítottam a motort, már fogta is.....

Mi a hiba?
105-ös kell bele (de akkor minek gyártanak 105-ös harangot)
Vagy csak alapban sok a ferodor rajta (ezen annyi van mint egy kocsi féken...) és mindenki csiszolni szokta?
Oké, így lesz! Szeretném sokáig használni - hibamentesen. Az utóbbi pár napban ésszel hajtottam, nem mindig nyélen, vissza is esett jó 10%-ot a fogyasztás. (lehet vagy 3 deci 100-on...)
Jah és a lényeg. Csak csúcs olajakkal használta (Elf Sport2 Competition), a hengeren semmi kopásnyom nincs.
Kis felújítás lesz úgy hallom. Én most egy havernak szedtem szét a Piaggio-ját. A felső tűgörgő darabokban. A darabok a forgattyúsházban. Dugó, gyűrűk kuka. Annyi szerencséje volt, hogy az egészet valami kínai cuccból raktuk össze egy éve, és a tűgörgő anyaga olyan puha mint a puding, így a henger sértetlen. 1 év alatt belevert ~15.000 km-et. Főtengely csapágyak hibátlanok, főtengely hajtókar csapágy hibátlan. Persze ettől függetlenül cseréljük őket, ha már úgyis szét van szedve az egész. Szép teljesítmény a kínai alkatrészektől.
Beállítás függő, de olyan 60-70%-ig nyugodtan húzhatod. Azzal is vigyázol rá, ha nem padlógázon indulsz. Lehet azzal szépen nyugodtan is gyorsítani. Ez főképp a hajtásláncnak tesz jót.
De ténylegesen csak akkor fog kiderülni ha széthúzod a blokkot!
Nem örülök neki :(
Szia!

Huhh, hát ez elég csúnyán szól!
Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem főtengely csapágy kosara összetört!Az enyémnek is ilyen hangja volt amikor összetört!
Nincs mese, a blokkot szét kell húzni!
Sziasztok
Úgy néz ki lett egy kis problémám

Szerintetek így hangból , tudom nehéz de azért hallgassátok !
A blokk belsejéből jön a hang szerintem

http://youtu.be/E4XO_YLIaIc

Szerintetek ?
Milyen gázkar állásnál lesz szted hosszú életű a motor? Azaz ha hosszabb távon használom (15-20 km), meddig érdemes húzni a bajszát, ha sokáig meg akarom tartani?