Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Van egy old-Sr-em!
Olyan problémája van hogy,Főtengely csapágy,szimering,stb.. esett át,és összerakás után az istenért sem pörög ki!
Mi lehet a probléma?
Elér egy bizonyos fordulatot és onnan "egész" jól megy,de 0-45Km/h-ig kb 25-30sec!
Előre is köszönöm válaszotokat!
Hali!
Tudna nekem segíteni vki,hogy az Sr-ből hogyan lehet kitörölni a szervíz jelzést? (egy ismerősöm kért meg rá...hogy csináljam meg neki és semmi tapasztalatom nincs vele) Meg 4000 km van a motorban,kell cserélni benne vmit? Olaj..szűrő..
A malossit ajánlom.Gyári henger extra mellé én sárgát raknék,hogy tuti ne ejtse a fordulatot váltás közben.
Na akkor hétfőn veszeg kontrasztot,de milyet?Tudsz valamit ajánlani ?
Sajnos nincs.Most nézem a piros maló is (csak) 28kg akkor valami bibi a méréssel lesz nálam.Van feketém,fehér,narancs kontrasztrugóm,de nem emlékszem a tipusaira.narancsnak doboza sem volt ,de szerintem nem is bele való mert alig birom összerakni vele a hátsó variót.Ha meg összerakom a rugó szinte koppra összenyomódik még a szij sem tud rajta húzni akármilyen nehéz görgőt rakok bele.
Malo kontrasztod nincs véletlenül,ha van az milyen színű,és hány kg-osnak méred?
fehér úgy rémlik rms.A kontrasztrugókat nem készletben vettem.kupplungrugó pollini fekete,sárga, kék
Sima foncsoros lámpába felesleges led-et tenni, csak projektoros lámpában fog jól működni. Ott is csak akkor, ha jól összelövöd a projektorral a távolságot. Viszont akkor hasít. :)
Ezt értem néztem már a tesztet ahol a streetrace hengerhez raktak egy pro repit de találtam egy másikat ahol kipufogó leírás nélkül csak a hengert tesztelték és azt írják hogy 9900 en adja le a max teljesítményt a henger!http://www.egumotors.hu/tuning...
Tuti 38kg?Milyen márka,milyen színű?
Google-ba beírod:s6 pro replica diagram
Első találatot "kipufogóteszt 0." nézd át.
Egyebkent fosok tole hogy kinyirja a hengert!
A repie igen de a henger teljesitmeny csucsa van 10 en!
3.5g nem mondanám nehéznek akkor inkább gyenge a kontrasztom most 38kg-os van benne(mérleggel mértem) sajnos ez a legerősebb itthon.milyennel próbálkozzak?
Amit én láttam diagrammot azon 8700-on volt a repi teljesítménycsúcsa streetrace-n.De ha te 10000-nél érzed jónak akkor hagyd így.
Nehéz a görgőd.A fordszámmérő is ezt mutatja,folyamatosan emelkedik a fordulat.Indulás után fel kellene ugrania a fordszámnak a váltási fordulatra,és ott kellene maradnia amíg a varió végig nem vált(nálad ez kb 80km/h).Amikor ezt elérte tovább gyorsul fordulatszámemelkedéssel végfordulatig.
Es arra mit mondasz hogy a henger viszont majd 10 en adja le a maxot? Oda viszont jo ez fordulat! Es akkor a henger is birja a strapat ugynezem!
Nekem is s6 van az nem csal.
Ellenben most talaltam egy teszt cikket amiben azt irjak a streetrace 9995 on adja le a max teljesitmenyt!az viszont jo a 10040 hez! Vagy rosszul gondolom? A ford szam mero is stage6! Nem tudom jellemzo e ra hogy csal!?
Házi.
Jó lenne berácsozni az első hűtőidomot, hogy védje a hűtőt a rárepülő bogaraktól, sérüléstől! Több SR 50-en láttam már, ez gyárilag ilyen vagy házilag szaszerolt?
Nek lehet,hogy a fordszámmérőd csal?Ha bennhagyod a folytást,rosszabb lenne,mint a gyárival.
Ja 95 a vége de csak ennyi volt az utca és fékezni kellett
Nem tudom, hogy milyen van benne még nem láttam.
Azt az infót kaptam, hogy 2 db 20 wattos led izzó van benne és bele lehet tenni nagyobbat is, hogy erősebben világítson.