Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor lényegében jobb lesz az égés,egyenletesebb a járás?
Teljesíteni fogja a gyújtószikra azokat a paramétereket, amit a mérnökök elvártak tőle amikor tervezték a rendszert.
Ok. Most úgy is kint van. Mizól lesz jobb nsgyobb hézaggal?
Igen, vedd ki és hézagmérővel állítsd be 0,9 mm-re.
Állítottál az elektróda hézagon? Én eddig egyszer cseréltem,de nem nyúltam hozzá,és még is jó. Vegyem ki,és állïtsak rajta?
Jó reggelt! Na hogy indult a dép? Ha jól,örülök neki.
Igen, tudtam a kompresszorcső hibáról, de ettől függetlenül a gyertya dologra is oda kell figyelni a ditech-nél. Ha jól emlékezem a gyári elektróda hézag 0,6 mm körül van, szóval beszelelés előtt állítani/ellenőrizni kell. Majd a következő gyertyacserénél eszedbe jut ez a dolog.
Hefi!

Sajnos ez elmaradt,de a gyertyát kicseréltem championra! Amúgy meg nem ez volt a fő probléma valószínűleg,hanem a kompresszor cső volt lelazulva!
Szia zsaru!

Kilencezer pár száz! Tegnap kicseréltem chamion gyertyára,mondjuk úgy tettem bele ahogy a dobozban volt! De egyébként valószínű,hogy a kompresszor csővön a bilincs le volt lazulva,és azt meg kellett húzni! Ha minden igaz akkor ott volt inkább a bibi! Majd most reggel elválik,hogy hidegen mit fog csinálni!
Az új gyertya elektróda hézagját be kell állítani 0,9mm-re. Ha csak kivetted a dobozból és úgy tetted be, akkor kicsi a hézag.
Szia. Champion gyertyával próbáld ki. Mennyi km van benne?
Ok. Kicserélem. Így ahogy most van,h nincs széthúzva az alsó tűgörgòt hogy lehetne tesztelni? Félelmetes,hátha az csörög. Tudom,ha kint lenne a főtengővel együtt,ha a tenyremmel lefelé ütném csörögni kellene. De így hogy?
Kompresszor.A másik a visszavezető.Alul meg a fő benzin.
Te tudod.Én használtat sosem rakok vissza.Nem egy nagy összeg,és ha elszáll csodákra képes a hengerben.
Ok. De azt mondták,hogy teljesen jó,fölösleges maguk ellen beszélnek mert azt is ott vettem volna.nagyon spéci hely nagyon elismertek 100% -os műhely.
Ha a motorban csörög,ciripel valami az általában az alsó- vagy felső tűgörgő.Illetve a gyűrű is tud ciripelni a dugón,ha egy picit "kiszopósodik" a gyűrűhorony a dugón.Felső tűgörgőt azért cserélj,használtat nem illik visszatenni.
Csavarhúzóval....
Zoli32!

Ez a cső ott van mindjárt a széthúzható csatlakozó mellett! Azért mert láttam mikor azt a csatit ott baloldalt széthúzta és úgy fért oda csavargúzóval! Trutyis volt a cső környéke ezért vette észre!
voltam egy nagy gépműhelyben,akik ezzel foglalkoznak. Omega motor szervíz,műhely robogó kereskedés.
Megmérték,nincs kopva,mehet vissza a régi dugó,rendeltek hozzá vertex gyűrű fölsò króm,alsó fekete,és mehet össze. Bár szerintem nem ez csörgedetett. Hajtókar nem lóg,üresen tekertem a hajtókart,hogy vane súrlódó hang és hgy billene bent a fòtengő,de minden rendben. Ezt ők tanácsolták. Akkor nem tudom,hogy mi csörög,vagy csörgött. Ha össze rakom ki derül.


Valószínű...........ez jó.

3 cső van egy kompresszor-inyektor és két tank-inyektor.egy oda egy vissza nagynyomású.Szal ha nem folyt benzin akkor tuti a kompresszoré.
Zoli32!

Kicseréltem a gyertyát,meg a szerelő haver talált egy csövet,valószínűleg a kompresszoré,és azt meg kellett húzni! Azóta úgy néz ki,hogy jó a picike! De majd holnap reggel elválik hideg indításnál milyen lesz! Azért köszi!
1-2-3 kép mégegyszer
Na ma megint méricskéltem (holnap jön csak meg a csomag:-(


Basszus...
Jelenleg a 16,5-ös szíj esetében is eleve majd 1-2mm-rel beljebb van a max lehetőség. (1. kép)

A tárcsák összefekvése esetén a táv 17mm (2. kép)

Tehát ezzel a külső tárcsával ALAPBAN sem fog kifutni a szíj.




DE!
Elővettem a régi tárcsát.
A poén, hogy ott a hézag már csak 16,4mm


Létezhet ilyen? Hogy a külső tárcsák kiemelési szöge nem egységes? Ráadásul mind a kettő Polini!?

Szóval holnap az utóbbi tárcsával fogom összerakni.
Az csak azért lett cserélve, mert a hűtő fülekből lepattant pár darabnak a sarka.
Ngk az nem tökéletes champion rg6yc vagy yca a gyári gyertya.Jobb neki.
Sziasztok! Ditech Factory Piaggio blokkos a robogóm! Most cseréltem benne gyertyát NGK cpr8e. Viszont hidegen hebeg habog,össze vissza jár a motor.Menet közben lassítás utáni gázadásnál beszaggat.Aztán pár km megtétele után mikor már meleg a motor akkor az alapjárat egyenletes,de gázadásnál még beszaggat! Mi lehet a gond? Gondoltam már rá,hogy esetleg szar a benzin? Tettem bele spuri tisztítót is,meg eddig is használtam tisztító cuccot bele! Esetleg próbáljam ki champion gyertyával? Légysz hozzáértők írjanak tippeket! Köszi