Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért én ezt a "nyélgéz"-as dolgot nem erőltetném...
Köszönöm!
A "B" verzió a helyes.Viszont,ha így hirtelen gázrántásra fullad,vagy nehezen esik vissza alapjáratra,akkor még beljebb kell csavarni a levegőcsavaron.(8-adonként)
Értem. Akkor melyik volna célszerűbb módszer ellenőrizni a levegőcsavar beállítását?
A) leheletnyi gázzal megyek 1-2 km-t?

B) fülre belőni, hogy addig tekerem kifelé a csavart, míg eléri a legmagasabb fordulatot, és 1/8-ot befelé, hogy kicsit dúsabb legyen a keverék?
Ez igaz, az alapjárat is alacsonyabb lett egy hangyányit!
Köszönöm szépen!
Épp most szerdán viszem szervizbe, ott majd állíttatok rajta!
A keverékcsavar(inkább levegőcsavar az)csak alapjáraton,ill 1/4 gázig játszik.Tőgázas menettel(1-2km)a főfuvi helyes méretét tudod ellenőrizni.
Gyertyakép hány km után lesz értékelhető? Vagyis mennyit kell menni nyélgázon, hogy látható legyen, jó-e a keverékcsavar beállítása? Vagy ha van valami más módszer ennek ellenőrzésére, lécci írjátok meg. :) köszi
Van otthon egy párfajta kisrugóm,holnap méricskélek,hátha valamelyik ezekkel a méretekkel rendelkezik.
Azért én egy 1/8-1/4-et beljebb csavarnék a levegőcsavaron,a hűvösebbre való tekintettel.(bár ha így haladunk mindjárt megint nyár lesz)
Ha ez a gond akkor nem.

Anno a GS-emen hidegebb időben kicsit csavartam az alapjáraton, hiszen az is lejjebb van
Köszi szépen!
Akkor állítani gondolom nem kell rajta semmit?
Hidegebb is van, nincs akkora párolgás.
Nekem is teker párat mire elkapja....nyáron ilyen gond nem volt
Amúgy így néz ki a kuplung
Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy amióta kikormoltam a motort 70-80 km-t egy szuszra, kicsit nehezebben indul hidegen?! Azóta sokkal jobb a végsebesség is. 1 kupak Repsol 2T van a tankba + kevés Spuri adalék. Olajat előtte is öntöttem pluszban.
És kint? Mert ugye városba nem szágoldozunk....túl sok a kilépő gyalogos.


Nem félsz van, mert általában ésszel megyek, csak kiváncsiság.
Ha megvan a VAS, akkor a RÓNA Kft-t is tudom ajánlani!
Ha nem BP-i vagy, akkor beteszed egy dobozba, elküldöd nekik, RÁ ÍROD, hogy PUHA FERODO-val kéred.....
Kb. 3-4 nap múlva hozza a postás.


Nekem a Banditba is az van elől, a GS-be évekig ezt használtam....
Szóval jók, megbízhatóak.
A Banditra az első 2 pár összesen ~ 4000ft volt.
De az árat meg kell kérdezni tőlük.
Ezt néztem Én is...

De akkor a képeid alapján:
Szélessége: 9,81......NEKEM 9
A hossz itt 29,88......NEKEM 25
"...Szikra van valamennyi..." Persze-persze.
Sziasztok! Fekvő minám van, nemrég széthullott benne a felső tűgörgő, és megakasztotta a blokkot(dugó-hengerfej közé ékelődött darab...). Most másik hengerszett van rajta, és nem akar beindulni. Szikra van valamennyi, benzint kap, hidegindító spray-re nem reagál. Valaki valami ötlet, hogy mi lehet a gond?
Malossi, EBC, AP Racing. Ezek beváltak más típuson is, középkategóriás cuccok sztem.
Üdv
Sr50 Di-Tech-be milyen fékpofákat ajánlotok (előre is, hátra is)?
Ne a legdrágábbat linkeljétek plz, de ne is a leggagyibbat.
Köszönöm!
Lakotterületen belül ha nem közigre mérünk 55-től bünti.............
A rugónak ez a két paramétere a lényeg.
http://www.egumotors.hu/1989-k...
Elvileg a menetszámmal is lehet báltoztatni az erősségen.
Sajna nem, mert ezek hosszabbak.

Ha kép alapján akarom hangsúlyozni, akkor itt a rugóban 5 csavarást látsz, az enyémbe meg 4 van.
És pont annyival hosszabb az egész, mint 1 menet....