Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na de inkább azt mond hogy mitől lehet ez a rángatás, és dadogás néha ? de van amikor 2-3napig semmi,aztán valameddig megint..és jó...benzinre gyanakodnak,de ha szétszedem is,mit lenne érdemes ?
Ha 120-as óra van benne 2000-2001-es. Annak kell lennie benne, mert ezt a replikát ekkor gyártották. Nekem is ilyen volt.
1nyéki tulaja volt mielőtt a kereskedésből megvettem..
Igen gyáriak... és 9éves..
Tankolj bele 100-ast. Egyébként te elhiszed, hogy 12 éves motorba 6000km van? 2 év alatt belemegy. Bár sose tudni. Elől hátul gyári gumik vannak?
szerintem meg a benzinnel lehet valami 3embert is megkérdeztem ( nem ilyen amatőr hülyéket ) és mind hárman erre gyanakodtak ....
Azok pláne eladnak mindent! Az enyémbe pl. nem volt termosztát!
Kereskedésből van !
Hali!
Nyugodtan használj injector tisztítót, gyertya nem tudom mi van a tiedben, de legjobb a champion RG6YCA gyertya 0,9mm hézaggal.
Valószínű ezért adták el. Amikor én néztem motorokat, kizárólag karburátorosat tanácsoltak. Többet fogyaszt, viszont egy karbi felújító készlet 3000 Ft, az injektoré 50.000-nél kezdődik. (Kb.)
Sziasztok!
3hete vettem egy Aprilia SR 50 Di Tech-et, teljesen gyári , 6000km van benne, nem volt még bele nyúlva...első tankolásig minden rendben ment, miután megvettem utána 4nappal tankoltam először, azóta eléggé dadog és rángat a gép , a gyertyával minden rendben,anyagot kap,szikrát adja... ha hideg a motor akkor is csinálja néha,de ha meleg akkor is néha..nem mindig kezd el rángatni,csak időközönként... többet azt mondják hogy a benzinnel van baj, magyarul hogy valamennyire vizes a benzin , injektorrja is rendben van..szerintetek valóban ez lehet a probléma ? dadog , és elkezd rángatni menet közbe.. üzemi hőmérséklettől függetlenül! Szeretném segítségeteket kérni ebben, ja és többen is mondták hogy vegyek injektor tisztítót , és keverjem be a benzinbe...úgy hátha jó lesz , vagy teljesen leengedés és másik benzin... ?
Az én "pöcsköszörűm" órája kb. 5-7-et csal max. (SR 50 2T Morini blokk)
Tudtam, hogy felfelé csal. De ez azért meglepett, én olyan 10-15-tel saccoltam fölé, de nem 20-szal...
Kiderült, hogy a benzinpumpa ment tönkre, létezik ezekhez valami felújító szett vagy felejtsem el? A motor természetessen működik a szelepnél van valami bibi mert átengedi a benzint (szédszedtem ezért tudom). Nincs esetleg valakinek bontva és jóárasítva egy ilyen pumpája?


Ugye ugye:)
Meghajtottam a kávédarálót, óra szerint vitte a 95-öt. A GPS kijózanított: 76 km/h.
Olyan problémám van h a motor nem indul.
Szikra van és a gyertya pedig nedves (benzines).
Karbit állítgattam sehogy sem jó...
Motorról: 70-es malossi sport, zx kipu, 17.5 arrache karbi, malossi karbon membránok és egy sportlégszűrő van rajta.
A karbisnál van vákumos csap. Ditechnél nincs benzincsap! Ráfolyik az AC-ra a benzin.
Én meg tegnap kiszedtem a benzinpumpát (tisztítás céljábóla) 6 liter benya meg kifolyt szépen a tartályból még az a szerencse hogy kéznél volt a kanna. Tehát akkor a csapot kéne megnéznem? Ilyennel még nem találkoztam pedig szerelem ezeket a pöcsköszörűket egy idelye.
Szerintem nem, mert vákuumos a benzincsap, így csak járó motornál kéne, hogy eressze a nyálat.
Sziasztok!

Ditech aprilia ( pigi blokkos) benzinpumpánál szabad folynia a benzinnek kikapcsolt állapotban? Vagy esetleg van külön egy benzincsap valahol ami nekem nem zár el?
Sehol egy megszorult dugattyú, belövendő varió? Gyanús ez a hibamentesség (csend)!
Ahhoz is le kell szedni a burkolatot, akkor meg már megcsinálom rendesen. Csak akkor vagy burkolat nélkül megyek csövet venni, vagy le kell nyúlnom az asszonytól az autót. :-)
NO itthonról!


Szóval nincs valakinek elfekvőben PICI rugója?
Mallosi nem jó, mert az ~ 1 menettel hosszabb. Hossz méret ügyileg olyan ~ 2-3mm-rel.
Tehát tényleg kicsi-kicsi rugó kell.

A neten van, de 4500ft 3x3db.
Nekem vagy a gyenge kell, vagy a közép.


Szóval akinek lenne, az rikkantson egyet itt vagy a blueudvarhelyi kukacos gmail.com címen, és megbeszéljük.
Utalom az árát (1/3)...Ő meg postázza.
Ha nagyon nem akarsz most bügykölni, akkor elég ha az egyik felét lehúzod (pl. a tartályról)...
Vágsz egy darabka zsugorcsövet - rátolod ahol kikopott és kicsit megmelegíted (öngyújtó, hőlégfúvó....stb)

A lazább megoldás pár szigetelőszalag tekerés
Mert ahol most megdörzsizted, ott várható, hogy újra dörzsike lesz..