Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tiéd egész pontos. Általában +10-et csal felfelé, 70 fölött nem ritka a +15 sem.
Ma lemértem GPS-el a motort.
60-ig aránylag pontos, 70-nél max. 66-al megyek.
A kipufogó pattog mint fene.
A GS öccázasok már jó sok hasznát vették az AKMT-nek (te+tagok tapasztalatai), lehetne egy SR50-es fül is a GS500, Bandit stb. után, ahol össze vannak gyűjtve hasznos cuccok.
Így vagyok vele Én is:-)))

A telóval még nem foglalkoztam, csak raktározom el az adatokat egy erre rendszeresített agyi könyvtárba:-))))
Ezért jó a bandita:-) Az összenyomom, a menet aljáig töltöm és kész:-)
(kb. itt van meg a 500ml....ha épp nem 2 falkon van, hanem literes)
A telóolajjal kapcsolatban: átbújtam már több olasz fórumot is, mindenhol a 103 ccm a kiindulópont. A 80 mm-t a benyomott krómszár tetejétől kell mérni. Ld. pl ezt a fórumot is. Több helyen írták, hogy a 103 ccm esetenként sok, lehet, hogy le kell belőle szívni.

A fórumról aki (teljesen kihúzott/felhúzott szárakkal mérve a 80 mm-t) összerak nekem egy jól működő telót, vendégem egy rekesz sörre!

Saját tapasztalat, hogy több forrásból is nézzünk utána a dolgoknak, mert az angol fordítás is lehet szar. Persze szerintem mindenki azt csinál amit akar.
Szívesen - ezért van szerintem egy fórum:-)))

De tényleg sírni tudnék, mikor van egy "service manual" - és olyan szarságokkal jönnek hogy hova tedd a kulcsot, hogy fordítsd el.....
39 oldalból ami valóban SERVICE MANUAL az olyan 1 oldal összegyűjtve.

Épp ezért sehol semmit nem találni.
Lásd a telóolajat.
108ml, vagy a teló szárától mérve 80mm?
Nincs egy egységes leírás mint pl. a Gs500.-nál 382ml, a banditnál 502ml.

De sajnos ez van......
Akinek nincs szája (kérdezzen), keze(szétszedje), az vigye szervízbe és fizessen vagyonokat.
Ettől félek Én is....hogy max úgy tudom kideríteni, ha megveszek 2-3db-ot:-) (max lesz tartaléknak, dísznek:-)))

Írtam pár boltnak.
Leméretem velük a külső kerületet, így össze tudom hasonlítani a jelenlegivel.
Köszönöm. A gyertya kulcsra tudsz valamit?
Best:
(1) NGK ZMR7AP (max-projected 4-5mm electrode /.6mm platinum electrode/'7' heatrated)
(2) NGK PMR7A (med-projected 2-3mm electrode /.8mm platinum electrode+platinum ground/'7'heatrated)
(3) NGK PMR8A (med-projected 2-3mm electrode /.8mm platinum electrode+platinum ground/'8'heatrated)
(4) DENSO IU24 (low-projected 1-2mm electrode /.4mm iridium electrode/'8'heatrated)
(5) NGK CPR8E (max-projected 4-5mm electrode /regular electrode/'8'heatrated)
(6) DENSO IU01-24(non-projected electrode /.4mm iridium electrode/'8'heatrated)
Ditechbe érdekekne a 'denso ' gyertya pontos száma. Shampiont használok,tökéletes csak kipróbálni venném tartalékba.érdekelne még a gyertyakulcs mérete,és az hogy az a csuklós gyertya kulcs amit benzin kutakon is lehet kapni,azzal ki lehet venni? Üdv Attila.
Hm, fura. Igaz a fórumon az NGK-t nem istenítik, de nekem eddig bevált autóban és motorban is. Azokon eddig mind volt.
Vettem gyertyát... ezen nem volt.
Gondolom gyertyát cserélnél. Az újon már lesz.
Veszel egy olcsó gyertyát és arról letekered.
Érdekesek ezek a szíjak.Pl a malossi kevlárszíjja 744-es.Jó lenne tudni melyik gyártó hol méri a szíj hosszát(külső részen,középsőn?),mert ez sem egységes.
Minden robogó órája csal,old sr-é meg különösen.Az én kör sr-em(a light-osabb)kb 110-et mutat(80-as órája van),a gps szerint ez 95.
Csak próbával fogod tudni kideríteni,hogy a 755,765 valójában mennyi,ésmelyik lesz a megfelelő.A héten hangoltam egy peugeot jetforce-ot,és ott is ez van,gyári 765-ös szíj,és hátul nem megy ki teljesen(elöl csapon van).Viszont rátettem egy 775-öset azzal meg már kilóg hátul,és nemfeszül meg,alapjáraton csapkod,beleér a blokkba.
Feltétlenül , a második linkedet már néztem én is,de sokra tényleg nem jó.
Köszi a segítséget.
Menetes gyertyára hol tudnék ilyen feltekerhető valamit venni?
http://www.leisurekraft.com/im...
piti1!

