Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennek a gépnek lelke van.
Akkor vegyél új dugószettet (dugó+gyűrűk+csapszeg). De ha már szétszeded és cserélgetni akarsz, akkor előbb vidd el esztergályoshoz, hogy megmérje a hengert. Ha középen kopott, akkor hónolás, stb. Ha nem kopott (ilyen nincs), akkor mehet bele a régi méretű dugó+stb+stb, amit az előbb írtam.
Nincs "plusszos" és nincs minuszos. Egy adott méretű dugóhoz és hengerhez, egy adott méretű gyűrű való. Kopás esetén hónolás és dugó+gyűrűcsere. Sosem elég csak a gyűrűket cserélni, pláne nem nagyobbra (kisebbre meg ugye eleve hülyeség lenne). A henger mindig középen kopik. Ha nagyobb gyűrűt teszel bele, akkor az fent vagy lent garantáltan megszorul és eltörik. A többit nem részletezem...
Amúgy csapszeget,és tűgörgòt is cserélni akarok. Valami csörgött,azért húztam le....... sajnos semmi kopást nem vettem észre..........
Szerinted csak egyet cseréljek,vagy mindkettőt? Van egy ismim,ő az mondja plusszosat tegyek bele........ nincs szétkopva,nincs sérülés rajta.
Na mégegyszerlink
Elvileg ez való hozzá:http://italmondo.hu/shop/27-mo...*15-oldst.-fekete-feltrapez-pia
gg.html
Henger levételekor eltört az alsó gyűrűm,vagy már így volt. Hol tudok venni gyűrűt,vagy vegyek komplett dugó szettet? Hogy tudom meg a méretét? Aprilia sr factory ditech.
Érzi a gép,hogy mos tmár biztonságosabb a közlekedés,úgyhogy gyí.
Akkor lehet, hogy tényleg gyorsabb lett.
Nos ha meló után van egy kis fusi - akkor bezony termeli:-)))
130/60 R13 volt és ugyan ilyen méretű lett feltéve.
Kisebb méretű gumit rakhattak fel, azért mutathat többet. Milyen méretű van most fenn?
Az vajon mitől lehet, hogy miután kicserélték az első gumit újra, kb. 5-8 km/h-val többet mutat a km óra?
Ami rajta volt attól kicsit remegett a kormány 60 felett és volt rajta egy dudor is. Elképzelhető, hogy az új gumival jobban gurul és ezért?
A végén már pénzt termel a motor, ha úgy vesszük...
Bezony......

Nekem az idő többet ér.
Mikor Adonyban laktam (2000-2011) 2 lehetőség volt.
A., busman járat: 15 perc séta, 30 perc buszozás, 5 perc az öltözöig, 2 az üzemig.
Hazafelé 2+5+20 perc várakozás+30+15....
Vagyis pl. egy délutános műszaknál 12:25-kor elmentem a házból, és 23:15-re értem haza.
Ez barátok közt is: 10 óra 50 perc.

Motorral?
13:30-start....22:10 Otthon....8 óra 40 perc.

Nyereség? 1 óra 50 perc......
Egy hónapban több mint egy nap.....
Egész évben: majd fél hónap......

Sajnos igen.Sárga kontraszt 3.5g görgő de nem az igazi.A moci tartozásba maradt nálam elvileg gyári.extra 17.5 karbi + technigas next-r kipu.Fogyasztás 7L.viszont 90 kilóm alatt 90-et megy óra szerint 6g görgővel 100km/h,de szörnyen gyengén indul.nekem gyanús hogy nem 50-es új akksival is nehezen teker.
Hogy ne csak a kiadásokat nézzük, számoljuk hozzá a motorral/robogóval megspórolt időt pl. a melóba járás során. Durván számolhatjuk az órabérünkkel, ha naponta akár 1 órát is behozunk két keréken, egy évben már jelentős összeg lehet.
Ok! Köszi! Azt akkor már lehet, hogy holnap kicserélem benne, remélem lesz is rá időm.
Ott a pont! Teljesen egyet értek és igazad van!
Az élmény meg ér ennyit pedig nekem 2T Aprilia-m van és 4.5 lityi a fogyi.
Nem egy tuning gép de szépen viszi a 65-67-t. Az éves biztosítása 3400 Ft. Ami elkopik rajta azt kicseréltetem. (ha lesz miből)
Az egyik itteni horgásztóra az éves felnőtt jegy évekkel ezelőtt 40.000 Ft volt. Relatív, hogy kinek mi a drága!
Én most mértem le egy
gyári yamaha(yamaha 3AA)
szíjat,a külső részen
735mm.Morinira való malo
szíj katalógus szerint
785,mérve 775.Polini evo
szíj katalogus szerint 775
vagy 773,mérve 773.
Érdekes.
Poliniék valami érdekes méréssel mérik a rugót,egy katalógusban láttam valami mértékegységet,de most nem találom.A kék rugójuk sem igazán erős.
A malokat én mértem le mérlegen,amikor lekoppan akkor ezek az értékek jöttek ki.(nem csak nekem)
Attól függ.....mit értünk motorozás alatt - vagy robogózás alatt.

Tegyük fel, hogy nincs hitel a MOTOROMON (bandita)...
Akkor van évente egy 5100ft-os biztosításom, és 18.000ft teljesítményadóm (jövőre már kevesebb)
Vagyis ha nem ülök fel rá, akkor ez 1925ft/hó állandó kiadás.

Volt egy MINT-em 8 évig.....most meg az SR
A biztosítása 4000ft/év......
Annak a havi fix része: 333,3ft/hó

Tehát olcsóbb ha a garázsba egy robogó áll:-)


Ha mész is?
A bandit eszik 6000km alatt: (5l/100km)
300L benzint = 120.000ft
1/2 gumi = 23.000ft
1 szervíz = 10600ft
kopó alkatrészek = 7000ft
Vagyis 26,76ft/km - bár itt lehet akár 2 személy is a nyeregbe

Az SR?
Mivel még nem mentem vele ennyit így csak sacc-kb.
Fogyi: ugyan annyi, vagy még több is....120.000ft
Gumi: szerintem szintén elmegy a fele, de occóbb......10.000ft
Kopó alkatrészek (szíj, görgő, kuplung): ~ 25.000ft?
Olaj: ~ 10.000ft (nálam legalábbis kb. 2000 alatt ment el 1L)
Vagyis a robogózás 27,5ft/km


Szóval 2T-s robogózás DRÁGÁBB mint egy 650-es bandit ....
Pedig ugye 3-4Le a 86-al szemben:-)
És akkor még nem is bütykörészed, tunningolod......



Ezért tény, hogy ha nincs rá pénz, akkor 4t-s kis moci kell ami tényleg elmegy max 2L-ből, és nem kell sokat szerelgetni.



DE ahogy mondod! AZ élmény!
Kollégámék eljárnak pecázni..... 4-5 nap pia, etettőanyag, napijegy.....több tízezer forint.
A minap tette fel egy havercsajszi, hogy megy Karamell koncertre....
2 óra 10.000ft?
Valaki partyzni jár.....Én utoljára 17 éve voltam discóba....nem tudom manapság milyen árak vannak:-))) De szerintem egy P-sz el lehet költeni egy 20-ast.


Szóval kinek mi az ÉLMÉNY.......
Csak halkan.....én tőlük vettem az 5,5g-os görgőket, aminek a csomagja 5,5 volt, de 8g-os görgők voltak benne....
"ditekken" egy sincs :P
miért hány legyen egy motoron?