Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is motoforce racing volt az s6racing modular alatt,sőt a polini evo3-at is azzal hajtottam egy darabig.Sokan fáznak ettől a tengőtől,de nálam tökéletesen bevált.
Hat megmondom oszinten hogy sikerult a hangolas a pro repihez stage 6 soft kontrasztal meg 6.25 gorgovel! De azert nem az amit szeretnek!A fotengo ami most benne van egy motoforce racing!ez elbirja meg az erosebb hengert?
Kevés lett a streetrace?Midrace hengerhez megvan a megfelelő főtengelyed?Illetve egy ilyen hengerhez minimum 21-es karbi kell.Ha mindenképp ilyen kategóriájú hengert akarsz,akkor én az athena racingot ajánlom(vagy ebből a modulart),minősége kifogástalan.Az s6 mk2-re már több panaszt hallottam,ha minden igaz ezt már a távolkeleten gyártják(az mk1 még athena gyártmány,nekem is volt ilyen semmi gondom nem volt vele).
A másodikat meg se akarom hallani
Csapágy új az nem hiszem hogy lehet .

Meglátom még egy próbát megér !
Szimering fordított beszereléstől, vagy a főtengely görbülése, vagy a csapágy kopása miatt szokott ilyen gyorsan elszállni...
Sziasztok!Valakinek valami velemenye a stage 6 racing mk2 hengerrol?Koszi elore is!
Szerintetek mitől lehet idén már a második vízpumpa szimeringet nyomja szét nekem,mindig kompletten cserélem !
És fagyállóval töltöm fel legyen kenés!

A második szett már egy jobb minőségű volt az is 2 hónapot bírt!
Most azon vagyok hogy veszek egy speckó szimeringet csak, ha valaki tudja a méretezés segítsen köszi

Ja ez egy 97 Stearth !
Én összetolva raktam bele a 80mm verziót !
És egy kicsit lágy lett kicsit több olajat tegyél bele .
Mondjuk az én olajam 10w volt!
Elf.sta magát a szimering és tiszta olaj lett a fékbetét, ezért cserélni kellett a szimeringet, gondoltam cserélem az olajat is. Az egyik külföldi fórumon hivatkoztak a manualban lévő feltöltési mennyiségre (103 ccm), ezért annyit töltöttem bele. Másik értéknek írták a légrés nagyságát (80 mm), de ezt sehogy sem akarta kiadni. Ha betoltam a telószárat, akkor talán 1-2 cm volt a szár felső pereme és az olajszint között, ha kihúztam, hiányzott vagy 5 cm. Ezért maradtam a feltöltési mennyiségnél.

LÉNYEG: a próbaúton éreztem, hogy felüt az egyik szár, puha lett. Szétszedtem, és akkor vettem észre, hogy csak az egyikben van ez a gyűrű.

A sztori folytatását meg már ismered (ismeritek). Jövő héten összerakom újra, és megírom a fejleményeket.
Én összetolva raktam bele az olajat és tényleg elég lágy lett!
snbc tied milyen lett és hogy csináltad?
A lényeget értem. Amúgy a krómszár mozog mindkét irányba. :) Az én értelmezésem szerint tolni összefelé kell, húzni pedig szét. De ez is csak nézőpont kérdése. :)
Csak azt furcsállom, hogy tolni csak egy irányba tudsz ! Értsd alatta, hogy ha neadjIsten be van szorulva a teló, akkor is széttolni kell teljes hosszra.... Ha összetolt állapotban mérnéd a 80 mm-t, olyan lágy, szörcsögős telót kapnál, ami ha ráülsz a mocira, rögtön teljesen koppközelbe süllyed. Evvel én mindent elmondtam. Te, ti pedig azt csináltok, ami tetszik ... ;)
A manual azt írja, hogy a villát a rugóút végéig toljam. (Thrust the fork to the end of stroke.) Tehát függőlegesen, rugót kivéve, krómszárat teljesen összenyomva adja ki a légrést?

Bocs, ha értetlen vagyok, eddig csak zsíros teleszkópokkal volt dolgom.
Gondolom, hogy nem ezzel akarsz megviccelni. :) Még "fel kell dolgoznom" a sok infót, mert bevallom, nem számítottam rá, hogy ennyi válasz fog érkezni.
Próbáld... Mint mondom, szervíz adat, TE is elolvashatod ! Ha Neked egy 46 éves szervízes viccet akar mesélni, akkor nem így kezdi ;)
Micsoda smiley-k vannak itt. :)

Már annyi infót kaptam, nem győzök válogatni. Megpróbálom a te módszered is.
Ne ml-ezz, mm-ezz ! Párszáz darab után merem mondani, az olasz szervízkönyv mondja jól ....
Mikor beleöntöttem a 110 ccm villaolajat, sehogy sem akarta kiadni az előírt légrést. Ha benyomtam a szárat, nem volt meg a 80 mm, ha kihúztam, jóval lejjebb volt a szint.
Ebből az ábrából indultam ki, és itt mindkét szárra írja a 10-es alkatrészt (töm. gyűrűt). Ez az oldal pedig 2 db-os "csomagban" árulja a AP8203783 számú alkatrészt a Showa villához, ebből gondoltam, hogy mindkét szárra kell ez a gyűrű. Megpróbálom újból összerakni, remélem, jó lesz. Köszönöm a választ.
Dehogy is összenyomott telónál ! Teljesen függőleges teló, rugó kivéve, úgy értendő a 80 mm ! A fennmaradó légteret a behelyezett rugó kitölti, nem kell kipréselni semmit. Hivatalos olaj feltöltés beszerelt telókon végzendő, azért is van fent a dugó... Aki nem hiszi, az meg koppanjon.
http://www.easyparts.nl/showdr...

Úgy emlékszem hogy felfelé van a rugó sűrű része.
Ha nem hozzávaló, akkor nem fog működni.
Ha jól emlékszem nem egyforma a két szár. Egyikből hiányzik a műanyag tömítő gyűrű és a 'dugattyú' sincs egyformán kifúrva.
Nem lett 100 % os de jobb lett mind volt!

Innen töltöttem le a service manualt ott benne van az első teló is meg sok minden hasznos dolog :)
http://www.manualedereparatie....
Oké, megpróbálom úgy is, köszi. Neked egyébként megjavult?