Semmi értelme nekem új görgők vannak benne, a szíj nem kopott mégse megy. Az összes fojtás ki van véve kivéve a gyári kipufogóból a fojtás. Valamit szét kell ütni benne úgy tudom.
Lehetséges, bár akikkel beszéltem azt mondták ez nem elég egy 50-es motortól? 40-45-el lehet menni úgy is. 70-es hengert nem szeretnék, nekem a megbízhatóság a lényeg. Variátor szíjat, görgők állapotát még nem néztük, állítólag ha 1 mm-t kopott a szíj az 5-10 km/h csökkenést okoz.
Akkor itt valami árulás van! Szerintem ez ennyit tud.
Azt lenne jó tudni nekem is, hogy vajon hány lóerős a moci?
Az egyik motorszerelő 80 kiló és azt mondta nincs jelentősége, hogy 80 kiló vagy 120.
Ugyan ez van nálam is! Azt megkérdezném, hogy hány kiló vagy?
Én 115 és óra szerint max. 70-75 km/h ami valós 68 körül van.
(SR 50, vizes, karbis, morini blokk)
Hali. Nekem is teljesen ugyanez a problémám, meg még annyi, hogy nekem 70-72Km/h a vége a motornak :/ Szóval nem vagyok megelégedve vele. Nekem (karbi,vizes,morini blokkos)
Szerintetek mitől lehet az, hogy teligázos indulásnál a motor nem mindig ugyanúgy húz? Van, amikor teljesen zár a a kuplung és pont jó, magas fordulaton kapja el, máskor meg mint ha félgázzal indulnék, "csúszik", kell pár méter, míg észhez tér és teljes lendülettel megindul. Az ékszíj lenne koszos, vagy a görgők pályáján lehet valami akadály, ami miatt nem vágódnak ki teljesen?
Ma végre volt időm ránézni a hajtásra. Hát mit mondjak eléggé el volt fuserálva. Kék kontraszt rugó, a virióban meg 6,5 g-s görgők. Most megnézem könnyebb görgőkkel, mondjuk 4,5 g-s. kíváncsi leszek, hogy mit mutat majd.
Kerékcsapágynak csak 2RS csapágyat szabad használni. Csak ez áll ellen a felverődő víznek, sónak, pornak. Ez mindkét oldalon spéci gumiborítású, erősített csapágy. Más csapágy nem lesz hosszú életű.
Sziasztok!
Tud valaki olyan Aprilia alkatrész boltot ahol nem 3-4 hét amíg meg jön az új termosztát?
Köszi szépen!
(2003-as Aprilia SR 50 2T-hez kéne Morini blokkos)
Minden O.K! Reggel szépen indult,alapjárat rendben,és menet közben sem veszek észre rángatást! Viszont ma első kerék csapágyakat kellett cserélni,mert hogy ma meg az ment szét! De ezt 3000 forintból megoldottuk!
Nem tudom RO-ban milyen cm-ert használnak, de a boltos ugye 757-nek mérte a szíjat, Én csak 747-et mértem.
Igaz ez is hosszabb valamennyivel - most már nem 4-5mm a tárcsán lévő jelzés hanem FIXEN 4mm
Tehát igaz az, hogy rövid a szíj.....Majd ha megint kész vagyok beleáldozni, akkor veszek egy 765-ös szíjat (ami szerintem ~ 760 lesz) VAGY! AKinek van elfekvőbe, mert megvette, de nem tudja használni azzal szívesen cserélnék hiszen a jelenleg 3db "új" szíj van a polcon.....
DE! az is igaz, hogy a varió tárcsán nem tud teljesen felfutni....mivel ugye 17mm a felső hézag....
A 765-ös szíj viszont 17,5 széles, szóval azzal talán jó lesz.
Próbáltam vagy 10 verziót.....
A 17x12-es görgővel....
Új szíj, régi tárcsa.....új tárcsa......
Hézagolóval, hézagoló nélkül.....
16x13-as görgő vissza....új szíj, régi tárcsa....új tárcsa....
hézagolóval, hézagoló nélkül.....
Semmi eredmény..... volt hogy a 72-öt is alig érte el....
De a 81 az maradt a legjobb esetben.
Ellenben megnéztem....tankoltam.
Most ~ 62km-re 3,89-et tankoltam ami ugye 100-on 6,2-es fogyi.
A gyertya benzines, olajos.....így a suberten egyel visszavettem....vagyis csökkennie kell a fogyinak.
Az erő ugyan úgy megvan.
Visszatettem a piros kontrasztot is. Úgy is teszteltem pár kört, verziót....
Jelenleg piros kontraszt, 5,5-ös görgő.
Eredmény: legalább nem repeszt alacsony sebességen a kipuff....