Nekem a NGK mikor kezd behalni,kb.2000km-nél,akkor el kezd szaggatni a kicsike! Múltkor is így volt,aztán gyertya csere,és megint jó volt eddig. Most megint NGK-t vettem,de rendelek egy Championt Hétfőn és kipróbálom azzal! Az többet bír egyébként?
No mivel írtad, hogy a malossi 745-ös....


Összetettem 2db 747-est....

Csupán ennyi a különbség a GYÁRI 747-es szíjak közt!


Este megkaptam a kollégámtól a Polini szíjat. Zsír új.....
A katalógus szerint 750-es (248.003 a vége).
A malossival FULL ugyan az. De azért megpróbáltam.....
Itt is 81 volt a vége, és egy mm-rel nem ment feljebb a tárcsán. (nem is csodálom:-))

Szóval a szíj lesz itt a gond....most azon agyalok, hogy a 755-ös az 755? A 765-ös meg 765?
Én inkább hagynám, és a benzinhez adnék pluszt.
Így ha netán behal a szivattyú, akkor is kap olajat....

De ha megemeled az adagolást, akkor ugye vagy kap - vagy nem....
Ha találsz küld el nekem is:-)
Én 1 éve keresem, de semmi.
A legtöbbet itt a srácoktól, illetve a "Robogók szerviz és javítás" c. könyvből tanultam.
Innen (is) leszedhető: http://www.akmt.hu/apriliasr50...

EGy alap magyar nyelvű is van fent az oldalamon:
http://www.akmt.hu/apriliasr50...
De ebből nem sokat tudsz kihámozni, csak tényleg az alap infókat.
És akkor gyári órával, vagy GPS-sel mérve?

A minap írtam. Nekem az SR-em 80-ig megy....miközben az autók csak úgy suhannak el mellettem - és nem is érzem a menetszelet.
A tuningolt járgányal küzdök most, de az tutira 81-et megy most végre. Bringás órával, gps-el, telefonra leszedett GPS applikációval együtt mérve:-))

És menne még, csak rövid a szíj.....
Szóval a gyári órák szerintem kamuznak rendesen:-))
Ezek közül a morini a leggyengébb konstrukció. A piaggio a legújabb, de minarellis gépből rengeteg rohangál és iszonyatosan sokan meg vannak elégedve. Többek között én is. A ditechek közül csak talán a piaggio-val vannak megelégedve többé kevésbé.
Egy hülye kérdés. Nyomatékkulcsal mekkora erővel (Nm) kell meghúzni ditech morini hengerfejcsavarokat?
Szia Maxxy!
A tied piaggio blokkos Állítólag az a legjobb a három közül.
A fiamé is az, és shampion gyertyát használunk. Nem annyira kényes mint az NGK.