Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek a fogyasztási adatok azért jelentősen kompenzálják a Ditech-kel való esetenkénti szívást.
Nekem a 110 kilómmal ~ 2,5 liter, tempósan közlekedve.
Ha megunva a szívást mégis karburátorosra váltok, csak 4T.
Ha csak városon belül kell csettegni, akkor vmi 50 4T-t vennék, Battára elég az is, és 2,5 liternél többet nem kajál. :) Kymco Agility, Piaggio Liberty vagy hasonló.
De még a Bandit is kevesebbet eszik:-))))
Legalábbis hétvégén volt az évadzárónk és 4,8-ra jött ki az átlag....pedig azért voltak részek, ahol csapattunk:-))
No igen:-)))
De kezdem megszokni a gondolatot, hogy a 2 motor nem ugyan az.
Azért a GS-nél beöltözöm, hiszen ha az rám dől akkor kellemetlen élmény, plusz nem a ház előtt áll....
Robival viszont ott megyek ahol akarok....hiszen kicsi, könnyű - és nem elhanyagolandó tény, hogy nincs rendszám:-)))
Ennél még anno a GS-ed is kevesebbet evett. :) Az legalább ment is.
Nekem igaz OLD Sr-jeim vannak, de alap az 5L....
Szóval normális:-)))

Én is úgy vettem hogy 2-3L-erel elmegy....
A feleségem tunning robija akkor evet 7,6-ot.....
Ezt nyomtam le 5-re....
De most szereztem hozzá egy remek LeoVince kipuff-t, és egy 21-es karbit, szóval most menni fog már mint az állat, de a fogyi is több lesz.

Nekem sima 50-es van, de az is 5 környékén eszik (116 vagyok)
Kinter!

Egy ékszíjnak kell idő amíg "bekopik"? Ha igen, kb. hány km? Gondolom addig a görgőkkel sem érdemes kísérletezni, mert fals eredményt ad.

Köszi!
Az új is be fog kopni ahogy kell. Szépen bekopik az előírt szög.
Az nem sok egy 2T motortól. Pláne termosztát nélkül....
Igen, szerszámok nélkül érdekes lesz szétszedni, de összefelé sem piskóta. :)
Hogy ne forogjon el?!..... Ez jó vicc így reggelre. Fasza "szerelőd" lehet, ha azt sem tudja miért van a termosztáton az a bevágás. Elmondom én most de csak Neked: az a bevágás azért van ott, hogy mikor frissen rakod össze a motort, és ugye full levegős a rendszer, amíg nem nyit termosztát (és ugyan miért nyitna, mikor ott még olyankor levegő van), addig is azon a pici bevágáson keresztül tud távozni a levegő. Ha nem távozna, egyrészt a motor megsülne, másrészt mivel ugye a rendszer szépen felmelegedne és kitágulna, a termosztátnál megrekedt levegő olyan erővel nyomná a termosztát tányérját, hogy akkor sem tudna kinyitni ha akarna. Ezért van ott a bevágás. Ezért a termosztátot mindig ezzel a bevágással felfelé (mivel a levegőbuborékok felfelé törnek) kell beszerelni. Üdvözlöm a "szerelődet".....
Az is lehet, hogy más profilú (mélységű), a szélén jellemző a kopás, ezért is a szélességére adják meg a csereértéket. Pl. ha a gyári 18.5 mm, 17.5 mm-nél cserés.
Termosztát nélkül szerintem nem sok, mivel végig "hidegüzemben" megy a motor, így a fogyasztása is nagyobb. Egy működő termosztát szerintem majd' 1 literrel csökkentené a fogyit.
szíjat cseréltem aprilia sr faktory ditech robogómon. Gyárit vettem. a szíj vastagsága a tetejétől/sima felület/ a borda aljáig kb 3 mm.-el vastagabb. a másik ennyire el let volna kopva?
Sziasztok!
Végre le tudtam mérni az SR 50 2T fogyasztását.
4.9 L/100 Km! Kicsit sokallom, vagy ez normális?
60-65 km/h-val 120 kg terheléssel. Termosztát nincs benne.
Sziasztok! Feldobtam ma a motorra a 21 es karbit 36 os alapjarati 87 es fo fuvival a nagyobb sok volt mar,hat basszus hajtason nem varialtam de ugy ugrik most a motor egesz mas!kapaszkodni kell ha odahuzom!
Ha már nem 5-ös a hátsótárcsád,kényelmesebb megoldás az újat megvenni.Gyárival én sem kínlódtam volna,de nálam egy malossi over tárcsa volt az alany.Őszintén szólva ehhez képest egy főtengelycsapágy csere sétagalopp.
Akkor ezeket a csapágyakat nem fogom kicserélni. Egü-n van komplett hátsó variátor haranggal, kuplunggal. Szerintem abban a csapágyak is benne vannak. Meg úgyis kéne egy hátsó tárcsa is.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nemrég vettem egy stage 6 50-es hengert sr 50r-hez, és a termosztát nem pontosan passzol a hengerhez azt mondta a szerelő. Én is láttam, 2 csavar fogja, de az eredetin van egy kis bevágás, hogy ne forogjon el. (bal oldalt), a hengeren meg nincs meg a helye

http://italmondo.hu/shop/15-hu...

Hengeren lehet is látni fölül:

http://www.egumotors.hu/4034-m...

Szerintetek jó lesz, meg lehet oldani, hogy rá lehessen rakni gond nélkül, vagy venni kell hozzá másikat?

A másik kérdés: Az első teleszkópból folyik az olaj, csak egy kicsit de néha le kell törölnöm. Azt mondta a szerelő, hogy ne foglalkozzak vele, ha nagyon folyik akkor cseréljek benne szimmeringet, Egyébként vettem hozzá egy ariete-t. Szerintetek mi legyen? Ja és mennyi olaj kell a teleszkópba, mennyi a gyári adat? A válaszokat előre is köszönöm! Üdv: Sanyi
Szét lehet verni a csapágyakat nem vitás,de a homemade kihúzóból behúzató lett a beszereléskor.
Szét is lehet verni a csapágyat. Úgy is kijön. A tűgörgős csapágy ára tényleg nem olcsó, és ráadásul spéci csapágyról van szó, nem kapható mindenhol.
Ide is kell csapágykihúzó,viszont a golyós és tügötgős csapágy ára nem fog tetszeni.Egy hónapja cseréltem 8000+postába fájt a két csapágy.Toláskor adhat ez is hangot,de menet közben nem forog a hátsótárcsa a tengelyen,így szinte tuti nem ezek szólnak menet közben.
A kiszedésükhöz kell valami speckó szerszám vagy házilag is meg lehet oldani? Mert akkor valószínű hogy nekem is ez szól.
Nekem a Leó-ban a hátsó kuplungban lévő csapágyak morogtak. A motor tolásánál figyeltem fel rá. Egy hengergörgős és egy sima golyóscsapágy van ott.
A csapágyakra azért gondoltam, mert ha tolom a motort akkor a végáttétel furcsa hangot ad mintha valami súrlódna egymáson vagy annak ilyennek kell lennie nem tudom.
A karbinál melyik tömítésre gondolsz?