A GS öccázasok már jó sok hasznát vették az AKMT-nek (te+tagok tapasztalatai), lehetne egy SR50-es fül is a GS500, Bandit stb. után, ahol össze vannak gyűjtve hasznos cuccok.
A telóval még nem foglalkoztam, csak raktározom el az adatokat egy erre rendszeresített agyi könyvtárba:-))))
Ezért jó a bandita:-) Az összenyomom, a menet aljáig töltöm és kész:-)
(kb. itt van meg a 500ml....ha épp nem 2 falkon van, hanem literes)
A telóolajjal kapcsolatban: átbújtam már több olasz fórumot is, mindenhol a 103 ccm a kiindulópont. A 80 mm-t a benyomott krómszár tetejétől kell mérni. Ld. pl ezt a fórumot is. Több helyen írták, hogy a 103 ccm esetenként sok, lehet, hogy le kell belőle szívni.
A fórumról aki (teljesen kihúzott/felhúzott szárakkal mérve a 80 mm-t) összerak nekem egy jól működő telót, vendégem egy rekesz sörre!
Saját tapasztalat, hogy több forrásból is nézzünk utána a dolgoknak, mert az angol fordítás is lehet szar. Persze szerintem mindenki azt csinál amit akar.
De tényleg sírni tudnék, mikor van egy "service manual" - és olyan szarságokkal jönnek hogy hova tedd a kulcsot, hogy fordítsd el.....
39 oldalból ami valóban SERVICE MANUAL az olyan 1 oldal összegyűjtve.
Épp ezért sehol semmit nem találni.
Lásd a telóolajat.
108ml, vagy a teló szárától mérve 80mm?
Nincs egy egységes leírás mint pl. a Gs500.-nál 382ml, a banditnál 502ml.
De sajnos ez van......
Akinek nincs szája (kérdezzen), keze(szétszedje), az vigye szervízbe és fizessen vagyonokat.
Ditechbe érdekekne a 'denso ' gyertya pontos száma. Shampiont használok,tökéletes csak kipróbálni venném tartalékba.érdekelne még a gyertyakulcs mérete,és az hogy az a csuklós gyertya kulcs amit benzin kutakon is lehet kapni,azzal ki lehet venni? Üdv Attila.
Érdekesek ezek a szíjak.Pl a malossi kevlárszíjja 744-es.Jó lenne tudni melyik gyártó hol méri a szíj hosszát(külső részen,középsőn?),mert ez sem egységes.
Minden robogó órája csal,old sr-é meg különösen.Az én kör sr-em(a light-osabb)kb 110-et mutat(80-as órája van),a gps szerint ez 95.
Csak próbával fogod tudni kideríteni,hogy a 755,765 valójában mennyi,ésmelyik lesz a megfelelő.A héten hangoltam egy peugeot jetforce-ot,és ott is ez van,gyári 765-ös szíj,és hátul nem megy ki teljesen(elöl csapon van).Viszont rátettem egy 775-öset azzal meg már kilóg hátul,és nemfeszül meg,alapjáraton csapkod,beleér a blokkba.
Nekem a NGK mikor kezd behalni,kb.2000km-nél,akkor el kezd szaggatni a kicsike! Múltkor is így volt,aztán gyertya csere,és megint jó volt eddig. Most megint NGK-t vettem,de rendelek egy Championt Hétfőn és kipróbálom azzal! Az többet bír egyébként?
Csupán ennyi a különbség a GYÁRI 747-es szíjak közt!
Este megkaptam a kollégámtól a Polini szíjat. Zsír új.....
A katalógus szerint 750-es (248.003 a vége).
A malossival FULL ugyan az. De azért megpróbáltam.....
Itt is 81 volt a vége, és egy mm-rel nem ment feljebb a tárcsán. (nem is csodálom:-))
Szóval a szíj lesz itt a gond....most azon agyalok, hogy a 755-ös az 755? A 765-ös meg 765?
Ha találsz küld el nekem is:-)
Én 1 éve keresem, de semmi.
A legtöbbet itt a srácoktól, illetve a "Robogók szerviz és javítás" c. könyvből tanultam.
Innen (is) leszedhető: http://www.akmt.hu/apriliasr50...
EGy alap magyar nyelvű is van fent az oldalamon: http://www.akmt.hu/apriliasr50...
De ebből nem sokat tudsz kihámozni, csak tényleg az alap infókat.
A minap írtam. Nekem az SR-em 80-ig megy....miközben az autók csak úgy suhannak el mellettem - és nem is érzem a menetszelet.
A tuningolt járgányal küzdök most, de az tutira 81-et megy most végre. Bringás órával, gps-el, telefonra leszedett GPS applikációval együtt mérve:-))
És menne még, csak rövid a szíj.....
Szóval a gyári órák szerintem kamuznak rendesen:-))
Ezek közül a morini a leggyengébb konstrukció. A piaggio a legújabb, de minarellis gépből rengeteg rohangál és iszonyatosan sokan meg vannak elégedve. Többek között én is. A ditechek közül csak talán a piaggio-val vannak megelégedve többé kevésbé.
Szia Maxxy!
