Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen 120-assal 4L-t.70-es polini sport henger,17,5-ös dell phbn karbi,malossi e5 légszűrő,gianneli reverse kipuff.
A hengerben 700 km van. Igaz nem egy nagy szám naraku asszem 12000 volt csak ideiglenesen vettem mert az előző megragadt meg akkor a karbim is gyári volt és akkor még nem akartam 70 est rá.
A gyári légszűrőt már az előző tulaj megmókolta meg a csonkot úgy kellett levágnom a karbiról mert olyan kemény volt de majd lehet hogy rárakom valahogy kipróbálom úgy hátha jó lesz legalább akkor már tudom hogy mi a probléma.
120as főfúvókával eszik 4 litert?
Tehát ha tőgázt húzol,és megtartod akkor befullad,és nem is tér magához?Ha így van akkor tényleg kicsi a főfuvid.17,5-esben nekem is 120-as van igaz ez 70-es,bár nagy légátereszzőképességű szűrővel egy 50-es is.kérhet ilyen nagyot,főleg,ha kopott a henger.4L-eszik most a gépem(a gyengébb).Tedd vissza a gyári légszürőt,ha kisebb fogyit akarsz.
Hát szerintem akkor kicsi mert 90 essel nagyon fulladt mikor odahúztam neki aztán 101 essel már jobb volt de az is ugyanazt csinálja mint a 110 es. De ennél nagyobbal már nagyon sokat fog enni nem? Meg így is szerintem.
Pedig kellene,enélkül a főfuvit nem tudod belőni.Ha ilyenkor,befullad(mintha levetted volna a gyujtást)akkor kicsi,ha elkezd rotyogni,darálni,akkor nagy a főfuvid.
Úgy még nem próbáltam gondoltam hátha valami baja lesz.
Mert előszőr azt hittem hogy a dugó ragadt meg.
Ha ráhúzod a nyélgázt,akkor befullad egy pillanatra,és ha ilyenkor nem engeded visszább a gázt akkor mit produkál?
Aprilia SR 50ccm minarelli levegős 17,5-es karbival most 110 es főfúvókával és egy polini racing védőházas sportlégszűrő.
Hát mikor már gyorsabban megyek és nyélgázt húzok akkor mintha a gyújtást levenném egy pillanatra így megtorpan de ha visszább engedem a gázt akkor már jó megy tovább. Most 110 es fővúvókával is a sportlégszűrő egy részét leragasztottam hogy kevesebb levegőt kapjon de így is csinálja. Szerintem ennél nagyobb főfúvóka már nem kell neki mert még a nagyobb gépeken sincs ekkora. Ja és ahogy kiveszem a főfúvókát a karbiból felette van egy ilyen csőszerű valami rajta kis lyukakkal az micsoda?
Légszűrőtől,és karbimérettől is függ.Nálam 17,5-esben e5-tel 120-as,24pwk-ban s6 csavart szűrővel 128-as.
A 110-es fújóka már a 150-es Leónak is elég.
Bocs,de kicsit öreg vagyok már,a memóriám nem az igazi.
Milyen moci,mekkora karbi,milyen légszűrő?Mi az,hogy megfullad?Húzod a gázt,és bőőő,vagy elkezd szaggatottan járni tőgázon?Gyertyaképet úgy nézed,hogy min. 1km nyélgáz,gyújtás levesz,és tőgázt megtartod amíg meg nem állsz(lehetőleg minnél gyorsabban).
A gates szíjról van véleményetek?
Mondasz valamit. Igazad van.
Üdv N.S.!
Már a 110-es főfúvókát raktam a karburátorba, de olyan 80 környékén még mindig befullad a motor pedig a gyertyakép az jó. A membránlapok is okozhatnak ilyen problémát? Lecseréltem őket karbonra, de nem valami jól illeszkedtek a membránházra mert full egyenesek voltak és ahogy meghúztam a csavarokat egy kicsit elálltak. A fémeked már nem akartam visszarakni pedig azok jól zártak, mivel egy kicsit íves alakjuk van. A karbaonlapoknak is olyanoknak kéne lenni szerintem.
Ha inden igaz az övé pigi.Kontrasztok színei nem,olyanok mint minánál,és a görgőből is más súlyokkal dolgozik.
Sárga rugó, sportkipufogóhoz kell. Fehér rugó kellene, meg könnyebb görgő.

Én most a gyári 6,5-es görgő helyett beleraktam 5,8-asat húz szépen.
és ez egy piaggio blokkos sr!jah és annyi még hogy ami most benne van kontraszt egy fehér malossi!rendeltem hozzá zöld és lila kontrasztot amik viszont rövidebbek mint a fehér ami most benne van!Most a fehér nem ebbe valo vagy a másik kettő!
jah azt elfelejtettem hogy sárga kisrugók a kuplungban!a régiben gyári
Sziasztok ma feldobtam a motorra egy malossi fly kuplungot hűtött harangal!A görgők és a kontraszt maradt!Viszont gyengébb lett a motor!Ha nyél gázon indulok elég gyengus az indulás!Arra gondolok hogy a variátor a 7,2 es görgök miatt előbb elkezdi behúzni a szíjat mint ahogy a kuplung kapcsolna!Ez könnyebb görgőkkel orvosolható,ugye?Vagy erősebb kontraszt!
Egü. Innen tudsz újat rendelni és van ennek az oldalnak egy fórumja is melynek van adok veszek topicja. Nézz szét.
Remek! nekem henger karbi meg a kipuff az ami alap! ezeket mindenképp szereteném.. nem probléma ha a fogyasztás kicsit emelkedik. valamit valamiért. hol tudok ilyen alkatrészeket beszerezni bontottan?mert gondolom újonann elég drágák annyit azért nem akarok költeni... nincs itt esetleg valakinek ilyen alkatrész pakkja?:D
Attól függ mennyire szeretnéd, hogy full tuning legyen és meddig enged a pénztára. Ha az alap egy 17,5-es karbi, vashenger, + kipufogó. Ez már meg lehet csinálni 50-60-ból ha veszel bontott dolgokat is. Ha eleve 200-at szánsz rá akkor más a helyzet. Bár az aluhoz ha erős alut veszel kell erősített főtengely, nem elég a 17-es karbi, és persze a fogyasztás is nőni fog 6-7 liter és fölé.
Anno mentem együtt F12-essel Polini EVO henger volt rajta, 90-nél odarántotta tolt mint a diszno. Igaz 7-et evett... de mindegy. Persze tükör radiál volt a hátsó gumi és arra már nem futotta...
Az is kérdés, hogy mire akarod használni. High and-hez kell kipufogó is, amihez fordulat társul és a szomszédok nem fogják dobni a like-okat.
Hefi köszönöm!

A másik dolog ma reggel 3.utcasarkon leállt spontán....
Úgyis csak melóba mentem volna... aztán 2. ra beindult,hazavitt...

Hol van a hiba szerintetek?

Lehet a vizes molos mocsokban? na mert előtte való nap ott tankoltam.
rendben köszönöm! és melyik hengert ajánlod?:)
Ha a régi kopott, akkor az új sokkal jobb lesz. Főleg ha nem 2000,-Ft-os kínai szíjról van szó. Az első pár km-en csúszni fog, de aztán bekopik ahogy kell és lesz tapadása. A sok port meg érdemes kompresszorral kifúvatni.