Nálam is hasonló volt a gubanc! Gyetyát cseréltünk,de aztán megmozgatta a szerelő haverom a kompresszor csöveket,és az egyik le volt lazulva a bilincsnél! Szóval próbáld meg a gyertya cserét,ha Piaggio blokkos,akkor Championt tegyél bele,ha továbbra sem jó,akkor nézzétek meg a kompresszor csöveket!
Kinter,és a többi kedves kolléga!
Köszönöm nektek a sok tanácsot, emlékszem rá már kinter egyszer meg is únta az értetlenségemet. Bocsánat érte. Sikerült megoldani a hibát,gyűrűt cseréltem,és felsò tűgörgőt. Már nem csörög semmi,nagyon szépen jár. Mégegyszer köszönök mindent.Üdv. Attila.
kellene egy kis hozzáértő segítség. Van egy aprilia sr50 d-tech mocim.
A probléma azzal kezdődött,hogy menet közben ki ki hagyott, utána beindult de nem volt alapjárat és nem is ment, most már be sem indul.
Tippeket szeretnék kérni mi lehet a gond.
Ha már olajzás...
Azt a vékony olajcsövet, ami nekem a 2001-es Ditech-ben van a pumpa és a szívócsonk között, lehet kapni? Úgy néz ki, hogy kidörzsölődött, ahol hozzáért a vázhoz.
Az olajpumpán van légtelenítővsavar,így a tartály és a pumpa között azzal.Utána fecskendővel keverék a karbiba és indít,járatod addig így amíg az olaj eljutva karbiig.
Hogy szoktad légteleníteni? A csövet lehúzod az olajpumpáról, rúgsz rajta párat gyújtás nélkül? Vagy mondjuk feltöltöd fecskendőből olajjal az olajpumpához menő csövet?
Én mindig utána öntök az olajtartályba, nem várom meg amíg kigyullad a lámpa. Csak legutóbb jobban megborult a flakon amit a tankba öntöttem és picit nehezebben indult a moci. Utána küldtem pár deci benzint.
Márpedig ezek az olajpumpák egyszerű szerkezetek és nagyon ritkán mennek tönkre. Inkább bejátszik az emberi figyelmetlenség. Pl. felkap valami trutymót a tartályból, vagy elfelejtik légteleníteni a csövet és a pumpát. A pumpa magát nem tudja légteleníteni.
"Majd később áttérek az 50-esre!" Ne tedd. Inkább legyen több olaj, attól nem lesz baja. Az 1:40 ideális, de még olajosabbra is keverheted (1:33). Hosszú távon meghálálja.
Az a tuti, ha az ember maga keveri! Akkor biztosan benne van az olaj!
Nekem ha egyszer beszarik az olajadagoló, hót ziher, hogy kiiktatom és én is úgy keverem majd neki.
Több olaj fogy, de valamit valamiért.
Kicsit régi módi vagyok, de az új dolgokkal ha hasznosak és kényelmessé teszik az életet nincs bajom, sőt. Csak hát ez is egy hibaforrás lehet.
Murphy is megmondta, ami elromolhat el is romlik!
ezeknél ugye nem állandóan ugyan azt kapja.....hanem fordulatszám függvényében...
Vagyis ha állandóan maxon mész, akkor többet nyom a több benzinhez.
Így eleve kiküszöbölik a régi trendet, hogy az olajos benzin bekocsonyásodik ha nem használod, hiszen mikor megállsz, akkor eleve csökken a beadagolás - és az úszóházadba se olajos benzin van, ami eltömít mindent.
Tavaly csináltam egy TS150-et.
Ott új karbit kellett vennem, mert minden egyes járat tele volt az olaj okozta enyv-el....
Lehetett volna áztatni, fújkálni, de nem volt rá idő......
Nem most raktam össze, hozzá se nyúltam.
Csak érdeklődtem.
Egyik barátom vett egy peugeot robogót használtan, rendesen nem tudta kipróbálni mert nagy hó volt. Megvette, hazavitte és tavasszal besült a dugattyú mivel nem működött az olajpumpa.
Köszi szépen!
Nincs baja, (még) minden oké csak nem értem, hogy miért nem lehetett úgy megoldani, hogy ne legyen még egy hibalehetőség?
A régi mocikba is be lett keverve és jó napot.
Sajna nekem megállt a motorom, összetört a főtengelycsapágy kosara!Mikor szétszedtem nem szép látvány volt, valamint a henger és a dugó sem! Mintha nem lett volna olaj!Kiprópáltam a pumpát, az bizony nem igazán akarta az igazságot!Így hát az itteniektől kérve segítséget, kiiktattam az olajpumpát, és keverem az üzemanyagot!
Nem úgy van, hogy....
Fehér rugó...... csökkented a súlyokat....és mikor már rohadt kicsik vannak benne, akkor kell erősebb rugó?
teszel bele sárgát.... szintén ha már kis görgő kell, akkor veszel pirosat?
Mert ugye pirossal van több tapasztalat.
Ott pl a 8g-os görgővel szinte el se akart indulni....
6-al is szenvedés volt...
4-el NAGYOn pörgött....ezért ment bele végül 4,8-as.
Nálam is hasonló volt a gubanc! Gyetyát cseréltünk,de aztán megmozgatta a szerelő haverom a kompresszor csöveket,és az egyik le volt lazulva a bilincsnél! Szóval próbáld meg a gyertya cserét,ha Piaggio blokkos,akkor Championt tegyél bele,ha továbbra sem jó,akkor nézzétek meg a kompresszor csöveket!