Nem mértem meg a cső jellemzőit, most meg össze van rakva. Csak arra gondoltam, hátha valaki tud konkrét méretet, akkor nem szedtem volna szét, csak amikor kezemben az új cső. Mindegy, ha rossz lesz az idő, majd szétszedem. Annyira nem folyik, hogy ne jutna a motorba.
A régi SR-é emlékeim szerint:
Benzin 6mm, olajcső 4mm
Itt az autós boltban (tőlem ~300m) van mind a két féle.
Olajálló, átlátszó.
Ha ez a méret jó neked, és nem találsz akkor szólj. Megveszem neked, és elküldöm.
De ilyeneket tényleg ne a neten keresgélj.
Adonyban van/volt vagy 20 féle tömlő. Csak el vannak téve a polcok után, hiszen nem egy fogyó eszköz:-))
Kizárólag full szintetikus olajat használok az olajzáshoz is,meg a tankba is! Én speciel a REPSOL-t használom már régen! Szóval szerintem a benzinben ez az olaj nem fog gondot okozni,de tőlem okosabb emberek is ezt mondták! Kicsit jobb lesz a kenés tőle! Persze nem szabad túlzásba vinni,de az a 3 cent plusz olaj a tankba szerintem minimális!
Ditech olajpumpa és az olaj. Na igen. De azt is vegyétek figyelembe hogy régen a benzin az benzin volt. Ma már egy jó része etanol, ami viszont száraz és a kenőhatása nagyon kevés (viszont legalább a tisztítóhatása kiváló). Ha mindenképpen olajozni akarjátok a benzint, tegyétek, de csakis nagyon jó minőségű olajjal. Máskülönben besűrűsödhet, betrutymósodhat, stb és ez a pumpát rögtön megöli. Ha ez a trutymó a folyamatos kínlódtatás, sikertelen indítgatás után mégis átjut az injektorhoz (ahol százszor kisebb alkatrészek vannak), akkor az a masinában már komoly károkat okozhat. Meg csak józan paraszti ésszel végiggondolva, ha a benzinhez olajat keversz (amit a gyártó nem így tervezett), akkor ugyanazon a keresztmetszeten kevesebb benzin fog átjutni, mivel az olajnak is kell a hely. Nem bonyolítom tovább.
Lehet, hogy csak én bízom a teknyikában, és azért tartom feleslegesnek még a tankba is önteni az olajat? Ha besz-rik az olajpumpa, nem hiszem, hogy a benzinbe kevert pár csepp olaj menti meg.
Én a ditech-be nem erőltetném a benzinbe az olajt.A benzinpumpa nem fogja szeretni hosszútávon.Bár ez nem sok olaj,viszont,ha megmakkan az olajpumpa ennyitől úgy megakad,mintba huzat.
Az egyik kinyult de nem akarok 3as szettet venni .
Kifizetnem!
Tudom, mert a GSF-nél a láncolajzót elsőre azzal csináltam meg - mivel nem volt semmi nyitva.
Ezért mondom: AUTÓSBOLT
Vagy nagyobb az átmérő?
A régi SR-é emlékeim szerint:
Benzin 6mm, olajcső 4mm
Itt az autós boltban (tőlem ~300m) van mind a két féle.
Olajálló, átlátszó.
Ha ez a méret jó neked, és nem találsz akkor szólj. Megveszem neked, és elküldöm.
De ilyeneket tényleg ne a neten keresgélj.
Adonyban van/volt vagy 20 féle tömlő. Csak el vannak téve a polcok után, hiszen nem egy fogyó eszköz:-))
Vigyázok is rá!
Vagy mindegyik ugyan azzal a pumpával készül?