Ezek a fogyasztási adatok azért jelentősen kompenzálják a Ditech-kel való esetenkénti szívást.
Nekem a 110 kilómmal ~ 2,5 liter, tempósan közlekedve.
Ha megunva a szívást mégis karburátorosra váltok, csak 4T.
Ha csak városon belül kell csettegni, akkor vmi 50 4T-t vennék, Battára elég az is, és 2,5 liternél többet nem kajál. :) Kymco Agility, Piaggio Liberty vagy hasonló.
De még a Bandit is kevesebbet eszik:-))))
Legalábbis hétvégén volt az évadzárónk és 4,8-ra jött ki az átlag....pedig azért voltak részek, ahol csapattunk:-))
No igen:-)))
De kezdem megszokni a gondolatot, hogy a 2 motor nem ugyan az.
Azért a GS-nél beöltözöm, hiszen ha az rám dől akkor kellemetlen élmény, plusz nem a ház előtt áll....
Robival viszont ott megyek ahol akarok....hiszen kicsi, könnyű - és nem elhanyagolandó tény, hogy nincs rendszám:-)))
Nekem igaz OLD Sr-jeim vannak, de alap az 5L....
Szóval normális:-)))
Én is úgy vettem hogy 2-3L-erel elmegy....
A feleségem tunning robija akkor evet 7,6-ot.....
Ezt nyomtam le 5-re....
De most szereztem hozzá egy remek LeoVince kipuff-t, és egy 21-es karbit, szóval most menni fog már mint az állat, de a fogyi is több lesz.
Nekem sima 50-es van, de az is 5 környékén eszik (116 vagyok)
Hogy ne forogjon el?!..... Ez jó vicc így reggelre. Fasza "szerelőd" lehet, ha azt sem tudja miért van a termosztáton az a bevágás. Elmondom én most de csak Neked: az a bevágás azért van ott, hogy mikor frissen rakod össze a motort, és ugye full levegős a rendszer, amíg nem nyit termosztát (és ugyan miért nyitna, mikor ott még olyankor levegő van), addig is azon a pici bevágáson keresztül tud távozni a levegő. Ha nem távozna, egyrészt a motor megsülne, másrészt mivel ugye a rendszer szépen felmelegedne és kitágulna, a termosztátnál megrekedt levegő olyan erővel nyomná a termosztát tányérját, hogy akkor sem tudna kinyitni ha akarna. Ezért van ott a bevágás. Ezért a termosztátot mindig ezzel a bevágással felfelé (mivel a levegőbuborékok felfelé törnek) kell beszerelni. Üdvözlöm a "szerelődet".....
Az is lehet, hogy más profilú (mélységű), a szélén jellemző a kopás, ezért is a szélességére adják meg a csereértéket. Pl. ha a gyári 18.5 mm, 17.5 mm-nél cserés.
Termosztát nélkül szerintem nem sok, mivel végig "hidegüzemben" megy a motor, így a fogyasztása is nagyobb. Egy működő termosztát szerintem majd' 1 literrel csökkentené a fogyit.
szíjat cseréltem aprilia sr faktory ditech robogómon. Gyárit vettem. a szíj vastagsága a tetejétől/sima felület/ a borda aljáig kb 3 mm.-el vastagabb. a másik ennyire el let volna kopva?
Sziasztok!
Végre le tudtam mérni az SR 50 2T fogyasztását.
4.9 L/100 Km! Kicsit sokallom, vagy ez normális?
60-65 km/h-val 120 kg terheléssel. Termosztát nincs benne.
Sziasztok! Feldobtam ma a motorra a 21 es karbit 36 os alapjarati 87 es fo fuvival a nagyobb sok volt mar,hat basszus hajtason nem varialtam de ugy ugrik most a motor egesz mas!kapaszkodni kell ha odahuzom!
Ha már nem 5-ös a hátsótárcsád,kényelmesebb megoldás az újat megvenni.Gyárival én sem kínlódtam volna,de nálam egy malossi over tárcsa volt az alany.Őszintén szólva ehhez képest egy főtengelycsapágy csere sétagalopp.
Akkor ezeket a csapágyakat nem fogom kicserélni. Egü-n van komplett hátsó variátor haranggal, kuplunggal. Szerintem abban a csapágyak is benne vannak. Meg úgyis kéne egy hátsó tárcsa is.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nemrég vettem egy stage 6 50-es hengert sr 50r-hez, és a termosztát nem pontosan passzol a hengerhez azt mondta a szerelő. Én is láttam, 2 csavar fogja, de az eredetin van egy kis bevágás, hogy ne forogjon el. (bal oldalt), a hengeren meg nincs meg a helye
Szerintetek jó lesz, meg lehet oldani, hogy rá lehessen rakni gond nélkül, vagy venni kell hozzá másikat?
A másik kérdés: Az első teleszkópból folyik az olaj, csak egy kicsit de néha le kell törölnöm. Azt mondta a szerelő, hogy ne foglalkozzak vele, ha nagyon folyik akkor cseréljek benne szimmeringet, Egyébként vettem hozzá egy ariete-t. Szerintetek mi legyen? Ja és mennyi olaj kell a teleszkópba, mennyi a gyári adat? A válaszokat előre is köszönöm! Üdv: Sanyi
Ide is kell csapágykihúzó,viszont a golyós és tügötgős csapágy ára nem fog tetszeni.Egy hónapja cseréltem 8000+postába fájt a két csapágy.Toláskor adhat ez is hangot,de menet közben nem forog a hátsótárcsa a tengelyen,így szinte tuti nem ezek szólnak menet közben.
A csapágyakra azért gondoltam, mert ha tolom a motort akkor a végáttétel furcsa hangot ad mintha valami súrlódna egymáson vagy annak ilyennek kell lennie nem tudom.
A karbinál melyik tömítésre gondolsz?
Nekem a 110 kilómmal ~ 2,5 liter, tempósan közlekedve.
Ha megunva a szívást mégis karburátorosra váltok, csak 4T.