A tied piaggio blokkos Állítólag az a legjobb a három közül.
A fiamé is az, és shampion gyertyát használunk. Nem annyira kényes mint az NGK.
60-ig aránylag pontos, 70-nél max. 66-al megyek.
A kipufogó pattog mint fene.
A telóval még nem foglalkoztam, csak raktározom el az adatokat egy erre rendszeresített agyi könyvtárba:-))))
Ezért jó a bandita:-) Az összenyomom, a menet aljáig töltöm és kész:-)
(kb. itt van meg a 500ml....ha épp nem 2 falkon van, hanem literes)
A fórumról aki (teljesen kihúzott/felhúzott szárakkal mérve a 80 mm-t) összerak nekem egy jól működő telót, vendégem egy rekesz sörre!
Saját tapasztalat, hogy több forrásból is nézzünk utána a dolgoknak, mert az angol fordítás is lehet szar. Persze szerintem mindenki azt csinál amit akar.
De tényleg sírni tudnék, mikor van egy "service manual" - és olyan szarságokkal jönnek hogy hova tedd a kulcsot, hogy fordítsd el.....
39 oldalból ami valóban SERVICE MANUAL az olyan 1 oldal összegyűjtve.
Épp ezért sehol semmit nem találni.
Lásd a telóolajat.
108ml, vagy a teló szárától mérve 80mm?
Nincs egy egységes leírás mint pl. a Gs500.-nál 382ml, a banditnál 502ml.
De sajnos ez van......
Akinek nincs szája (kérdezzen), keze(szétszedje), az vigye szervízbe és fizessen vagyonokat.
Írtam pár boltnak.
Leméretem velük a külső kerületet, így össze tudom hasonlítani a jelenlegivel.
(1) NGK ZMR7AP (max-projected 4-5mm electrode /.6mm platinum electrode/'7' heatrated)
(2) NGK PMR7A (med-projected 2-3mm electrode /.8mm platinum electrode+platinum ground/'7'heatrated)
(3) NGK PMR8A (med-projected 2-3mm electrode /.8mm platinum electrode+platinum ground/'8'heatrated)
(4) DENSO IU24 (low-projected 1-2mm electrode /.4mm iridium electrode/'8'heatrated)
(5) NGK CPR8E (max-projected 4-5mm electrode /regular electrode/'8'heatrated)
(6) DENSO IU01-24(non-projected electrode /.4mm iridium electrode/'8'heatrated)
Minden robogó órája csal,old sr-é meg különösen.Az én kör sr-em(a light-osabb)kb 110-et mutat(80-as órája van),a gps szerint ez 95.
Csak próbával fogod tudni kideríteni,hogy a 755,765 valójában mennyi,ésmelyik lesz a megfelelő.A héten hangoltam egy peugeot jetforce-ot,és ott is ez van,gyári 765-ös szíj,és hátul nem megy ki teljesen(elöl csapon van).Viszont rátettem egy 775-öset azzal meg már kilóg hátul,és nemfeszül meg,alapjáraton csapkod,beleér a blokkba.
Köszi a segítséget.
http://www.leisurekraft.com/im...
Nekem a NGK mikor kezd behalni,kb.2000km-nél,akkor el kezd szaggatni a kicsike! Múltkor is így volt,aztán gyertya csere,és megint jó volt eddig. Most megint NGK-t vettem,de rendelek egy Championt Hétfőn és kipróbálom azzal! Az többet bír egyébként?
Összetettem 2db 747-est....
Csupán ennyi a különbség a GYÁRI 747-es szíjak közt!
Este megkaptam a kollégámtól a Polini szíjat. Zsír új.....
A katalógus szerint 750-es (248.003 a vége).
A malossival FULL ugyan az. De azért megpróbáltam.....
Itt is 81 volt a vége, és egy mm-rel nem ment feljebb a tárcsán. (nem is csodálom:-))
Szóval a szíj lesz itt a gond....most azon agyalok, hogy a 755-ös az 755? A 765-ös meg 765?
Így ha netán behal a szivattyú, akkor is kap olajat....
De ha megemeled az adagolást, akkor ugye vagy kap - vagy nem....
Én 1 éve keresem, de semmi.
A legtöbbet itt a srácoktól, illetve a "Robogók szerviz és javítás" c. könyvből tanultam.
Innen (is) leszedhető: http://www.akmt.hu/apriliasr50...
EGy alap magyar nyelvű is van fent az oldalamon:
http://www.akmt.hu/apriliasr50...
De ebből nem sokat tudsz kihámozni, csak tényleg az alap infókat.
A minap írtam. Nekem az SR-em 80-ig megy....miközben az autók csak úgy suhannak el mellettem - és nem is érzem a menetszelet.
A tuningolt járgányal küzdök most, de az tutira 81-et megy most végre. Bringás órával, gps-el, telefonra leszedett GPS applikációval együtt mérve:-))
És menne még, csak rövid a szíj.....
Szóval a gyári órák szerintem kamuznak rendesen:-))
A tied piaggio blokkos Állítólag az a legjobb a három közül.
A fiamé is az, és shampion gyertyát használunk. Nem annyira kényes mint az NGK.