Egy tízest csal az óra. Nézd meg a szíjat, görgőket és égesd ki a kipufogót. Óra szerint minden SR-nek kellene tudni a 85-töt. Bár 115 kg-os csomagok ritkán vannak.
Köszönöm szépen! Minőségi full szintetikus 2T olajat öntök bele.
Lehet, hogy a nagy súly miatt nem megy jobban? Lejtőn sikerült már óra szerinti 75-öt menni, napokban GPS-el lemérem mindenképpen a mihez tartás végett.
Arra tippelek lehet, hogy az elektronikai fojtás még benne van? Kipufogója gyári, karburátort nem szedtem szét, fogalmam sincs. Legutóbb ott javítottak pár apróságot rajta ahol vettem.
Hosszú távú tapasztalatom nekem sincs. Mire figyelj? Mint úgy általában a 2T gépeknél: jó minőségű olajat önts bele (Motul, Repsol, Castrol...), én full-synt rakok bele. Gyenge pontokról (még) nem tudok (konstrukciós hiba), még nem volt dolgom olyan sok Morini blokkossal, hogy hiteles infókat tudjak adni. Ha azt vesszük, ritkább a Morini blokkos, mint a Mina v. Pio blokk, az alkatrészek is ált. drágábbak a Morinihez. Írták korábban a többiek, hogy a főtengelycsapágy hajlamos elmozdulni a főtengőn, ettől kotyoghat.
Óra szerint egy 80-85-öt illene futnia, ha nincs szétkopva. (Más kérdés, hogy ez kb. valós 65-70-nek felel meg. Talán. Sokat csal felfelé az óra.)
A többiek se fojtsák magukba, ha tudnak jót v. rosszat a Morinis gépszörnyekről.
Beazonosítottam a képek alapján az SR-t! Sajnos vagy nem Morini blokkos. Pár dologra kíváncsi lennék: mire kell figyelni, hogy ne hagyjon cserben? Mik a gyenge pontjai, ha vannak? Eléggé lomha volt amikor vettem, most fürgébb lett picit, (óra szerint 70 km/h a max. 115 kg-m alatt) Repsol Moto Scooter 2T-t rakok bele + 1 kupak a tankba. Gyertya őzbarna. Helyi szervizben azt mondták, hogy nincs benne már fojtás, de ezt kétlem. Munkába járni vettem, napi 20 km távolságra. Köszi szépen!
HÁÁÁÁÁT nem volt csörgés meg semmi csak szimplán elkezdett folyni!Gondolom a csapágyak elkezdtek lógni amit a szimering nem tud követni!de jó hogy 2 hónapja cseréltem!
Dugatyú csapszeg,és a tűgőrgő miért megy tönkre? Egy szerelő (autó) azt mondta hidegen meg lett hajtva....... Ez lehetséges? Factory ditech. Vagy ez a gyengéje? Üdv. ATTILA.
Egy ismimnek egy szerelő csinálta. Nem húzta szét.! Spec szerszám kell hozzá azt tudom,de hogy milyen,és hogy hogy kell nem tudom. Mik voltak a tünetek? Esetleg csörgés volt? Ha igen hol lehetett hallani,és milyen volt? Üdv.Attila.
sziasztok!Olyan kérdésem van hogy a pigi blokkban a vizpumpa szimeringet és a csapágyat ki lehet cserélni blokk húzás nélkül vagy kell mindenképpen!?Nincs erre valami technika?
Kipufogót hogyan égessem ki? Gyújtsak alá vagy húzzam neki teljes gázon pár km-en?
Elvileg ez átlag kb. 60 km/h sebesség. Óra szerint 70-75-öt mutatott.
Lehet, hogy a nagy súly miatt nem megy jobban? Lejtőn sikerült már óra szerinti 75-öt menni, napokban GPS-el lemérem mindenképpen a mihez tartás végett.
Arra tippelek lehet, hogy az elektronikai fojtás még benne van? Kipufogója gyári, karburátort nem szedtem szét, fogalmam sincs. Legutóbb ott javítottak pár apróságot rajta ahol vettem.
Óra szerint egy 80-85-öt illene futnia, ha nincs szétkopva. (Más kérdés, hogy ez kb. valós 65-70-nek felel meg. Talán. Sokat csal felfelé az óra.)
A többiek se fojtsák magukba, ha tudnak jót v. rosszat a Morinis gépszörnyekről.
Beazonosítottam a képek alapján az SR-t! Sajnos vagy nem Morini blokkos. Pár dologra kíváncsi lennék: mire kell figyelni, hogy ne hagyjon cserben? Mik a gyenge pontjai, ha vannak? Eléggé lomha volt amikor vettem, most fürgébb lett picit, (óra szerint 70 km/h a max. 115 kg-m alatt) Repsol Moto Scooter 2T-t rakok bele + 1 kupak a tankba. Gyertya őzbarna. Helyi szervizben azt mondták, hogy nincs benne már fojtás, de ezt kétlem. Munkába járni vettem, napi 20 km távolságra. Köszi szépen!
Köszönöm az eddigi segítséget!
Nem 16,6x8x752 kell rá?
Ülés aljára '94 van írva gyártási időként....
Fején találtad a szöget. Autókhoz értek, nekem ez kínai kb, hiába mondják, hogy mint a faék olyan egyszerű.