Passz... Én nem láttam, az olajpumpát, de szerintem a pigi féle amit küldtél most az jónak tűnik. Azt is írják amit küldtél, benne van, hogy milyen motorokhoz jó, és az enyém is benne van! Köszi!
Viszont az enyém 75cm, ahogy mértem el volt hajolva, de kb annyi.
Ezért is gondolom, hogy az Egü féle jó, de ott meg úgy írják, hogy 63/73cm http://www.redracing.eu/cikk.p...
Német leírás volt STAGE6-nál. Ebből azt bogóztam ki, hogy 0.5-0.6mm.
um die leistung des zylinders voll zu nutzen sollte die quetschspalte beim modell "SPORT PRO" 0.7MM und geim modell "RACING" & ALU 50cc" 0.5-0.6mm hoch sein. Um dies zu überprüfen wird in das zündkerzenloch ein stück 1mm lötzinndraht eingebracht. Dieses sollte so eingeschoben. --- werden dass es beim durchdreden des motors zwischen kolben und kopf geklemmt wir. nachdem der zinndraht wieder aus dem zündkerzenloch herausgenommen wurde kann an der platt gedrückten stelle mit der schieblehre der quteschspaltenastand ermittelt werden. Sollte er von der vorgaben abweichen muss mit den unterschiedlichen beiliegenden dichtungen korrigiert werden.
Olyan vastag kell a mivel megfelelő lesz a préssávod(dugattyútető és hengerfej közötti "rés"),aluhengernél erre már illő figyelni. A hengerhez adott papírok között lennie kell erre vonatkozó adatnak.
Hengercsere esetén, milyen vastagnak kell lennie a hengertalptömítésnek. Én úgy olvastam, hogy gyári 50esben 0.6mm. Jól gondolom? (50-es stage6 alu henger, Sr 50R)
Másik fórumon is pont a szíjhossz a téma.Beszélgetések alapján erős a gyanúm,hogy a mitsuboshi szíj lesz a befutó.Egy próbát megér,és az ára,minősége is teljesen ok.
Új tömítések esetén elvileg nem kell paszta(régit meg nem rakunk vissza),de pigi blokknál érdemes a talptömítést vékonyan megkenni mindkét oldalon,a víz miatt.
sziasztok. Érdeklődnék,hogy hengerfej,és henger visszatételénél,a hőálló tömítő pasztát hogy kell alkalmazni? Gongolom,csak A hengertalp alá kell tenni ugye?
Üdv. Attila.
Gyertyakulcs híján próbálj rá egy hosszabb crova dugót, de NE csavargasd! Csak azt nézd meg, hogy a 16-os (v. 18/21-es) rámegy-e. Onnét meg egyértelmű, hogy mekkora kell.
http://www.webrobogo.net/websh...
Viszont az enyém 75cm, ahogy mértem el volt hajolva, de kb annyi.
Ezért is gondolom, hogy az Egü féle jó, de ott meg úgy írják, hogy 63/73cm
http://www.redracing.eu/cikk.p...
Vagy itt egy link, eszerint ilyen lehet a tiedben is.
https://citybike.hu/spd/82605R...
Nagy valószínűséggel a runneré, vagy a pigi nrg-jé jó lehet.
um die leistung des zylinders voll zu nutzen sollte die quetschspalte beim modell "SPORT PRO" 0.7MM und geim modell "RACING" & ALU 50cc" 0.5-0.6mm hoch sein. Um dies zu überprüfen wird in das zündkerzenloch ein stück 1mm lötzinndraht eingebracht. Dieses sollte so eingeschoben. --- werden dass es beim durchdreden des motors zwischen kolben und kopf geklemmt wir. nachdem der zinndraht wieder aus dem zündkerzenloch herausgenommen wurde kann an der platt gedrückten stelle mit der schieblehre der quteschspaltenastand ermittelt werden. Sollte er von der vorgaben abweichen muss mit den unterschiedlichen beiliegenden dichtungen korrigiert werden.
Lehet, hogy ez (runner-é) jó hozzá:
http://www.grando.hu/olajpumpa...
Ha tudod a tied méretét egy összehasonlítás megér.
Vagy próbálj úgy keresni, hogy gilera runner olajpumpa bovden.
http://www.redracing.eu/cikk.p...
Fékmunkahenger felújító szettet hol tudnék olcsón venni?
Tudna valaki Sr 50R-hez, gyári olajszivattyú bowdent, mert sehol nem találtam a neten! :( Köszönöm a válaszokat!
Üdv. Attila.
Első betű: 10-es menet, 16-os kulcsnyílás.