Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia
nekem is inkább csattog mint kopog. Viszont az enyém ditech piaggio blokkos. nincs benne szabadonfutó.a nagy fogaskereket nem vehetem ki belőle.
de akkor eddig mért nem csattogot? Ezt nem értem........
Na szóval még egyszer kérdem, lehet nem jól fogalmaztam. Aprilia sr50r-hez vettem stage6 50-es hengert, és nem megy bele a gyári termosztát, mutatta is a szerelő, hogy nem passzol tökéletesen. Mondta, hogy nézzek a neten, hogy lehet-e kapni olyat ami bele való, vagy jó-e a gyári...
Én is nemrég raktam össze a gépet, nekem is elkezdett kopogni, vagyis majdhogynem csattogásnak nevezhető hangot adott!
Amit az önindító hajt nagy fogaskerék és a szabadonfutó volt a ludas(kotyogott)Most egyenlőre kivettem,s meg is szűnt a kopogás!Sztem nézd meg Te is!
Szedd szétba hátsótárcsát,és zsírozd be a mobiltátcsa hornyait,mert valszeg szorul vagy már be van rágódva(akkor csere).Ha nem segít akkor még mindig a gyenge kontraszt a baj.Morini blokkba piros malossit tegyél,a gyárija is ilyen erős.
Üdv ! valakinek egy berugó karja esetleg old vagy sima tök mindegy . Esteleg üllés ?
Üdv! Van egy aprilia sr 50 morinis motorom! Leesett a variátor külső tárcsája,kicseréltem plusz még 5g-os görgőket raktam bele! Azóta a ez a jelenség van hogy meglódul úgy kb 40-ig utána 60-ig megtorpanva szenvedve megy majd megint megindul 90-ig! azt mondták erősebb kontrasztrugót tegyek bele,megvolt már a negyedik fajta és erősségű rugóval játszok de még mindig ugyan az! Már 4g görgőt is raktam bele de semmi! Ötlet?
Szerintem ki kell, hogy fussa.
Köszönöm a választ, tehát akkor castrol villaolaj 10W tökéletes? Ja és 0,5 liter elég?
Én is efelől érdeklődtem, és úgy emlékszem, hogy 80 mm +/- 1 mm legyen a légrés a telószár peremétől mérve, kihúzott szárnál. A többiek erősítsék meg (vagy javítsák) legyenek szívesek.

5W-20W-ig lehet válogatni, ízlés szerint. A kezelési leírás sem ad meg konkrét viszkozitást, csak tól-ig határt. A 10W szerintem az arany középút.
Érdeklődnék, hogy morini ditech első lengéscsillapítóba milyen olaj kell? És a peremtől 80mm vagy 103cm3 kell bele?
akkor mi lehet ez a kopogó hang? talán az új szíj miatt,vagy a görgők miatt?
Az szép. :D
"...szerintem az 50 4T is elég..." Nekem nem. Én sem szerettem volna hatalmas benga motort, pedig most tudtam volna venni Aprilia Atlantic 200-ast vagy asszem 400-as Majestyt. Szép és jó, de azok akkora nagy csónakok, hogy nem tetszettek. De azért Aprilia Leó vázban el tudnék képzelni egy 400-as blokkot. Pici, karcsú test, brutál erő.
Köszi! Megnézem!
Nézd meg a 10334-es hsz.-t, ott van képekkel, hogy melyik milyen blokk.
kicseréltem a szíjat,görgőket. sokkal,de sokkal jobb lett,de gondolom ez még majd be fog kopni,és jobb is lesz....
viszont azóta egy pici kopogó hangot lehet hallani a variátorból......
minden rendesen vissza van rakva...... mi lehet ez? szépen egyenletesen gyorsul,előtte volt mikor húzott,majd kicsit nem,és megint igen.
most tökéletes, viszont kopog valami picit. csuszkát nem cseréltem.Az lehet? vagy várjak még kopik?
A Ditech termosztát nem biztos, hogy jó bele, tegnap tudtam meg az én SR-em Minarelli blokkos. Ahol vettem azt mondták, hogy Piaggio blokkal szerelt. Na itt igazodjon ki valaki.
Vagy 7 és 8 gramm? Fene se emlékszik...
Ez nyilván nagyban függ a használat helyétől és módjától.
Én sem azért vettem 6 éve a Ditech-et, mert márpedig nekem pont az kellett, hanem a helyi neppernél az volt az épkézláb darab. Az első robogóm volt, és tulajdonképpen egy feltétel volt: legyen 50-es.
Egy tizenezres kisvárosban reggel munkába, délután boltba és haza, szerintem az 50 4T is elég.
Ezt jó tudni. 6 és 7 grammos görgőkkel próbálkoztam, de az igazság valahol félúton lehet. Most vegyesen vannak a 6 és 7 gr-os görgők. Akkor még megyek vele 20-30 km-t és megpróbálom újra a görgők belövését.
Nekem ditech (morini) termosztátom van vagy 2 a polcon, ha jól emlékszem. Használtak, nem tudom hogy jók-e. Még talán átalakított hengerfejem is van valahol Kicsi, óccsó, ha érdekel....
50-es 4T-t semmi esetre sem vennék. Erőlködik csak szerencsétlen, de nem halad. Még a 150-es 4T Leó is kevés (nekem), pedig az ugrik ha kell. A végsebessége nem sokkal több mint egy 50-es 2T-nek. És nem beállítási hiba, még mielőtt valaki ezt mondaná. Egyszerűen hallani kell a blokk hangját és én azt hallom a Leó-nál hogy 90-100 körül szépen elfogy. Hiába mondja nekem bárki hogy az 50-es, 70-es robija 100-at megy, mert ez nem igaz. Azaz lehet hogy igaz (az enyém is ment mint az állat), de megnézném hogy meddig bírná egy huzamban ezt a sebességet.... Na jól eltértem a tárgytól, de nem baj. :D
Kb. 20 km alatt bekopik ahogy kell. Aztán lesz csak meg a végleges tapadása.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget! Megnyugodtam a fogyasztást illetően!
Megrendeltem a termosztátot, csak pont ez nincs a polcon.
Mindig az nincs ami épp nekem kell.
A karbis SR-em kb. 3,5 körül elvan, igaz minden gyári rajta. A vége óra szerint 90, ez valós 70-75 lehet... talán...