Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az eredeti az ngk vagy denso volt de az új(M14) az elvileg mindegy mert csak levettem a polcról és kész. De azt hiszem , hogy NGK volt. Lényeg, hogy hosszú menetű legyen mint az eredeti vékony gyertya.
Heló.Én most hasonló cipőben járok az egyik motorommal. Elvileg minden jó, de mégis kormolja a gyertyát. Megkérdezhetem annak a gyertyának a nevét és típusát?
Az enyém is morini ditech, szóval jó lehet.
Köszönöm.
Köszi szépen!

Lenne még egy "nyűgöm"! Szeretnék a vízhűtő elé rácsozást az idomra ragasztani de nem tudom, hogy milyen néven, hol lehetne beszerezni?
Bogarak és egyéb repülő "tárgyak" miatt jó lenne! Autósboltban árulnak ilyet? Jó sűrű szövésű kellene.
Hamar lejön a láb előtti idom !

Szatyortartó pár kis csavar plusz a taposó alatti két nagy csavar és kész !
Fél óra alatt lent van és kényelmesen hozzáférsz a lámpához !
Köszi! Majd megpróbálom, bár elég nagy a kezem.
Szerintem ha felnyúlsz a teleszkópszárak melletti gumin keresztül, lehet, hogy eléred.
Sziasztok!

Hasonló az én problémám is. Aprilia SR 50 első lámpához hogyan férek hozzá? Például izzócsere? Le kell bontanom az egész elejét?
Dupla körlámpás verzió.

Köszi szépen!
emlékeim szerint két csillagcsavar fogja az oldalsó légbeömlő alatt/mögött, kettő hátul a lábtartó végénél, körbe elől a kerék mögött vagy 6 db. de ez csak emlék és morini ditech
Banális a kérdésem, de nagy munka lebontani a hasidomot? Még soha nem kellett, eddig mindent elértem felülről. Viszont szerintem a nyomásszabályozóhoz kénytelen leszek.
Az első kerék mögött a kis csavarok, és a taposó gumija alatt a nagyok, és kész? Vagy van még valami?
Így.
Így vagy fordítva ?
A rugós fele kifele !

Akkor én eddig fordítva raktam be

Akkor a méretszámok vannak a csapágy fele ha jól értem !
A rugós.
Sziasztok

Vízpumpát javítok és a szimeringet cserélem a szimeringnek melyik fele van a víz felé elfelejtettem megegyezni

Előre is köszönöm a segítséget :)
Valószínű, hogy legkorábban csütörtökön tudok vele foglalkozni, de természetesen beszámolok róla.
Majd várom a fejleményeket.
Köszönöm.
Igen, arról van szó. Ha jól emlékezem 2 csavar fogja alulról. A benzintank visszatérő ágát sorítsd el, mert folyni fog a benzin.
Az, ami az injektor alatt van, ugye?
Jól tudom, hogy van egy "pohár", és abban van?
Hogy szedem ki?
Szia. Köszönöm szépen a választ,megértettem.Üdv.
Akkor első lépésben takaritsd ki a nyomástartó szelepet.
Direktben a 6 bar-os műszer mutatóját körbetekerte a nullánál lévő pöcökig. Szóval nagyot nyom.
Ha a levegő nyomás nagyobb, mint az üzemanyag, akkor régen rossz minden. A nyomástartó szelepnek 2,5 bar-al magasabb nyomást kell tartania, mint a kompresszor által előéllított légnyomás. Például, ha leveszed a kompresszorcsövet, és ráadod a gyújtást, az üzemanyag körben 2,5 bart kellene mérned.

Direkten mennyit tud az üzemanyagpumpa?
Sziasztok! Tudnátok segíteni abban, hogy karbissá alakított ditechre tettem Dellorto PHVA 17,5-ös karbit, amiben pillanatnyilag 90-es főfúvóka van. Szerintem sok bele, viszont kisebbel fulladozik, szinte alig indul el, durrog a kipuffba. A karbit használtan vettem, de át lett alakítva kézi szívatósra, most hidegen is indul szivató nélkül.
Azt néztem benne, hogy mintha a legtompább súbertű ( szinte azonos átmérő végig végén kis heggyel) van benne. A motor gyári morinis, tehát minden gyári benne.
Valakinek van benne tapasztalata, hogy mihez jó a vastag-vékony tű, az alap blokkba melyik kell?
Milyen fúvókaméretek kellenek sacc/kb gyári alap blokkba?
köszi a türelmet, és segítséget.