Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem mértem meg a cső jellemzőit, most meg össze van rakva. Csak arra gondoltam, hátha valaki tud konkrét méretet, akkor nem szedtem volna szét, csak amikor kezemben az új cső. Mindegy, ha rossz lesz az idő, majd szétszedem. Annyira nem folyik, hogy ne jutna a motorba.
Ezért írtam, hogy ideiglenes megoldás. A kidörzsölődött, eresztő csőnél még az 1 hetes megkeményedett is jobb.
Nincs valakinek elado pici rugoja polinihez ? Egy hibát találtam .
Az egyik kinyult de nem akarok 3as szettet venni .
Kifizetnem!
Azzal az a gond, hogy nem olajállóak, és kb 1 hét alatt bekeményednek.

Tudom, mert a GSF-nél a láncolajzót elsőre azzal csináltam meg - mivel nem volt semmi nyitva.
Ezért mondom: AUTÓSBOLT
Vastag?
Vagy nagyobb az átmérő?


A régi SR-é emlékeim szerint:
Benzin 6mm, olajcső 4mm
Itt az autós boltban (tőlem ~300m) van mind a két féle.
Olajálló, átlátszó.

Ha ez a méret jó neked, és nem találsz akkor szólj. Megveszem neked, és elküldöm.
De ilyeneket tényleg ne a neten keresgélj.
Adonyban van/volt vagy 20 féle tömlő. Csak el vannak téve a polcok után, hiszen nem egy fogyó eszköz:-))
Ha minden kötél szakad, akkor ideiglenes megoldás lehet szilikoncső v. akváriumcső. Bár nem hiszem, hogy sokáig bírnák a gyűrődést.
Az interneten néztem, de csak vastagabbakat találtam. Ez a Ditech-é nagyon vékony.
Bármelyik autosboltba kapsz
Remélem!
Vigyázok is rá!
Meghálálják a karbantartást. :)
Akkor a Katanával kevertem. Sry.
Kizárólag full szintetikus olajat használok az olajzáshoz is,meg a tankba is! Én speciel a REPSOL-t használom már régen! Szóval szerintem a benzinben ez az olaj nem fog gondot okozni,de tőlem okosabb emberek is ezt mondták! Kicsit jobb lesz a kenés tőle! Persze nem szabad túlzásba vinni,de az a 3 cent plusz olaj a tankba szerintem minimális!
Rox-ot csak mina blokkal szerelték.
Nekem az a lényeg, hogy ne romoljon el! Sűrűn. És ne hagyjon az út mellett.
A Minarellihez képest gyengébbnek mondják, mert ritkább, drágább hozzá az alkatrész. Tartósságról nem tudok nyilatkozni.
Akkor talán nem a legrosszabb kategória!?
Tudtommal még az Aerox is készült ilyen blokkal.
Az én gépem Morini blokkos Suzuki Katana motoros.
Vagy mindegyik ugyan azzal a pumpával készül?
Karbisnál igen.Bár a kicsi olaj nem menti meg a gépet,ha offol a pumpa.Mina pumpa egyébként is egyre több olajat adagol,ahogy használódik,kopik.
Karburátorosnál azért mehet bele egy kis olaj?
Ditech olajpumpa és az olaj. Na igen. De azt is vegyétek figyelembe hogy régen a benzin az benzin volt. Ma már egy jó része etanol, ami viszont száraz és a kenőhatása nagyon kevés (viszont legalább a tisztítóhatása kiváló). Ha mindenképpen olajozni akarjátok a benzint, tegyétek, de csakis nagyon jó minőségű olajjal. Máskülönben besűrűsödhet, betrutymósodhat, stb és ez a pumpát rögtön megöli. Ha ez a trutymó a folyamatos kínlódtatás, sikertelen indítgatás után mégis átjut az injektorhoz (ahol százszor kisebb alkatrészek vannak), akkor az a masinában már komoly károkat okozhat. Meg csak józan paraszti ésszel végiggondolva, ha a benzinhez olajat keversz (amit a gyártó nem így tervezett), akkor ugyanazon a keresztmetszeten kevesebb benzin fog átjutni, mivel az olajnak is kell a hely. Nem bonyolítom tovább.
Lehet, hogy csak én bízom a teknyikában, és azért tartom feleslegesnek még a tankba is önteni az olajat? Ha besz-rik az olajpumpa, nem hiszem, hogy a benzinbe kevert pár csepp olaj menti meg.
Köszönöm a gyertyát már cseréltem megnézzük a kompresszort, köszi mégegyszer.
Én a ditech-be nem erőltetném a benzinbe az olajt.A benzinpumpa nem fogja szeretni hosszútávon.Bár ez nem sok olaj,viszont,ha megmakkan az olajpumpa ennyitől úgy megakad,mintba huzat.
Én kb.3 cent olajat még nyomok tankoláskor a tankba is! Biztos ami biztos!