Na szóval még egyszer kérdem, lehet nem jól fogalmaztam. Aprilia sr50r-hez vettem stage6 50-es hengert, és nem megy bele a gyári termosztát, mutatta is a szerelő, hogy nem passzol bele. Egy kicsivel nagyobb a termosztát átmérője mint a hengeren a furat...
Mondta, hogy nézzek a neten, hogy lehet-e kapni olyat ami bele való, vagy jó-e a gyári...
Termosztát nélkül meg nem igazán akarom használni...
PL. egy leírás, hogyan állíts az olajszivattyún, hogy több jöjjön....
Én most egy hátsó emelőn agyalok, hogy lehetne kicci-occó pénzből megcsinálni:-))) Ha megcsináltam azt is dokumentálom, és fent lesz.
Fényképekkel, PDF-be, vagy DOC-ba írva, szerkesztve....
De kell, mert mindkét Aprilián az alapbetegség kijött - letörtek a középállvány fülek.
Így most ha szerelni kell, akkor valaminek nekitámasztom, de nem tudom megjáratni csak az úton.
Szóval ha küldtök infókat, anyagokat - akkor ugye egybe fent lehetne minden!
A lényeg, hogy ha jön az anyag, akkor a PDF, DOC alján legyen ott, a nick neved, legalább egy élő email címed - hogy ha valaki elolvassa és elakad, akkor tudjon konzultálni veled/veletek.
Akkor ezért forróbb jóval.
Nem tudom másnál volt e ilyen, bizonyos sebességnél kicsit remeg a kormány. Van egy dudoros hupli az első gumiban. Okozhatja ez a remegést?
Ez így van,ezért akartam már én is beszerezni valami "olvasmányt" a gép sárkányhoz, mert majd a hosszú téli szünetben szét akarom bombázni egy teljes átnézésre(folyadékok-,szíj csere,beállítások) egy alapos pucolás mindenhol,hogy aztán nyugodtan kezdjük a következő szezont
Ha nem muszáj,én se viszem szervizbe,valamivel mindig el kell foglaljam magam
Akkor nincs talán nagy baj!
Bocsi ha időnként hülyeséget kérdezek, írok, de utoljára 20 éve motoroztam és leragadtam a Simson, Babetta és társainál.
Ez a kategória "picit" többet tud és jóval korszerűbb.
Egyébként a Simson kipufogó gáza nem volt ilyen forró ha jól emlékszem, lehet a hosszú cső miatt.
Csodának nem nevezném, de sztem jó karban van. 100-as benyától nem fog megtáltosodni, bár hátha... ;) (Néhány pszichológiai lóerő )
A kipufogógáz hőmérséklete független a hűtővíztől, az mindig forró lesz.
Akkor csoda ha 65-el viszi a 120 kilómat?
Tankoltam és számoltam a fogyasztást, termosztát nélkül letakart hűtőbeömlővel 4.5 L/100 km
Adtam neki 100-as prémium benzint, meglátom ezzel mennyi lesz a fogyi.
Üzem meleg motornál néztem a kipufogó gázt is, de annyira forró volt, hogy nem bírta a kezem! Gondolom ez így jó!?
Elvileg úgy van, hogy ha csavaros a vége és nincs rajta kupak, akkor csak 2 T motorba való, ha van akkor használható 4 T motorba is a gyertya. Ellenben ha nem csavarható le az csak 4 T motorhoz való. SAE csatlakozó anya a neve egyébként. Meg nem mondom hol olvastam.
Mondta, hogy nézzek a neten, hogy lehet-e kapni olyat ami bele való, vagy jó-e a gyári...
Termosztát nélkül meg nem igazán akarom használni...
PL. egy leírás, hogyan állíts az olajszivattyún, hogy több jöjjön....
Én most egy hátsó emelőn agyalok, hogy lehetne kicci-occó pénzből megcsinálni:-))) Ha megcsináltam azt is dokumentálom, és fent lesz.
Fényképekkel, PDF-be, vagy DOC-ba írva, szerkesztve....
De kell, mert mindkét Aprilián az alapbetegség kijött - letörtek a középállvány fülek.
Így most ha szerelni kell, akkor valaminek nekitámasztom, de nem tudom megjáratni csak az úton.
Szóval ha küldtök infókat, anyagokat - akkor ugye egybe fent lehetne minden!
A lényeg, hogy ha jön az anyag, akkor a PDF, DOC alján legyen ott, a nick neved, legalább egy élő email címed - hogy ha valaki elolvassa és elakad, akkor tudjon konzultálni veled/veletek.
Nem tudom másnál volt e ilyen, bizonyos sebességnél kicsit remeg a kormány. Van egy dudoros hupli az első gumiban. Okozhatja ez a remegést?
Menj az oldalra és ott jobb fent kaints a BLUR-RA...
Ha nem muszáj,én se viszem szervizbe,valamivel mindig el kell foglaljam magam
Bocsi ha időnként hülyeséget kérdezek, írok, de utoljára 20 éve motoroztam és leragadtam a Simson, Babetta és társainál.
Ez a kategória "picit" többet tud és jóval korszerűbb.
Egyébként a Simson kipufogó gáza nem volt ilyen forró ha jól emlékszem, lehet a hosszú cső miatt.
Volt olyan NGK, ami 1 napot bírt, amikor szarakodott az üza. szivattyú.
A Shampion nem annyira kényes.
A kipufogógáz hőmérséklete független a hűtővíztől, az mindig forró lesz.
Tankoltam és számoltam a fogyasztást, termosztát nélkül letakart hűtőbeömlővel 4.5 L/100 km
Adtam neki 100-as prémium benzint, meglátom ezzel mennyi lesz a fogyi.
Üzem meleg motornál néztem a kipufogó gázt is, de annyira forró volt, hogy nem bírta a kezem! Gondolom ez így jó!?