Meg akarom mérni még egyszer, mert az a T-s mérés nem biztos, hogy jó volt. Egy kicsit rozogák voltak a bilincsek.
Amikor telibe mértem, indítózás után marha sokáig a mért értéken maradt. T-vel lecsökkent pár másodperc alatt.
Üdv!Lenne egy kérdésem.A kompresszió hiánynak mi a tünetei?(94 ac álló mina)Most hidegen könnyen indul jól húz és az óra szerinti 95 a vége.Ahogy melegszik egyre gyengébben indul meg ,de a vége mindig 95. 20Km után már nagyon erötlen 50-ig de utánna megint megy.A hajtásban max 1000 km van minden cserélve volt.
Már elöttem megválaszolták, hogy vélhetően karcsú a kompresszornyomás. Ettől lehet, hogy porlasztás helyett csak bespriccel az injektor, és az így már nem lobbanóképes elegy alakul ki a hengerben.
Ha van, vagy tudsz kérni egy garázskompresszort, próbálj meg azzal 4-6 bár levegőt rákötni a hengerfej levegőcsatlakozójára és tesztelni(száraz gyertyával) hogy indul-e.
Egyébként a T ággal mért 2 bar nyomást megtartotta egy darabig, vagy hamar lecsökkent az indítózás után?
Sziasztok!
Két kérdésem lenne.
Az első , van egy sr factory (karbis) 60-65 öt megy, próbáltam leszedni a variatort, hogy hátha benne van még a fojtas, de majd beszartam úgy rá van húzva. Gondolom legkulcsal, hogy tudnám leszedni?
Második kérdésem egy ixil kipufogó van rajta erről mi a véleményetek? Jó ez rá? Lehet ettől nem megy? Vagy csak eladáskor radobtak? És nincs osszehangolva? Ha nincs akkor hogy tudom megtenni?
Bocs az ékezetek miatt, mobilról írok és egyszer ír egyszer nem.
Köszi a segítséget.
Üdv Norbi
Én tudok szír újat, nekem 3000 Ft-ot mondott az ember, (Hábel László +36/20/411-8939) Egyébként a fiaméban is eltörtem a hajtókart, de én gyártottam bele rézből. Azóta ment vele kb. 2000 km-ert, gond nélkül.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem felétek, hogy a minap tudtam venni végre egy normális aksit az sr 50-esembe és vettem hozzá egy csepptöltőt mert javasolták hozzá hogy használjak hozzá. Azt mondták hogy ezt nyugodtan télire is rajta hagyhatom az aksin nem fogja tönkre vágni az aksit mert automata töltő. Mellékeltem képet róla, valaki használt már ilyen töltőt, tényleg rajta lehet hagyni?
Elérhetőség
Amikor telibe mértem, indítózás után marha sokáig a mért értéken maradt. T-vel lecsökkent pár másodperc alatt.
Bocs, nem tudom kicsoda / micsoda az a HS.
Már elöttem megválaszolták, hogy vélhetően karcsú a kompresszornyomás. Ettől lehet, hogy porlasztás helyett csak bespriccel az injektor, és az így már nem lobbanóképes elegy alakul ki a hengerben.
Ha van, vagy tudsz kérni egy garázskompresszort, próbálj meg azzal 4-6 bár levegőt rákötni a hengerfej levegőcsatlakozójára és tesztelni(száraz gyertyával) hogy indul-e.
Egyébként a T ággal mért 2 bar nyomást megtartotta egy darabig, vagy hamar lecsökkent az indítózás után?
Benzin:
- direktben a 6 bar-os műszeren körbement a mutató és alulról felakadt a nulla pöckén.
- T-vel szűk 4 bar.
Levegő:
- direktben 4,5 - 5 bar.
- T-vel 2 bar.
Mind indítózás közben értendő, mivel el nem indul.
A levegővel mért értékek 5-10 mp indítózás alatt mentek fel eddig, és itt megálltak.
Két kérdésem lenne.
Az első , van egy sr factory (karbis) 60-65 öt megy, próbáltam leszedni a variatort, hogy hátha benne van még a fojtas, de majd beszartam úgy rá van húzva. Gondolom legkulcsal, hogy tudnám leszedni?
Második kérdésem egy ixil kipufogó van rajta erről mi a véleményetek? Jó ez rá? Lehet ettől nem megy? Vagy csak eladáskor radobtak? És nincs osszehangolva? Ha nincs akkor hogy tudom megtenni?
Bocs az ékezetek miatt, mobilról írok és egyszer ír egyszer nem.
Köszi a segítséget.
Üdv Norbi
Köszi!
Kontraszt
4 sör lenyelve. Megyek aludni. Holnap motorozás. DRZ on, megyek valamerre. Jó éjszakát mindenkinek.
De én Sárga kontraszt találtam.