Szerintem nem égett,csak tiszta fekete por belül minden,és a bordák fölött,kint van a huzal.Meg úgy látom mint ha a szíj nagyon ék alakú lenne.
Sokkal jobb lesz új szíjjal?
Az alu erősebb, de nem annyira tartós. Felújítása gyakran felejtős. A nagy hengerhez nagy karbi és jó kipufogó is kell, plusz hozzáhangolt hajtás. Ha akár csak egyiket is kihagyod, akkor felesleges a pénzt belenyomni.
sziasztok!tudnátok segiteni h milyen hengerszettet lenne érdemes venni az f12esembe? ha jol láttam egyezik a motorblokk az sr blokkjával...ezért mertem ide irni.... szeretnék egy full tuning gépet csinálni viszont utcai használatra!mi a különbség az alu és a vashenger között? melyik a legjobb hengerszett? kipufogo? a hajtásnál nem lehetne esetleg valamit babrálni h nagyobbat mennyen?karbi? elöre is köszönöm üdv.
Ma szétszedtem a hajtástA szíj oldalán már látszódik a sodrott huzal. Ez azt jeleni,hogy nagyon kopott? Ha újat teszek rá nagyon észre lehet majd venni mikor pörgetem? Így is megy csak olyan mint ha nem egyenletesen húzna.....
Köszi a válaszokat.
Az a baj, hogy most látom rajta hogy kezd kiöregedni a vén csataló.
Egy olasz robogótól azért 11 év nem olyan rossz, főleg hogy már tele van kütyükkel. Most nézem csak a tömítéskészlet 13000ft. Anyám...
Előbb szétkapom megnézem mekkora a geb@sz, ha a kár jelentős és nem viszik el egyben, akkor kezdek neki az aprításnak. De felírom a címed, szólok ha kezdem.
Köszi. Hát ez szívás... lehet akkor szétbontom és darabokban...
Nem tudom mi lehet odabent, ha főtengelyt kell cserélni meg esetleg összebarmolta a hengert + munkadíj, tuti nem fog 50-60-ban megállni a javítás és akkor lesz egy max 140e-t érő robogóm. Kerekeket, injektort, önindítót, akksit, üzemanyagszivattyút talán jó áron el tudnám adni + variátor, kuplung, blokkház, csak idő hogy elvigyék...
Pedig az én gépem volt a Ditech ellenpélda, 7 éve nem nagyon hagyott ott még sehol...
Nem normális,de ha megy a gép nem ez a baj.Amennyiben patent a kompresszorod,és fordulaton tud akár 6bart is,ehhez hozzájön a nyomáshatároló + 2,5barja,máris nagyobb a nyomás,mint amire a csövet méretezték.Vegyél olyan csövet amit nagyobb nyomásra terveztek.
Hibás robogókat 40e körül vettem annó. Ha jó rajta a gumi, meg a festés, akkor esetleg 50-60. De 60-ért már olyat kaptam, ami megszólalt. Persze motorhibásat, de külsőre hibátlant. Jobban jársz ha megcsináltatod és úgy adod el.
Sziasztok. Ma kilehelte a lelkét a gépem.
Szerintetek mennyit érhet így? mennyiért lehetne eladni?
2002-es Aprilia SR50 Ditech GP1. 70-es Polini henger, Leovince ZX kipuf stb stb. Nem szalon állapotú... Köszi az ötleteket.
Valszeg főtengelycsapágy vagy hatókar mert beállt mint a szög...
A levegőinjektort az égéstér felöl kell kinyomni, ahhoz meg le kell szedni a hengerfejet. De ha valaki tud roncsolásmentes módszert, majd úgyis ideírja.
Amúgy szerintem a hengerfej nélkül meg sem valósítható a komplett befecskendezési rendszer összeállítása. Nézd csak a képet.
A nyomásszabályozó szelep 2,5 bar-al magassabb nyomást kell, hogy tartson, mint a kompresszor nyomása. Amikor 4 bar a levegő nyomás, 6,5 bar-nál kellene visszaengedni az üzemanyagot a tankba. Hogy jól lásd a működést, mindkét körbe egyszerre kell órát kötni.
2003-as Morinis Sr 50 nél normális hogy gyujtásra teszem és kb 4-5 mp ig tart amig zümmög az Ac pumpa? Nem sok ez kicsit? amúgy megy 80 at bár alapjáraton kicsit kopogó hang jön a blokk jobb oldaláról meg mintha néha kihagyna apró pillanatokra a gyujtás alapjáraton. Gyertya szép őzbarna.
Hali!
Egy srác árul zx kipufogót ami morini blokkos sr en volt. Kérdésem a következő lenne pigi blokkosra fel lehet tenni? Ugyan ott vannak a fülek?
Köszönöm
Sokkal jobb lesz új szíjjal?