Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én még nem próbáltam,de aki igen az nem nagyon volt elájulva tőle.Nem igazán hoz változást,vagy csak minimálisat.
A görgőkkel kapcsolatban most néztem egü-n, hogy lehet kapni Dr. Pulley Serie Pro görgőket nem tudom hogy mennyit dobna a gépen gyorsulásban és végsebességben. Mi a véleményed erről? Mondjuk elég jó ára van úgyhogy elkéne találni a súlyt elsőre ami elég nehéz.
Most néztem youtube-on hogy jobban kitolja a variót meg jobban is visszahúzza mint a normális görgő.
Akkor első körbenpróbáld meg könnyebb görgőkkel,lehet ez is elég lesz.
Most néztem meg a motorhoz adott cuccokat, adott hozzá pluszba 4, 4.5 illetve 5 g-s görgőket az előző tulaj + a csomóban benne volt egy 6 g-s görgő készlet csomagja, szóval valószínű, hogy az van benne.
Sajnos kölcsönkérni nem tudok, de szerintem majd mindenféleképpen kell vennem ez miatt meg a két csapágy és ahogy néztem az ékpályák is ki vannak kopva úgyhogy ha lesz pénzem akkor ez cserés lesz.
Ok, köszi. Hétvégén szétszedem, és megnézem, hogy milyen rugó + görgő van benne, és beszerzem a kellő alkatrészeket.
Sárga malossi kontrasztnak elégnek kellene lennie elméletileg,de gyakorlatban lehet gyenge lesz.Én a piros malót favorizálom,bár a szíjat jobban eszi,de a menetteljesítmény nálam fontosabb.Viszont nehezebb görgő is kelleni fog.
Annál a sebességnél ahol általában használod(használták) a gépet,ott fut a szíj,ezért ott a legnagyobb mértékű a kopás.Nyikoroghat emiatt,ha teheted kérj kölcsön egy másik tárcsát próbára.
Köszönöm, a gyors válaszodat! Hét végen nekiállok és behangolom. 70-s hengerhez milyen kontrasztot javasolsz?
Üdv!
Szétszedtem a szétszedtem a szíjtárcsát és mindkét felén a közepe fele fényesebbre van kopva aminek az oka szerintem az ékszíj csúszása ami kb 50-től jelentkezik és szerintem ez adhatja a nyikorgó hangot. Mi a véleményed erről? Mondjuk a szíjon nem látszik nagymértékű kopás és nem is melegszik nagyon meg megy is.
Ejti a fordulatot.Erősebb kontrasztot neki.Könnyebb görgő is megoldás lehet,de az erősebb kontraszt biztosabb megoldás.
Üdv! Sikerült ismét szert tenne egy SR-re, vizes mina blokkal. Csak van egy kis baj vele. Valami nem oké a hajtásnál. Indulásnál kb 30-40-ig szépen gyorsul, fel is pörög szépen de onnan mintha valami húzná hátra olyan a gyorsulása, és mintha a fordulatszáma is csökkenne. Ha eléri a kb. 60-70-et onnan megint gyorsul szépen. Ha nem állok meg vele, csak lelassítok akkor 30-tól nem gyorsul. Mintha a vario elfelejtene visszaváltani.
Mi lehet a hibája? Nehéz görgök, gyenge kontrasztrugó? A vario részéhez nem igazán értek, jó a görgőt, meg a rugókat ki tudom cserélni, csak jó lenne tudni, hogy mivel kezdjem. Ja amúgy 70 malossi henger, malossi fly kuplung, leo Zx kipu van rajta.
Miért kevés a sárga kontraszt? Ejti még ezzel is a fordulatot?
Mivel engem is érdekel a dolog (csak én ingább a sebességet áldozom fel a gyorsulás érdekében) lenne egy megjegyzésem.A b verzió döglött szerintem mert a variátor nyomólap már nagyon eltávolodna a variótol annyira hogy a csuszkák kiakadnának és a varió elforogna a nyomólaptol.Piros kontrasztal milyen volt a gép nemrég vettem sárga malot de kevésnek találom.
Sziasztok..

Lenne egy nagyon nagy kérdésem van egy Aprilia rally 50 es típusú motorom és az lenne vele a gond hogy egyszerűen nem megy 40 nél többet eddig simán ment 60 al...

Most raktam össze márt a karbit membránt megnéztem jó légszűrő tiszta és nem tuom mi baja lehet... most a gyújtás vagy a jeladó mehetett e szét... ha valaki találkozott márt ilyennel és meglett a gondja légyszí írjon...

+ hasznos tippek jöhetnek.. :P
Igen látom,megnéztem, és sajnos azt is, hogy csak Morini-ra jó :( Pedig jó lenne, ez a gumis megoldás... Köszi, majd valamit intézek, ill. csinálok képet!
Mennyivel nagyobb? Mert pl. a ditech termosztáton van egy körkörös gumi tömítés is. Esztergályossal csináltatnék egy leszorító lemezt, ami odaszorítja a termosztátot a hengerfejhez, azt pedig a két csavar rögzítené.
Oké, majd ha megyek csinálok egyet! Igen tudom, hogy 2 csavar rögzíti, viszont átfolyik a víz, mert a furat nagyobb mint a termosztát, és nem kicsivel! Ez az én bajom...
Továbbra sem értem hogy mi kotyog. Egy kép sokat segítene. De nem a netről szedett akármi, hanem a mostani aktuális helyzet. De mivel a termosztátot két csavar rögzíti, csak akkor van gond, ha ez a két csavar sem tudja rögzíteni, és a víz átfolyik mellette. Ilyet még nemigen láttam. Azta hogy kifejtettem.....
Sziasztok!

Írtam egy emailt Egüéknek! Mondtam nekik, hogy nagyobb a henger furat átmérője, amibe a termosztát megy, és kotyog benne. Azt írtak vissza, hogy: "Ebben az esetben egy menetes persely a megoldás".
Nem értek annyira ehhez, mire gondolhattak szerintetek?
Nekem a kétütemű pörgőssége, hangja is bejön - ilyenkor tényleg megéri a többletfogyit. :) Egy 4T 50-es (vagy 125/150-es) valóban egy igénytelen, steril igásló, keveset eszik, nincs benne boogie.
Viszont sajnálom azért az SR helyes kis pofikáját, meg a feltűnő piros-fehér-fekete színét. A Leó nincs annyira tetszetős. :(
Napi néhány km-es mászkálással tényleg mindegy, hogy most 3-at v. 5-öt eszik a robogó. De napi 30-40 km-nél, heti 5-6 munkanappal számolva (nekem legalábbis) számít. Mondjuk a műszaki hiányán, meg a parkolási díjakon azért lehet nyerni.
Sosem foglalkoztam a robogóim fogyasztásával. Az érdekelt hogy induljon és csak akkor álljon le, ha ezt kérem tőle. A 150-es 4T Leóm annyira keveset eszik, hogy már azt hittem rossz az órája. Egy hónapot lazán kibír egy tank (sőt). Azért ehhez képest a kis SR-t tankolnom kellett 2 hetente (és persze a 2T olajról sem feledkezzünk meg!). Úgyhogy nagyon tetszik a 4T élet. Nem bántam meg hogy váltottam. :)