Amint tapasztalod nagyon sokat számít a kisrugó.Most azért indul lomhán a gép,mert amikor nyit a kuplungod,akkor még semmi ereje a hengernek ezzel a kipuffal.Fel kell küzdenie magát arra a fordszámra,ahol már van kraft.
Hosszabb szíjjal meg azért jobb valamivel,mert azzal hosszabb áttételről indul,ergo nagyobb motorfordulatnál kapcsol a kuplung.
Szóval a 3 héttel ezelőtti beállítást kellene visszaállítanom, de basszus nem megy:-))
A polini kuplungban elszállt az egyik rugóm.
Sehol nem lehet ilyet kapni:-(((
A net szerint valami polini speed kuplung. És olyan kicsi a rugó, hogy tényleg sehol nem találtam. Az egyik győri bolt azt írta vissza, hogy már nem is gyártanak ilyet.
méretei: 27mm hossz,a rugó ebből 9mm hossz és 9mm szélesség.
Kivettem a másik Sr-ből az egészet.....
Annyi a változás, hogy abba csak 105-ös a kuplung.
0-30-ig kaasztrófa az indulás....
30-tól megéled és tép.....de csak a gázkar felső 20%-ban.
Ha elengedem a gázt, akkor szinte leál az egész, vagyis most nem is tudok 40-50-el menni.
Vagy sehogy, vagy 60 fölött...
Ma visszatettem a malossi szíjat.....Ez ugye lemérve 14mm-rel rövidebb
Még rosszabb lett...már 40-ig szenved, utána megy...
A varió ugyan az..... a súlyok ugyan azok.....a szíj most ugyan az.....a kontraszt is ugyan az.....egyedül most a kuplung más.
Ennyit számítana az a 3 pici rohadt rugó?
A poliniben fehér volt (a gyáritól haloványan erősebb állítólag)
A mostani egy sima gyári......
Ellenben azt nem értem, hogy ha a rugó miatt van, akkor miért jobb egy hosszabb szíjjal mégis?
A városon belül elkövetett gyorshajtásokat – amennyiben nem állítják meg a helyszínen az embert – csak 68km/h sebesség felett jegyzik, vagyis a műszerfal pozitív csalását hozzáadva gyakorlatilag 70-es tempó alatt nem bírságolnak. Országúton ugyanez 110, autópályán pedig 150 – legalább is a jármű sebességmérője szerint.
Laikusként gondolom, hogy van rajta némi ráhagyás, hiszen a GPS a legpontosabb mérési lehetőség. Eddig még sose jött bünti legalábbis.
Tehát ha a kocsi/motor óra szerint 140-el megyek, akkor ugye mi alapján büntetnének meg? A trafi nem lát be a műszerfalra, se a hatóság.
A GPS viszont csak ~ 128-at mond/mutat.
De az vicc kategória, hogy hétfőtől "LAVINA" van.....
Most meg 2 nap alatt lenyomtam 500km-ert és összesen 3 yard kocsit láttam, azok is mentek valamerre.....
Ez egy fórumból van:
"Ehhez képest még a rendőrség is közzétette, hogy 15-el túl kell lépned, hogy küldjék a csekket. Alatta csak helyszíni bírságot adhatnak, ami nagyon ritka."
Vagyis 145 itt is megvan:-)
De tessék....
Mond el mire van beállítva?
Tényleg érdekel!
Azon, hogy csal nem is lepődök meg. Az nyilvánvaló, hogy minden óra többet mutat. Csak ennél meglepett, hogy a sebesség függvényében csal (totál normálisan). Az aerox-om az mindig többet mutatott 15-20-al, mindegy, hogy mennyivel mentem.
Ezen nem kell csodálkozni....
Minden csal.
Ha nagyobb mocival, vagy kocsival mész akkor a GPS 130-a a kocsi, motoron 144-nek felel meg....
A trafik is erre vannak belőve, hiszen a GPS-re tudsz hivatkozni....akár ki is próbálhatja a yard:-)
Minél többel mész annál többet fog csalni. De nyugodj meg ilyen az autónak és más motoroknak az km órája is. Bár talán az olasz robogók km órája egy kicsit különleges... de sebaj. Jót tesz az önbizalomnak.
Ma én is rászántam magam, hogy GPS-el bemérjem az SR óráját.
Hát mit mondjak elég furcsa.
Óra szerint az 50 valójában az 48,2 GPS szerint. Ez még elfogadható is lenne- Viszont felette egyre többet csal. 70 az 64, 85 az 75 a GPS szerint. Tovább nem húztam neki, de majd megnézem, hogy mi a vége.
Megnézném a levegőszűrőt, megnézném a gyertyahézagot, tennék bele egy másik gyertyát a biztonság kedvéért. Majd azt nézném meg, hogy mikor rángat és rántok egy gázt, hogy megindul-e vagy változik-e valami. Mert lehet, hogy pl a gyertyapipa szívat...
Akkor az lesz a megoldás, hogy most rendeltem egy gyárit, és kicserélem erősebbre a rugót benne....
De ez milyen már, hogy nem lehet kapni hozzá semmit?
És vastagabb a ferodo rajta mint ma egy újonnan...