Me egesz nap bentvolt motorszerelonel a gep nekem ez mar sok,a srac is tanacstalan!Azt mondja 7,75 gorgoig ment el 9000 ig levitte a valtasi fordulatot, piros kisrugo a fly ba es kurva erotlenul indul! Kiprobaltam en is babetta legyorsul!most 6,25 gorgo kerult bele stage 6 soft kontraszt sarga kisrugo igy eleg nagyot megy a motor kapaszkodni kell a kormanyba gyorsitaskor!De 10040 a valtasi fordilat! Lehet nem kellet volna kiszedni a folytast a kipufogobol?
3000-nél az extra még halott.Hiába adja le a hengered a max teljesítményt 6000-en,ez gyári csővel van így.Az extrával magsabban kell dolgoztatni(8000-8500),indítani meg min.5000-en,de inkább fölötte.
Ma hallottam egy 2 körlámpás SR 50-be passzoló LED-es lámpabúráról.
Gyakorlatilag lehet bele tenni erősebb LED izzókat, ami alapból benne van
2 x 20 Watt-os.
Látott már valaki közelről ilyet?
Én is csináltam csak sima foncsorba valóban szórja a dényt ,de még úgy is erősebben világít mint a gyári izzóval.Próbáltam xenont is de az menetközben is megeszi az akksit.ezekre lenne szükséged+egy hűtöbordára. http://www.ebay.com/itm/20W-LE...
Van utólagos fordulatszámmérőm.A kisrugó most 3000 nél nyit azaz itt kezdene gurulni a moci.Ki van rendesen hézagolva a varióm azaz csapról indul.Gyári adat szerint 6000 nél adja le a motor(főtengely)a maximális teljesítményt.Dobok fel videót
Nekem a generátorról ment, mégpedig a világítástekercsről. Attól féltem, hogy mivel a ditech-en nincsen berúgókar, ha lemerül az akku a lámpák miatt, akkor tolhatom hazáig. (Bár szerintem lenni kellene ennyi tartaléknak a generátorban.) Ha a generátorra kötöd, akkor kell valami jóféle áramkör, ami stabilan tartja a feszültséget, mert a led-ek érzékenyek a feszültség tüskékre. Ezen kívül a led-eket áramgenerátorról érdemes járatni, mert azt szeretik. Nekem a led-ek kínából jöttek, szállítással együtt szinte fillérekért. Asszem a dealextreme-ről. A ditech projektorát hozzá kell igazítani, máskülönben semmit sem ér a led, csak szórja a fényt. Ha viszont pontosan belövöd a led és a projektor távolságát, akkor brutális fényt fog adni.
Az extra gyári hengeren meg olyan 8000-8500r0m körül adja le a max Le-t.Tehát valahova ide lődd be a varió váltási fordszámát először,aztán a kuplungot meg 6000 vagy fölé,ahol még nem vált el,vagy vsak épphogy.
Honnan tudod,hogy 6000-nél nyit a kisrugód?Beraktad és fordszámmérő azt mutatta?Vagy csak rá van írva?Ha a gyártó azt írta rá az csak egy dolog.Mi van ha belevált a variód,nem csapró indul a szíjad,máris változik az áttétel,és ugrott a gyári érték.Olyan súlyú görgő kell ami azon a fordulaton nyit ahol a henger kipuff páros a max teljesítkényt nyújtja(+100rpm).A kuplungot meg igyekszel minnél magasabban nyittatni,nyilván a váltási ford alatt.
Van egy 2009 es sr50 em, (karbis, piaggio blokk) és 7000km után úgy csörög mint egy ötven éves telefon. szétszedés után az önindító bendixére gyanakszom, hogy az rezonál mert minden más hibátlanul működik. az lenne a kérdésem, hogy találkozott e már valaki ezzel a hibával. (főképp melegen csinálja, de a csörgés simán elnyomja a motorzajt) ezt leszámítva a motor remekül szuperál
Lenne egy kérdésem nekem 6000rpm nél a legerősebb,akkor most azt kéne elérnem ,hogy a varió 6000 ig ne kezdjen el váltani és a kupplungom is itt nyisson?Ezt könnyebb görgővel vagy erősebb kontrasztal érem el nem?
Na akkor ez már kezd engem is érdekelni.Szerencsére én tudok kisérletezni mert mindenböl van több(görgöm 2g-9g ig 0.5 gramonként)3 féle kupplungrugó meg kontraszt is.Valószínű én rosszul gondoltam hogy könnyű görgőt neki.lehet az én mocim is jobb lenne.Igaz nekem gyári old sr van extra csak ennyi:17.5 dellorto karbi,tecnigas next-r kipufogó,malossi red filter.
A moci indulását NEM a görgő súllyával lőjjük be.Először a váltási fordulatot állítsd be ~8800-ra,elvileg itt adja le a max teljesítményt.Ne folallkozz az indulással amíg ez meg nincs.Ha sikerül a görgővel belőni ezt a fordulatot,azaz kb 40-től odarántva szépen egyenletesen húz a gép(nem ordít,nem erőtlenül alacsony fordulaton megy),utána jöhet az indítási ford. beállítása.Ha behúzza hátul a szíjat,akkor még erősebb kisrugóval kompenzáld az elváltást.(Autóval is el lehet indulni 2-esben is csak magasabb fordulaton engeded rá a kuplungot.
Igen, Ditech-nél 0,9mm-re szét kell nyitni az elektródákat.
Kicsit visszaolvasol, a HS tuning-ot ajánlják a helyiek.
A szuszogásnak - tömítetlenségnek - is utánna kellne járni.
Csak arra ügyelj hogy melegfehéret vegyél
Gyakorlatilag lehet bele tenni erősebb LED izzókat, ami alapból benne van
2 x 20 Watt-os.
Látott már valaki közelről ilyet?
Köszönöm szépen! Továbbítom a villamossági szerelőnek a mellékelt cuccokat!
Led: http://www.ebay.com/itm/10W-LE...
Hűtő:http://www.ebay.com/itm/1pc
s-A...
Van egy 2009 es sr50 em, (karbis, piaggio blokk) és 7000km után úgy csörög mint egy ötven éves telefon. szétszedés után az önindító bendixére gyanakszom, hogy az rezonál mert minden más hibátlanul működik. az lenne a kérdésem, hogy találkozott e már valaki ezzel a hibával. (főképp melegen csinálja, de a csörgés simán elnyomja a motorzajt) ezt leszámítva a motor remekül szuperál
Köszi a segítséget!
Megadom az e-mail címem, így privátban is tudnánk értekezni amennyiben nem gond Neked!
yapcika@gmail.com
Üdv:
yapci
Kicsit visszaolvasol, a HS tuning-ot ajánlják a helyiek.
A szuszogásnak - tömítetlenségnek - is utánna kellne járni.
Fekete volt mert csak durrogott csattogott azaz nem égette el normálisan a naftát.
Di tech hozzáértő? Pesten is lehet .