Igen, tudtam a kompresszorcső hibáról, de ettől függetlenül a gyertya dologra is oda kell figyelni a ditech-nél. Ha jól emlékezem a gyári elektróda hézag 0,6 mm körül van, szóval beszelelés előtt állítani/ellenőrizni kell. Majd a következő gyertyacserénél eszedbe jut ez a dolog.
Kilencezer pár száz! Tegnap kicseréltem chamion gyertyára,mondjuk úgy tettem bele ahogy a dobozban volt! De egyébként valószínű,hogy a kompresszor csővön a bilincs le volt lazulva,és azt meg kellett húzni! Ha minden igaz akkor ott volt inkább a bibi! Majd most reggel elválik,hogy hidegen mit fog csinálni!
Ok. Kicserélem. Így ahogy most van,h nincs széthúzva az alsó tűgörgòt hogy lehetne tesztelni? Félelmetes,hátha az csörög. Tudom,ha kint lenne a főtengővel együtt,ha a tenyremmel lefelé ütném csörögni kellene. De így hogy?
Ha a motorban csörög,ciripel valami az általában az alsó- vagy felső tűgörgő.Illetve a gyűrű is tud ciripelni a dugón,ha egy picit "kiszopósodik" a gyűrűhorony a dugón.Felső tűgörgőt azért cserélj,használtat nem illik visszatenni.
Ez a cső ott van mindjárt a széthúzható csatlakozó mellett! Azért mert láttam mikor azt a csatit ott baloldalt széthúzta és úgy fért oda csavargúzóval! Trutyis volt a cső környéke ezért vette észre!
voltam egy nagy gépműhelyben,akik ezzel foglalkoznak. Omega motor szervíz,műhely robogó kereskedés.
Megmérték,nincs kopva,mehet vissza a régi dugó,rendeltek hozzá vertex gyűrű fölsò króm,alsó fekete,és mehet össze. Bár szerintem nem ez csörgedetett. Hajtókar nem lóg,üresen tekertem a hajtókart,hogy vane súrlódó hang és hgy billene bent a fòtengő,de minden rendben. Ezt ők tanácsolták. Akkor nem tudom,hogy mi csörög,vagy csörgött. Ha össze rakom ki derül.
Kicseréltem a gyertyát,meg a szerelő haver talált egy csövet,valószínűleg a kompresszoré,és azt meg kellett húzni! Azóta úgy néz ki,hogy jó a picike! De majd holnap reggel elválik hideg indításnál milyen lesz! Azért köszi!
Sziasztok! Ditech Factory Piaggio blokkos a robogóm! Most cseréltem benne gyertyát NGK cpr8e. Viszont hidegen hebeg habog,össze vissza jár a motor.Menet közben lassítás utáni gázadásnál beszaggat.Aztán pár km megtétele után mikor már meleg a motor akkor az alapjárat egyenletes,de gázadásnál még beszaggat! Mi lehet a gond? Gondoltam már rá,hogy esetleg szar a benzin? Tettem bele spuri tisztítót is,meg eddig is használtam tisztító cuccot bele! Esetleg próbáljam ki champion gyertyával? Légysz hozzáértők írjanak tippeket! Köszi
Sajnos ez elmaradt,de a gyertyát kicseréltem championra! Amúgy meg nem ez volt a fő probléma valószínűleg,hanem a kompresszor cső volt lelazulva!
Kilencezer pár száz! Tegnap kicseréltem chamion gyertyára,mondjuk úgy tettem bele ahogy a dobozban volt! De egyébként valószínű,hogy a kompresszor csővön a bilincs le volt lazulva,és azt meg kellett húzni! Ha minden igaz akkor ott volt inkább a bibi! Majd most reggel elválik,hogy hidegen mit fog csinálni!
Ez a cső ott van mindjárt a széthúzható csatlakozó mellett! Azért mert láttam mikor azt a csatit ott baloldalt széthúzta és úgy fért oda csavargúzóval! Trutyis volt a cső környéke ezért vette észre!
Megmérték,nincs kopva,mehet vissza a régi dugó,rendeltek hozzá vertex gyűrű fölsò króm,alsó fekete,és mehet össze. Bár szerintem nem ez csörgedetett. Hajtókar nem lóg,üresen tekertem a hajtókart,hogy vane súrlódó hang és hgy billene bent a fòtengő,de minden rendben. Ezt ők tanácsolták. Akkor nem tudom,hogy mi csörög,vagy csörgött. Ha össze rakom ki derül.
Valószínű...........ez jó.
3 cső van egy kompresszor-inyektor és két tank-inyektor.egy oda egy vissza nagynyomású.Szal ha nem folyt benzin akkor tuti a kompresszoré.
Kicseréltem a gyertyát,meg a szerelő haver talált egy csövet,valószínűleg a kompresszoré,és azt meg kellett húzni! Azóta úgy néz ki,hogy jó a picike! De majd holnap reggel elválik hideg indításnál milyen lesz! Azért köszi!
Basszus...
Jelenleg a 16,5-ös szíj esetében is eleve majd 1-2mm-rel beljebb van a max lehetőség. (1. kép)
A tárcsák összefekvése esetén a táv 17mm (2. kép)
Tehát ezzel a külső tárcsával ALAPBAN sem fog kifutni a szíj.
DE!
Elővettem a régi tárcsát.
A poén, hogy ott a hézag már csak 16,4mm
Létezhet ilyen? Hogy a külső tárcsák kiemelési szöge nem egységes? Ráadásul mind a kettő Polini!?
Szóval holnap az utóbbi tárcsával fogom összerakni.
Az csak azért lett cserélve, mert a hűtő fülekből lepattant pár darabnak a sarka.