Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Igen,jó bele,de én a " Champion RG6YC " használom,és ez a gyári gyertyája is.
A piaggio a jó tipusa szerintem.
Az indítást én is rúgással oldom, meg jelenleg, mert ki van szedve az önindító mindenestől belőle. Az olajpumpát meg azért kérdeztem, mert ha már ki van szedve belőle gondoltam mielőtt visszarakom állítok rajta ha lehet.
Bocs...ditech Factory
Piaggio,morini,minarelli....ezek közül melyik a jobbik fajta? Mert,nekem a ditechem Piaggio blokkos!
Még valami....én CPR8E-s NGK gyertyát használok,ez való bele?
Sziasztok! Valaki tudna nekem küldeni egy magyar nyelvű szerelési- és karbantartási útmutatót a 97-es sr-emhez. Fontos lenne, de most persze csak ilyet nem találok
Előre is köszönöm
Ha jól van kiégetve, akkor garantáltan leég róla a festés. Ezután drótkefe, stb, majd hőálló kipufogófesték. Ezután megint elmegy egy darabig.
Nyár - sajnos - még odébb van, addig megoldom a problémát. Lehet találgatni, biztosat úgyis csak szétszedés után fogok tudni mondani.
Köszi a tippeket, már van mi alapján elindulni.
Köszi szépen!
http://www.1000szerszam.hu/pro..." target="_blank">ez a gázlámpa
És egész pontosan mi a neve ennek az égető gázlámpának?
Csak azért, hogy tudjak kérdezni az itteni szakik közül kinek van ilyen!
semmi baja nem lesz töle neki.
annyit kell csinálni utánna hogy megcsiszolod vizpapiral és egy hőálló fekete sprével lefújod.
Köszi szépen! És nem lesz baja a kipufogónak az égetéstől? Gondolok itt kilukadás, lemez darab leválás, stb...?
Ez azért nem egy Babetta, Simson kategória. Bocsi ha hülyeséget kérdeztem!
az enyém is ilyen volt ki kell égettetni a kiput eltömödik egy idö után.
elvittem egy szakinak gázlámpával kiégette azóta fasza ezer forintot kért csak olcsón megúsztam.
Nem írnám le a szerelőm nevét, az autómat nagyon jól megcsinálja.
Én mint szakmai kívülálló még ennyit se értek hozzá sajnos.
Viszont azt észre vettem mivel mostanában kicsit meghajtom a "kicsikét", mint ha fürgébb lenne. Elég érdekes, hogy mindenki SR 50-je 80-90 km/h-t megy csak az enyém nem megy jobban óra szerint 75-nél többet! Több motorszerelő mondta, ez kamu! 50-es komolyabb tuning nélkül nem megy jobban! Személy szerint fojtásra gyanakszom, na de hol és melyik? Vagy el van lustulva.
A gyári membrán tönkre ment a motoromon újat akarok venni
az lenne a kérdésem hogy melyik a jobb minőségü membrán.
Aprilia rally Lc fekvö minarelli 50-es teljes gyári a motor.
Artek K1 racing
Dr membrán
Spd racing
Motoforce racing

Azt mondjátok meg melyik a legjobb teljesen gyári motorba kell. Elöre is köszönöm a segitséget!
Az igazi cumi akkor van, ha nyáron bennmarad a karton.
Bezony.
Kenéshiány, rossz minőségű olaj, túlhajszolás, természetes elhasználódás, a hajtókar szemből hiányzó olajzó furat vagy vágás, amit a hiperszuper gyártók mostanában szeretnek elfelejteni. Persze azt is mondhatnám hogy ez szándékos. Így legalább nem lesz örökéletű a gép és tudnak hozzá alkatrészt is eladni.
"Beszéltem az autószerelőmmel és nem javasolta a Disszu-s megoldást. Állítólag az se jó, ha nagyon kimegy a levegő és kihúzza a benzint + olajat és nem lesz megfelelő a kenés." Most ne szórakozzatok már velem, de komolyan. Nem tudom hogy sírjak vagy nevessek ezen. Szóval a "szerelőd" azt mondja hogy nem kell kiégetni a 2T motorok kipufogóját?! Már ne haragudj, de ekkora faszságot ritkán hallok. Áruld már el légyszíves ennek a 'nagytudású' idiótának a nevét, hadd tegyem közzé. Ne csak én nevessek már rajta....
"Amit írsz már megcsináltam. Ezért tudom fixre mondani, hogy elől lent van teljesen a szíj - és amit látsz addig megy ki hátul."


