Az anya ráhúzza (ha van még benne menet), de azt azért be kell látni, hogy egy anya a minimális felületén nem fog akkora erőt átvinni, mint ami oda szükséges. Az anya csak rögít hogy ne szálljon el a gépezet. :) Ha ki van verődve a csillag, akkor cserés. Ugyanez érvényes a külső tárcsára is. Ha a főtengely van kiverődve...... akkor az is cserés. Ha a főtengely jó, lehet mókolni két egymásra hegesztett csillaggal, de akkor a berúgókar felejtős. Inkább ne mókolj....
Kérdésem volna, mégpedig, hogy old sr-en berúgót mennyire nehézkes kiszedni?
Vagy esetleg mire számítsak, ha leveszem a deknit?
Ma reggel úgy döntött, hogy cseszik tovább dolgozni, és átugrál csak, szeretném kiszedni, illetve megnézni mi a baja, és orvosolni.
köszöntem.
Üdv. mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni, hogy az sr 50-nek száraz a levegőszűrője vagy olajos, illetve, hogy van e valaki aki a karbifűtést kiiktatva használja a gépet és tapasztalt e különbséget értem ezt inkább a hidegebb időkre? Előre is köszi a választ!
Nagyon bízom benne hogy csak ez volt a hiba, és a jelek is erre mutatnak. Ég és föld a különbség a csere óta.
A gyertya tisztán került vissza, a munkahelyemen homokszórással lett letakarítva. Viszont nálam már minimum 4 ezer kilométert ment, előtte meg ki tudja mennyit. Szóval mindenképpen cserés.
Nagyon várom a jövő hetet, jó időt ígérnek...
36 os alapjárati fuvi van benne és egy 87 es főfuvóka!ellenben nincs benne termosztát!ott keverékcsavar van ezt nem is tudtam!Akkor kifelé tekerve dúsul befelé szegényítem?
Ez szinte minden 19-21-es phbg karbinál probléma.Mekkora alapjárati fúvókád van?Ha nem cserélted valszeg 50 körüli.Tegyél bele egy 35-ös,nálam,ez vált be.Viszont max 5-tel nagyobb főfuvit fog kérni a gép.Először megpróbálhatod a keverékcsavart befele tekerve csökkenteni a darálást alul(befele,mert itt nem levegőcsavar van,hanem keverékmennyiség állító csavar).Ha nem segít mehet bele a kisebb alapjárati fuvi.
sziasztok olyan kérdésem lenne hogy feldobtam egy 21 es karbit a motoromra pigi blokk sr streetrace 70 ccm és pro replica!az a tünet hogy alacsony fordulaton darál a motor magas fordulaton nincs probléma,lehet kellene neki egy plyan lendkerék ék ami ad neki nagyobb előgyujtást?
95-100 kilo szintiszta lengoizom. ;) eros fekezesre osszemegy, allo helyzetben talan1-2 centit mozog. Menet kozben jonak tunik, eddig nem ereztem, hogy felutne. Kesobb megyek vele egy kort.
Az attól függ mennyire vagy kigyúrva. Egyébként egy kicsit össze kell tudnod nyomni. De ez jópár dologtól függ. Most pl. már hidegebb van, keményebb a teló is, mert az olaj megdermed benne. Beton kemény nem lehet. (De kinek mi a beton....)
Ha jól működik a téma, akkor szépen le fogja égetni a gyertyáról a kormot és a motor is jobban fog menni, az alapjárat is simább lesz. Ha tényleg ez volt a hiba.
Sajnos csak az eresztő szimeringes állapottal van összehasonlítási alapom, ezért kérnék vmi megerősítést, hogy nagyonkemény-benyomható-puha... :) Vagy mégis milyennek kéne lennie. Köszi. :)
Beszereltem a felújított nyomásszabályzó szelepet, úgy néz ki, hogy az volt a hunyó. Most pöccre indul, eddig még nem dadogott, nem állt le. Sokat ugyan nem tudtam vele menni, mert nagyon hideg lett, de korábban ennyi km alatt már bekormozta a gyertyát.
Egyedül az alapjárat nem valami szép, de azt betudom a sokszor bekormozódott, és megtisztított gyertyának. Néztem is, hogy eléggé össze-vissza helyeken adja a szikrát indítózáskor. Érdemes kipróbálni pl. a Champion RG6YCA-t, vagy maradjak az NGK CPR8E-nél?
Feltöltöttem a telókat, ahogy javasoltátok. Ha mindent jól csináltam, mennyire kéne, hogy kemény legyen a teló? Rátámaszkodva rugózik valamennyit vagy betonkemény?
Megnéztem! nem akad nem szorul. Sárga Malossi rugóval is próbáltam ugyanaz a probléma mint a gyengébbekkel! Viszont a végsebességem csak 70 lett! A gyengébbekkel 85-90!
Sziasztok!
Gondoltam lezárom kartonlappal az SR 50 légbeömlő nyílásokat amíg nincs termosztát és hidegebb van.
Max. 10 km-t megyek vele egy szuszra. A kérdésem, hogy megcsinálhatom következmény nélkül vagy inkább hagyjam?
A hőfokmérő, hőgomba működik.
Köszi szépen!
Kérdésem volna, mégpedig, hogy old sr-en berúgót mennyire nehézkes kiszedni?
Vagy esetleg mire számítsak, ha leveszem a deknit?
Ma reggel úgy döntött, hogy cseszik tovább dolgozni, és átugrál csak, szeretném kiszedni, illetve megnézni mi a baja, és orvosolni.
köszöntem.
Azt szeretném megkérdezni, hogy az sr 50-nek száraz a levegőszűrője vagy olajos, illetve, hogy van e valaki aki a karbifűtést kiiktatva használja a gépet és tapasztalt e különbséget értem ezt inkább a hidegebb időkre? Előre is köszi a választ!
A gyertya tisztán került vissza, a munkahelyemen homokszórással lett letakarítva. Viszont nálam már minimum 4 ezer kilométert ment, előtte meg ki tudja mennyit. Szóval mindenképpen cserés.
Nagyon várom a jövő hetet, jó időt ígérnek...
Igen a kulső tárcsán a csillag mozog. Ki van kopva műanyag hűtő tárcsán a csillag helye. Mit csináljak vele? A csavar mért nem húzza rá?
Na annak sem szabad egy pöppet sem kotyogni!
Tuti gyertya,ha már jó a befecskendeződ......
Egyedül az alapjárat nem valami szép, de azt betudom a sokszor bekormozódott, és megtisztított gyertyának. Néztem is, hogy eléggé össze-vissza helyeken adja a szikrát indítózáskor. Érdemes kipróbálni pl. a Champion RG6YCA-t, vagy maradjak az NGK CPR8E-nél?
Gondoltam lezárom kartonlappal az SR 50 légbeömlő nyílásokat amíg nincs termosztát és hidegebb van.
Max. 10 km-t megyek vele egy szuszra. A kérdésem, hogy megcsinálhatom következmény nélkül vagy inkább hagyjam?
A hőfokmérő, hőgomba működik.
Köszi szépen!