Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt mondják hasonló. Nagyobb a ccm, de ugye azt eleve nem kell annyira erőből pörgetni hogy menjen. Így a nagyobb ccm és az erőlködés nélküli üzem kompenzálja egymást. A 250-esnek már tartósabb a blokkja is. Bár azért az is húzós, ha bele kell nyúlni.
A 250-esnek kb mennyi a fogyasztása? Az ugyanakkora mint a másik kettő?
Teljesen jó neki, csak 2T legyen.
Igen frissen rakom össze!
Akkor az 1:33-as keveréket fogom használni!
És olajból mit ajánlotok,mit érdemes?Itt nálunk lehet kapni a sárga dobozos repsolt!Az gondolom jó lessz!
De ha alap állapotban nem zár rendesen (mikor összeraktam kicsit elálltak a háztól) akkor produkálhat ilyent?
Speciel a zold malossi es a lila malossi kozott erzem kulonbseget de a lila(rovidebb) es a feher (hosszabb) kozott nem sokat erzek! Egy elvileg szerelo sracot megkerdeztem azt mondta a hossz lenyegtelen az atmero ami szamit!
Fehér gyári géphez valómehet bele az erősebb.
A kontrszte? Nem malossi mind a 2 fajta! Egyik a malossi multivarhoz volt(feher hosszabb) masikat kulon rendeltem scooterracing.hu rol elvileg piaggio blokkos sr hez! Egyebkent a feher nem keves ide?
Esetleg nem uaz a márka?
Piros kisrugom van az nem gaz!Kontrasztrugobol a feher helyett azert nem kellene a lila?de ezt a hossz dolgot nem vagom miert ilyen nagy a kulonbseg!
Az i betű kimaradt.
Az extránál forgósabb cső,lehet ahhoz pont jó lesz a 6-os görgő.És én azért készülnék a fly-hoz piros kisrugóval is.
Azért holnap megpróbálom ezt a felcserélős dolgot!a stage6 pro replicához nem tudsz valami kezdő konfigot véletlen?
Az sem igen lebeg be a konfigodnál.
0,3 mm-esek a lapok
jah és azt elfelejtettem írni asszem hogy stage6 streetrace henger 70ccm!
koszi az infot :)
azért mentem ennyire le mert a 7,2 vel meg már szerintem felváltott a variátor mire zárt a kuplung mivel olyan volt mintha kettőben indultam volna!Egyébként a mostani fehér malossi kontraszthosszabb egy 3 cm el mint a piaggio amit rendeltem bele!Az normális?egyébként hétfőn jön meg a stage6 pro replica kipuff addig marad ez szerintem majd arra a kipuffra kell ráhangolnii a variátort!Valami kiindulási pont?:D
Hát elég nagyott ugrottál görgősúllyal lefelé.A kettő között lesz valahol a tuti,ha most túlforog.Keverd a kétféle súlyú görgőt,de mindenképp felváltva(7,2;6;7,2;6;7,2;6),így olyan mintha 6,6-osat raktál volna bele.Ha így lomha lesz alá,ha még mindig túlforog fölé kell menni a görgővel.
Sziasztok igen pigi blokkos a gep gianelli extra kipufogo! Ma bedobtam a 7,2g helyett 6 g osat allo helyzetbol ugrik viszont poppet jobban forog azt mondom ha oda huzom 9200 kornyeken meg es feljebb mar erotlenebbnek erzem!
Ráadásul már annyit költöttem rájuk(karcolom a 1,5misit és ebben még nincs benne a ráfordított időm),hogy ebből már vsak hatalmas bukóval lehet kiszálni.Amíg nem kell kenyérre az áruk maradnak.
Egyenlőre nem.Nincs jogsi,meg igazán nem is a motorozás vonz,hanem a tuning,a szerelgetés,finomhangolás.Hihetetlen mit ki nem lehet hozni egy ilyen kis kávédarálóból.
Nem tervezel nagyobb szekeret?
Ez tényleg ott volt,fel sem tűnt.
Viszont van benne igazság is,mert azt hiszem végeztem a tuninggal(a high-end gépnél biztosan).Már nincs mit finomítani rajta,utolsó lépéslént megkapta a belsőrotoros gyujtás után az elektromos vízpumpát is,ezt sem kell hajtania a főtengelynek.Innen már csak a kopó alkatrészek cseréje marad minkét gépnél.Ami a high-endnél gyorsan megy.Az idei szezonban meglesz a henger 1500.km-e,úgyhogy jöhet a hónolás új dugó(kár,hogy ehhez egy dugattyú 25ropi).
Jah, igen. A fogyasztása elenyésző, olyan szinten hogy mindig azt hiszem, hogy felakadt a tankszintmérő mutatója...