Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fütyülni bármi fütyülhet. Még a karbi is akár, egy rossz tömítés miatt. Nem látom, nem tudom.
A fagyasztós dolog az nem fog menni, mert a motor egyben van és annyira nem akarom szétszedni. De a melegítős módszert megpróbálom és ha nem sikerül akkor a kenyerest. Valamelyikkel csak összejön. Szerinted amúgy ez lehet a motorom baja, mert 50 től felfelé valami "fütyül" a blokkba. Először azt hittem hogy a szabadonfutó, mert a fogaskerék fényesre koptatta a belsejét, de kiszedtem és így is csinálja. Úgyhogy valami más baja van. Most a végáttétell csapágyakra gyanakszom.
Igen zárt. A végáttétel 2 csapágya ami a blokkban van.
A csapágy belső 'lyukába' kell belenyomkodni. Persze ha tengely is van benne, akkor felejtős, mert nem férsz hozzá. Tömöríted, majd újra nyomkodod. Tömöríted, majd újra nyomkodod. Egyszerűbb és profibb megmelegíteni az alu házat. Ha szerencséd van, húzás-nyomás-nyomkodás-toszogatás nélkül kiesik a csapágy... Ha nem, akkor be az egészet a fagyasztóba. Lehűlik az egész. Ezután hőlégfúvóval hirtelen felmelegíted a külső alu házat, és a csapágy garantáltan kiesik.
Szia!

Nekem van egy 120 részes Bit" készletem és kis racsnim, így könnyen boldogulok az ilyen csavarokkal, még az űlést sem kell levenni. Ha nincs szerszámod, nehéz lesz. Keress ismerőst vagy megbízható szakit.
Igen már többször.
De ugye arról beszélünk ahol a csapágy ház túloldala zárt?
Köszi
A kipuff maradhat,de így nem hozod ki a hengerből a max teljesítményt.A hengerfej viszont nem lesz jó.
srácok!

Kérdés!


Most néztem a robesz hátsó telóját (eddig még nem foglalkoztam vele)
Felül van egy motorszelep.... nem volt benne semmi...
Pumpával 6 bárig lehet felnyomni (utána a pumpa törik el:-)) - utána leengedtem...
Ellenben a feszítő csavarokat teljesen feltekertem hogy legyen rugózás - de a 116kg-om alatt is alig ül össze a teló.

Hogy lehet lágyítani?
A kenyeres módszerrel? Szóval akkor nálad bevált a dolog?
Igen ez így igaz,én már sok csapágyat vettem ki.
De amivel ütöd a kenyeret annak azért eléggé passzolnia kell a csapágy belső méretéhez.
Sziasztok
70-es hengerhez maradhat az 50-es hengerfej?Vizes minarelli blokkról van szó.
És maradhat e a gyári kipuf?
szia Hefi!asszem meg van a probléma.a szívócsonkom el van repedve.még nem tom hogy rendeljek e és saját kezüleg cseréljem,mert tényleg elég fura ott 2 csavar a 4ből.de az is lehet hogy szakira bízom.majd meglátom.nagyon köszönöm a tanácsod!
nem tudja valaki,hogy férek hozzá a szivócsonkhoz,a membránt szeretném megnézni.az ülés alól lehetne,szerintem,de nem tom hogy vegyem le.jobb és bal oldalról is próbálkoztam,de innen nem férek hozzá.
A kenyeres már megvan most nézem youtube-on
És mennyiért csinálnak kb?
A kenyeres módszernél meg csak bele kell nyomkodni a kenyeret a csapágyba?
Én próbáltam a kenyeres módszert,nekem nem vált be.Többeknek viszont összejött.Kénytelen voltam csináltatni egy kihúzót esztergályossal.
A nagyöregek olyasmivel "etettek", hogy kenyérbelet kell a csapágyba tömni, mert az kinyomja. Kicsit hihetetlen, de attól még igaz is lehet. :) Valaki próbálta már ezt a módszert? :)
Akkor az már nem is jó.
Esetleg házilag valami megoldás?
A 6200-as csapágy belső átmérője 10mm!
Azt a 2000ft-os kihúzót belinkeled?
Akkor csak a blokkban lévő két csapágyhoz kell szerszám. Néztem neten 2000-ért csapágykihúzót szerinted megéri megvenni? Drágát nem akarok venni úgysem használnám sűrűn. Ja és még annyi hogy kb mennyibe lenne az összes csapágy, a két szimering és a tömítés?
Igen a blokkban levő két csapágyra.A kuulungtengelyen 6203-as az könnyen lejön,a keréktengelyen 6203 2RS csapágyat is könnyű cserélni,ha kivetted a seegert.Én mindegyiket bedobom a fagyóba néhány órára,és hőlégfúvóval melegítem a fészküket,sokat könnyít berakásnál.