Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

3 kérdésem lenne.
Sr di tech nél normális ha leállítom akkor 2-3 mp ig hallok levegőt szuszogni az injektor fej környékérő? Gondolom amit a légkompi termelt,de az ilyenkor huss?
A másik,hogy a gyári cikkszám szerinti ngk gyertya1 napot sem bírt ki mert durrogott csattogott vele miután 75 öt mentem vele 5 percig,visszatettem a régit ami ugyan ez a cikkszám és ment rendesen.
Budán valahol szerelő aki ért hozzá van,mert van még apróság?
köcce!
6,3-ról 7,5-re váltottál?Ne csodálkozz,hogy erőtlen a gép.Próbálj 6,5-est,ha még mindig túlforog váltáskor 8700-oj,6,75-öst,ha ez is kebés 7-est.A robogóhangolás tizedgrammokról szól,főleg a forgósabb konfigoknál,mint a tiéd is.Induláshoz pedig tegyél piros malo kisrugót a fly-ba.
Szia koszi a segitseget!Milyen a motorod milyen kipuffal? Annyi videot neztem youtubon sr rol stage 6 hengerrel megy pro repi vel!De vagy a video nem adja at vagy nem tudom de egyik sem forog annyira mint az enyem nehezebb gorgovel meg szegenyem lehorog az elejen probaltam 7.5 el majdnem lefulladt!;)
Nekem pont ez a problémám.Próbálgattam oldaldekni nélkül és bizony a kupplungrugót nem érdekli a fötengely fordulata csak akkor nyit ha a gupplung pörög annyit ami a nyitáshoz kell.késöbb nyitó rugohoz nehezebb görgő akkor a fötengely keveset forog ,de a variátor már húzza befele a szíjat.Nekem könnyü 3.5g görgökkel és pollini rugószettböl a fekete vált be a legjobban (vettem hangológörgöszettet mert szerintem annélkül kár kisérletezni).Jelzem nekem ez a tapasztalatom ,de lehet nem így kellene lennie.de erőssebb kontrasztrugó nehezebb görgövel már jó párosítás lehet.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne! 97-es vízhűtéses Sr-em van és a következő probléma jelentkezett! Induláskor főleg hideg motornál rángat a gép és alig akar elindulni, de ha felgyorsul, akkor minden rendben, megy szépen. Ha bemelegedik a motor, akkor már csak ritkán rángat indulásnál. Nem tudom mi lehet a probléma, lehet hogy a hátsó fék befog? Lazitottam rajta, de nem változot. Ötlet?
Szia Kinter1!

Azt kérdezném, hogy a 10W power led-es világításnál járó motornál világított csak a lámpa vagy akksiról is működött?
Konkrétan: honnan kapta a tápot a power led?
Ja! És mennyibe került az alkatrész összesen és mi kellett hozzá?

Köszi szépen!
yapci
1-2 kupak olaj nem oszt, nem szoroz. Főleg egy teli tankhoz. Nyugodtan mehet bele.
Szerintem eltévedtél kedves barátom...
És egyébként ezeket a fordulatokat bírja a henger?jó ez a streetrace henger?
Berekod megtudod.Én pigi blokknál olyan 7000 környékére saccolom.Annyi meg simán kell a repihez.Azért azt nem kell szentírásnak venni amit a gyártó megad.Különböző blokktípusoknálmás-más az indulóáttétel függően a hátsótárcsa átmérőjétől,nem is beszélve a szij szélességéről.
és hol nyit kb a piros kisrugó?7000 körül-8?
Ha belövöd a 8700-as váltási fordulatot,akkor először hagyd a sárga kisrugót.Ha a rajtod még mindig gyenge(valszeg az lesz),akkkr menjen be a piros kisrugó.Egyébként nem válthat el a varió ha a kuplung 8700 alatt nyit.
Szia Kinter1!

Motorszerelő javasolta, hogy a SR 50 benzintankjába tegyek 1 kupak 2T olajat. Beleraktam és azt kérdezném, hogy érdemes 1.5-2 kupakkal tenni vagy az már sok?

Köszi szépen!
yapci
De akkor ha beteszem a piros kuplung rugot meg nehezebb gorgoket nem lesz az hogy mire nyit a kuplung a variator mar elkezdett valtani?
A váltásit igen,a kuuplungnyitásit pedig feljebb,hogy úgy induljon ahogy egy ilyen kipuff-henger párostól illik.Nem biztos,hogy emelni fogja az orrát(sr ehhez kicsit nehéz),de rajtnál kapaszkodni kelljen a kormányba.
Hogyan lehet vissza tekerni sr50 digitális km óráját?
rendben tehát akkor az a cél hogy a fordulatot kicsit lejjebb vigyük!
Igen ezzel.Próbáld meg 7-essel,és meglátod mennyi lesz a váltási fordulat.
most van benne 6,3 as görgő akkor ez tövább kell növelni valószínűleg 7 g fölé mert ugye evvel veszed vissza a váltási fordulatot!
Diagrammokból az látszik,hogy a streetrace hengeren a prorepi 8700-on adja le a max teljesítményt.Ha most neked 10200-on vált,akkor a teljesítménycsúcs fölött dolgozik.A mostani kontrasztodhoz nehezebb görgővel éred ezt el.Az indulásod meg biztos,hogy a kipuffhoz alacsony kuplungnyitási fordulat miatt van.Tegyél a fly-ba piros kisrugóval lesz ok.
Akkor az a 10200 igen!
Igen könnyen ki lehet cserélni.
Váltási ford. az amit a moci tart,ha elindulsz tőgázon,és kb 30-80 között tart a moci.
HatŐőő jo kerdes!En azt mondom valtasi mivel ez az a fordulat ahol porog vegig a motor mikor meg! Tehat ha gazt adom neki itt kezd elni!
Ez a 9-10200 váltási vagy végfordulat?Ha erősebb kontrasztot raksz be,ne könnyíts a görgőn,mert ezért forog mint az állat,de nem megy.