3 kérdésem lenne.
Sr di tech nél normális ha leállítom akkor 2-3 mp ig hallok levegőt szuszogni az injektor fej környékérő? Gondolom amit a légkompi termelt,de az ilyenkor huss?
A másik,hogy a gyári cikkszám szerinti ngk gyertya1 napot sem bírt ki mert durrogott csattogott vele miután 75 öt mentem vele 5 percig,visszatettem a régit ami ugyan ez a cikkszám és ment rendesen.
Budán valahol szerelő aki ért hozzá van,mert van még apróság?
köcce!
6,3-ról 7,5-re váltottál?Ne csodálkozz,hogy erőtlen a gép.Próbálj 6,5-est,ha még mindig túlforog váltáskor 8700-oj,6,75-öst,ha ez is kebés 7-est.A robogóhangolás tizedgrammokról szól,főleg a forgósabb konfigoknál,mint a tiéd is.Induláshoz pedig tegyél piros malo kisrugót a fly-ba.
Szia koszi a segitseget!Milyen a motorod milyen kipuffal? Annyi videot neztem youtubon sr rol stage 6 hengerrel megy pro repi vel!De vagy a video nem adja at vagy nem tudom de egyik sem forog annyira mint az enyem nehezebb gorgovel meg szegenyem lehorog az elejen probaltam 7.5 el majdnem lefulladt!;)
Nekem pont ez a problémám.Próbálgattam oldaldekni nélkül és bizony a kupplungrugót nem érdekli a fötengely fordulata csak akkor nyit ha a gupplung pörög annyit ami a nyitáshoz kell.késöbb nyitó rugohoz nehezebb görgő akkor a fötengely keveset forog ,de a variátor már húzza befele a szíjat.Nekem könnyü 3.5g görgökkel és pollini rugószettböl a fekete vált be a legjobban (vettem hangológörgöszettet mert szerintem annélkül kár kisérletezni).Jelzem nekem ez a tapasztalatom ,de lehet nem így kellene lennie.de erőssebb kontrasztrugó nehezebb görgövel már jó párosítás lehet.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne! 97-es vízhűtéses Sr-em van és a következő probléma jelentkezett! Induláskor főleg hideg motornál rángat a gép és alig akar elindulni, de ha felgyorsul, akkor minden rendben, megy szépen. Ha bemelegedik a motor, akkor már csak ritkán rángat indulásnál. Nem tudom mi lehet a probléma, lehet hogy a hátsó fék befog? Lazitottam rajta, de nem változot. Ötlet?
Azt kérdezném, hogy a 10W power led-es világításnál járó motornál világított csak a lámpa vagy akksiról is működött?
Konkrétan: honnan kapta a tápot a power led?
Ja! És mennyibe került az alkatrész összesen és mi kellett hozzá?
Berekod megtudod.Én pigi blokknál olyan 7000 környékére saccolom.Annyi meg simán kell a repihez.Azért azt nem kell szentírásnak venni amit a gyártó megad.Különböző blokktípusoknálmás-más az indulóáttétel függően a hátsótárcsa átmérőjétől,nem is beszélve a szij szélességéről.
Ha belövöd a 8700-as váltási fordulatot,akkor először hagyd a sárga kisrugót.Ha a rajtod még mindig gyenge(valszeg az lesz),akkkr menjen be a piros kisrugó.Egyébként nem válthat el a varió ha a kuplung 8700 alatt nyit.
Motorszerelő javasolta, hogy a SR 50 benzintankjába tegyek 1 kupak 2T olajat. Beleraktam és azt kérdezném, hogy érdemes 1.5-2 kupakkal tenni vagy az már sok?
A váltásit igen,a kuuplungnyitásit pedig feljebb,hogy úgy induljon ahogy egy ilyen kipuff-henger párostól illik.Nem biztos,hogy emelni fogja az orrát(sr ehhez kicsit nehéz),de rajtnál kapaszkodni kelljen a kormányba.
Diagrammokból az látszik,hogy a streetrace hengeren a prorepi 8700-on adja le a max teljesítményt.Ha most neked 10200-on vált,akkor a teljesítménycsúcs fölött dolgozik.A mostani kontrasztodhoz nehezebb görgővel éred ezt el.Az indulásod meg biztos,hogy a kipuffhoz alacsony kuplungnyitási fordulat miatt van.Tegyél a fly-ba piros kisrugóval lesz ok.
3 kérdésem lenne.
Sr di tech nél normális ha leállítom akkor 2-3 mp ig hallok levegőt szuszogni az injektor fej környékérő? Gondolom amit a légkompi termelt,de az ilyenkor huss?
A másik,hogy a gyári cikkszám szerinti ngk gyertya1 napot sem bírt ki mert durrogott csattogott vele miután 75 öt mentem vele 5 percig,visszatettem a régit ami ugyan ez a cikkszám és ment rendesen.
Budán valahol szerelő aki ért hozzá van,mert van még apróság?
köcce!