Igen erre gondoltam. A bontott valóban olyan, mint amikor egy 60 éves szívbetegnek egy 59 éves donorból adnak új szívet. Az új meg vélhetően elég drága.
A múltkor, amikor mértem T-vel a levegőt, miután végeztem rajta hagytam a műszert, hogy lássam tartja-e a nyomást. Tartotta is. Utána elkezdtem lebontani a műszert, a hengerfejen lévő csövet vettem le először. Akkor ott a csonkon kispriccelt egy kis benzin. Annak nem lett volna szabad, ugye?
Elég ramatyul néz ki, + a benzin a pohárban a membrán lyukadására is utalhat. A képeken láthatod miről beszélek. A membrán alatt a kompresszor levegője van, felette meg üzemanyag.
Közben sikerült. Csináltam helyet felülről is, és addig mozgattam, míg kijött.
A mért rossz nyomásértéken kívül van valami, ami arra utal, hogy baj van vele? A pohárban volt egy kis benzin, ez állítólag rossz jel. Felül, a négy kis nyílásnál látható háló az benzinszűrő? Mert rossz állapotban van. Persze ez a nyomást nem kéne, hogy befolyásolja.
Sima, dellorto....manuális.... Ha ezt takarja a betűhalmaz:-)))
Vettem egy LeOvince dobot jó pénzért:-))
Szebb, mélyebb lett a hang.....De 50-nél fulladozott.
A suberten legalulra tettem a gyűrűt így már megy...igaz csak 70-et.
A piros kontrasztrugó milyen? Az az erős?
A kuplungnál meg fehér rugók vannak (polini).....
Görgőbe 4,8-as Malossi van. Ehhez mit tanácsoltok?
Annyi rémlik (pár hónapja nem foglalkoztam ezzel a témával, mert a saját 50-esemmel nincs semmi gond).....hogy azért kell nagyon felpörgetni, mert erős a kuplungba a 3db kis rugó.
Kiváncsi leszek a végeredményre, hiszen Polini 70-es henger, Leo kipuff, 21-es karbi....
A kollégám fiának egy yamahája van. 120 vége 17,5-ös karbival - mert neki itt fullad.
Egy kis frissítés az első teleszkóp gyűrű témához. Állítólag már nem gyártják ezt a kis vacak alkatrészt, szóval szopacs.
Nem marad más, mint hogy úgy rakom össze, ahogy eddig volt: csak az egyik telószáron lesz ez a műanyag gyűrű. A légrés meg 80 mm lesz, kihúzott krómszárral, ahogy tanácsoltátok.
Elado Aprilia SR 2007 Hibátlan Elado Hein Gericke Motoros ruha egybecipzározhato 70 80 kilo közötti emberre valo gumis a nadrág Tanktáska nagy fajta töbzsebes mágneses hozzá eső védö és 100%os golfszett nagyon olcso dolgok :D labda labdatarto az összes ütö táska minden tartozék .
Nincs tolómérőm, de mondjuk azzal meg sem lehet mérni mert nem fér be oda nem? Ha leteszem valami egyenesre akkor a mélységét meglehet mérni csak tolómérő hiányában nehéz.
Üdv N.S.!
Ha a szabadonfutót kiakarom venni akkor a helyére lehet tenni alátétet mert ha megyek a motorral (minarelli blokk) akkor kb 50 től elég jól "visít" pedig már a tűgörgőt is kicseréltem a szabadonfutó fogaskereke alatt de így is lóg és hozzáér a szabadonfutóhoz. Most nem tudom akkor hogy a fogaskerék kophatott el vagy ami a blokkon van amire rámegy a tűgörgő. Azokat meg kicserélni nem akarom inkább kiszedem az egészet úgysem kell.
Az NGK BPR6ES vagy Denso W20EPR-U. Próbáld ki és meglátod mennyire ég ki a gyertya. Ha ezt is kormolja, akkor motorfelújítás. Ha túl fehérre égne, akkor keress nagyobb hőértékűt ezekből. (Én továbbra is a Denso-t javaslom.)
Az újat azért kérdeztem, mert még sehol nem találkoztam vele.
Ez így biztos nem maradhat, cserélni (újra, bontottra) vagy felújítatni kellene.
Elég ramatyul néz ki, + a benzin a pohárban a membrán lyukadására is utalhat. A képeken láthatod miről beszélek. A membrán alatt a kompresszor levegője van, felette meg üzemanyag.
A mért rossz nyomásértéken kívül van valami, ami arra utal, hogy baj van vele? A pohárban volt egy kis benzin, ez állítólag rossz jel. Felül, a négy kis nyílásnál látható háló az benzinszűrő? Mert rossz állapotban van. Persze ez a nyomást nem kéne, hogy befolyásolja.
Vettem egy LeOvince dobot jó pénzért:-))
Szebb, mélyebb lett a hang.....De 50-nél fulladozott.
A suberten legalulra tettem a gyűrűt így már megy...igaz csak 70-et.
A piros kontrasztrugó milyen? Az az erős?
A kuplungnál meg fehér rugók vannak (polini).....
Görgőbe 4,8-as Malossi van. Ehhez mit tanácsoltok?
Annyi rémlik (pár hónapja nem foglalkoztam ezzel a témával, mert a saját 50-esemmel nincs semmi gond).....hogy azért kell nagyon felpörgetni, mert erős a kuplungba a 3db kis rugó.
Kiváncsi leszek a végeredményre, hiszen Polini 70-es henger, Leo kipuff, 21-es karbi....
A kollégám fiának egy yamahája van. 120 vége 17,5-ös karbival - mert neki itt fullad.
Itt a fórumon kellett volna előbb kérdeznem. Gyorsabb és szakszerűbb válaszokat is kaptam.
Nem marad más, mint hogy úgy rakom össze, ahogy eddig volt: csak az egyik telószáron lesz ez a műanyag gyűrű. A légrés meg 80 mm lesz, kihúzott krómszárral, ahogy tanácsoltátok.
Kör SR kormányát vissza lehet állítani egyenesbe? Van rajta csavar, vagy valami, amivel állítható lesz? Gyári kormányról van szó.
Nem bont valaki véletenül old sr-t?
egy kormány kéne nekem vagy occón egy stucni(akármilyen állapotba)
De ki tudja.... lehet más is.
A másik...
tennék fel 21es karbit a 17.5 helyet. Ahoz kell másik szivócsonk? Mert csak 1 félét találok a neten.
Harmadik...
van egy eladó-álló kipuff....
csere is érdekelhet.
Ha a szabadonfutót kiakarom venni akkor a helyére lehet tenni alátétet mert ha megyek a motorral (minarelli blokk) akkor kb 50 től elég jól "visít" pedig már a tűgörgőt is kicseréltem a szabadonfutó fogaskereke alatt de így is lóg és hozzáér a szabadonfutóhoz. Most nem tudom akkor hogy a fogaskerék kophatott el vagy ami a blokkon van amire rámegy a tűgörgő. Azokat meg kicserélni nem akarom inkább kiszedem az egészet úgysem kell.