SŐT!
Eleve csak úgy tudom beakasztani, ha a kuplungnál kicsit összenyomom....
Szóval tuti hogy a csapon van- és hogy rövid.
Úgy értelmezem, hogy ha szélesebb mint a mostani (16,5) akkor kell hézagolnom majd.

Igen-igen....ez a szíj neve. Ellenben akkor miért van ráírva (rémlik mint ha rajta lenne, hogy 751. De mindegy, mert összemértem egy 747-esel és szinte ugyan az. (nem is csodálom, hiszen 4mm-ert nem lehet kézzel méricskélni:-))


Amit írsz már megcsináltam. Ezért tudom fixre mondani, hogy elől lent van teljesen a szíj - és amit látsz addig megy ki hátul.
Tegnap szét kellett szednem az elejét teljesen, mert ami a varió mögött van tárcsa az kimozdult, és kiesett belőle a rugócska, meg a kis görgő. Nem is volt baj, mert mindent kiszedtem és átzsíroztam.


Sajnos most nincs semmi támpont amire mehetnék, szóval csak a "saját káromon tanulok" effekt.
Mikor elhoztuk tavaly a mocit, akkor nagy egyenesben ment 100-at is (kiakadt az óra)
Ellenben most ugye már komolyabban ránéztem, és az a 100 jó esetben 70 volt.....
Akkor még a Mitsubosi szíj volt benne, de mivel az jelenleg 14,9-15mm széles, így már alapjaiban is kuka. (hiszen már a szélesség miatt se menne annyira fel a varion.)



Mindenesetre kösz....
Várok még jelzéseket - hiszen nem csak nekem lehet hasznos téma
Próbálni lehet,hátha.A 765 is sok,ha nem túlméretes tárcsáid vannak,mint nekem.Egy 755-ös talán ok lesz,feltéve,hogy a szélessége is jó.Egyébként a malossi x special szíj 745 hsszú katalógus szerint,a mitshu viszont 751.(hátsótácsán tényleg nagyon bent van a szíj,vedd le elöl a külsőtárcsát,forgasd át párszor a szíjat,és meglátod meddig megy ki hátul,ha csapon fekszik a szíj)
Én nem piszkálom....
Inkább minden tankolásnál teszek egy kicsit a benzinhez.

Szereztem egy gyógyszeres üveget. (kb. 150ml)
így az nálam van mindig. Ha tankolok, akkor öntök bele egy kicsit.



Az önindító kérdés engem is érdekel, mert elég nehézkesen indítja a 70-es hengert a régi motor. Hidegen épp ezért inkább berúgom.
Szóval egy ideális szíjméret kellene.
Ha jó a méret, akkor ugye nem tud leugrani sehol, hiszen azért a szíjnak nem csak szélessége hanem vastagsága is van.

Ha nagyon nagy, akkor viszont tény, hogy beleérhet a deknibe.




Ma kapok egy polini hosszú szíjat próbára.
Kiváncsi leszek.

Ha nem jön be?
Akkor meg első körben szerzek olcsó GAGYI szíjat próbára....és ha bejön, akkor szerzek egy mínőségit. Csak a méretet kell megtudni.


Ha nem ismeritek, akkor tudom tanácsolni ezt a shop-ot:

http://robogoalkatreszek.com
Itt van szíj: Ékszíj 736, 743, 747, 751, 752, 755, 756, 765, 774, 780, 785, 788, 790, 794, 805, 811, 842


A héten rendeltem tőlük OLCSÓ (próbára, tesztre) 870ft-ért görgőket.... hétfőn megkapta a pénzt, kedden itt volt a posta (nem futár) Utoljára RMS görgőket rendeltem tavaly....az valami 1800 volt.

Szóval sok minden van, és szerintem olcsón. Főleg arra jó, ha valaki csak próbálgat, hiszen nem kell megvennie 2-3x áron.