De 81-nél feljebb nem megy.
(max átállítom az órát és akkor fog ez is menni 120-al:-))))
Tehát kíváncsi lennék, hogy akinek OLD SR-je van - és 100 fölött megy VALÓSAN a robogója az milyen konfigot használ.
Ma megkaptam kinter kollégától itt a fórumon lebeszélt ditechbe való termosztátot és az állam leesett mikor kinyitottam a dobozt. Szivacsba szépen kivágva a termosztát formája, benne a termosztát a tetején meg egy vékony szivas. Azt hittem gyári a cucc! Ezúton is szeretném megköszönni neked kinter!
Azt lenne jó tudni nekem is, hogy vajon hány lóerős a moci?
Az egyik motorszerelő 80 kiló és azt mondta nincs jelentősége, hogy 80 kiló vagy 120.
Ugyan ez van nálam is! Azt megkérdezném, hogy hány kiló vagy?
Én 115 és óra szerint max. 70-75 km/h ami valós 68 körül van.
(SR 50, vizes, karbis, morini blokk)
Wiki ezt írja: "Képlete: Na3PO4. Vízben igen jól oldódik, bázikus oldatot hoz létre, tehát oldja a alumíniumot."
A hűtő meg alu, ha jól tudom
Kör SR hűtőjét kellene tisztítanom, vízkőtelenítenem. Aki csinált már ilyet, az mivel tette? Vízkőoldó vagy sósav?
Köszi előre is!
Régi "öreg" motorszerelő cimborához hordom,gondolom volt annyi esze,hogy zárt csapágyat tett beléje!
vagy itt!
termosztát 1
Tud valaki olyan Aprilia alkatrész boltot ahol nem 3-4 hét amíg meg jön az új termosztát?
Köszi szépen!
(2003-as Aprilia SR 50 2T-hez kéne Morini blokkos)
Minden O.K! Reggel szépen indult,alapjárat rendben,és menet közben sem veszek észre rángatást! Viszont ma első kerék csapágyakat kellett cserélni,mert hogy ma meg az ment szét! De ezt 3000 forintból megoldottuk!
Nem tudom RO-ban milyen cm-ert használnak, de a boltos ugye 757-nek mérte a szíjat, Én csak 747-et mértem.
Igaz ez is hosszabb valamennyivel - most már nem 4-5mm a tárcsán lévő jelzés hanem FIXEN 4mm
Tehát igaz az, hogy rövid a szíj.....Majd ha megint kész vagyok beleáldozni, akkor veszek egy 765-ös szíjat (ami szerintem ~ 760 lesz) VAGY! AKinek van elfekvőbe, mert megvette, de nem tudja használni azzal szívesen cserélnék hiszen a jelenleg 3db "új" szíj van a polcon.....
DE! az is igaz, hogy a varió tárcsán nem tud teljesen felfutni....mivel ugye 17mm a felső hézag....
A 765-ös szíj viszont 17,5 széles, szóval azzal talán jó lesz.
Próbáltam vagy 10 verziót.....
A 17x12-es görgővel....
Új szíj, régi tárcsa.....új tárcsa......
Hézagolóval, hézagoló nélkül.....
16x13-as görgő vissza....új szíj, régi tárcsa....új tárcsa....
hézagolóval, hézagoló nélkül.....
Semmi eredmény..... volt hogy a 72-öt is alig érte el....
De a 81 az maradt a legjobb esetben.
Ellenben megnéztem....tankoltam.
Most ~ 62km-re 3,89-et tankoltam ami ugye 100-on 6,2-es fogyi.
A gyertya benzines, olajos.....így a suberten egyel visszavettem....vagyis csökkennie kell a fogyinak.
Az erő ugyan úgy megvan.
Visszatettem a piros kontrasztot is. Úgy is teszteltem pár kört, verziót....
Jelenleg piros kontraszt, 5,5-ös görgő.
Eredmény: legalább nem repeszt alacsony sebességen a kipuff....
De 81-nél feljebb nem megy.
(max átállítom az órát és akkor fog ez is menni 120-al:-))))
Tehát kíváncsi lennék, hogy akinek OLD SR-je van - és 100 fölött megy VALÓSAN a robogója az milyen konfigot használ.
Ma megkaptam kinter kollégától itt a fórumon lebeszélt ditechbe való termosztátot és az állam leesett mikor kinyitottam a dobozt. Szivacsba szépen kivágva a termosztát formája, benne a termosztát a tetején meg egy vékony szivas. Azt hittem gyári a cucc! Ezúton is szeretném megköszönni neked kinter!
Na hogy indult a gép? At enyémben is nyolcezer párszáz km van. Nagyon jo moci, de most csörög benne valami,és nem jövök rá..........