Tipikus ditech hiba. Piszkos légszűrő, levegőkompresszor, repedt kompresszorcső, meglazult bilincs, nyomásszabályzó, injektorhiba. Az NGK gyertyát meg dobd el jó messzire. Próbáld Denso-val. Bár ha már köpködi a gyertyát, akkor mindegy. Irány a szerviz! (És itt nem a szomszéd jóskapistára gondolok, hanem olyan helyre, ahol tényleg értenek a ditech-hez.)
hali . van egy aprilia sr50 ditech-em. de nem működik túl jól. vadonatúj gyertyát teszek bele és legjobb esetben egy hétig működik rendesen a motor ngk gyertyával. folyamatosan befeketíti a gyertyát . szaggat . beinditom, megáll , valamikor beseindul . mi a baja ? nemtudjátok ?
Helló! Tudna valaki abban segíteni,hogy a benzinpumpa ha fordítva,vagyis fejjel lefele van a dugó ami a dugattyúnál van felfelé néz az nem baj?Mert elméletileg lefelé néz de nekem fordítva van bent de megy. :)) Lehet baromságot kérdezek de ennél a motornál bármi lehet...
Helló Aprillia sr50 12 es delorto van és sajnos sikerült eltörni a szívató befogató fülét ha valakinek ijen van szoljon mert nagyon kéne képeket mellékelek mijen is kéne ideglenesen össze hoztam de így nem jó és csúnya is szóval ha valakinek van akkor ne tartsa magában ! Köszi
Sziasztok elszeretném adni Aprilia SR 50 es motorom 70 es henger 2007 es évjárat egy bendix rugo kelll bele és 100% os a motor rugásra azonnal indul extrakkal nagyon sok mindennel alkatrészekkel kitünö gyári fényezéssel elado . töb indo telonv agy emailben hejasnorbert@freemail.hu 0620 99 600 38
Nagy meló nagyon? Valami csörög benne hidegen,de egy szerelő sem tudja. Azt mondják nem csapágybaz biztos. Csapszegre tippelnek..... Beindulás utánn az az érdekes nem rögtön csörög. Kb 20 mp re kezd.......
Nah akkor megdobom azthiszem!egunel beszeltem ma telon egy emberkevel o modta ezeket es ajanlotta hajette a sima sport alut de szerintem az meg szinte egyenlo a streetrace el asszem padon is fel lo van a ketto kozott!viszont a streetrace vezerleset nem lehet felpockolni picit hogy erosebb legyen?
Jó a repi hozzá.Én is használtam s6 racing modulart=athena racin modular repivel.Teljesen elégedett voltam vele.Annyi,hogy nem hozza ki a hengerből a maxot.A repi után yasuni c16-ot kapott,amivel erősebb volt,de nem annyival,mint amivel drágább volt a repinél.Ja és dellorto 21phbg karbival használtam,aminek a "replikája" a naruku 21-ese.Úgyhogy,ha csak ezek miatt aggódsz,ninvsokod rá.
Nem az arra gondoltam hanem hogy ennyi a kulonbseg!Egyebkent lehet letettem rola mert azt mondjak a stage6 repi nem jo hozza van egy naraku 21 es karbim az sem jo! Nem tom igy van e de ha nem nem akarok megint kipufot cserelni a repi 2 hetes a karbi meg motoron sem volt!
A görgőket is cseréltem, mivel a 6-ból csak 3-at találtam benne. Azok is szögletesre kopva. Mikor az első variótárcsát lebányásztam, éreztem, hogy a főtengelynek minimális játéka van (kevesebb, mint 1 mm), a főtengő hossztengelyével egy irányban. Mire számítsak? Ez természetes, vagy már a csapágyak járhatják a végüket?
Elvileg lehet több,a jobb hűtés miatt.Gyakorlatilag össze kellene hasonlítani a két henger vezérlését.Viszont a hűtés miatt jobban jársz a modularral,ha úgy döntessz.
http://www.robogoalkatresz.eu/...