Sziasztok érdeklődnék hogy a malossi fly kuplungnál a fehér kisrugónak kb mekkora a nyitási fordulata?mert ma vettem egy fly kuplungot és az van benne!
Először meg szoktam mérni telibe az üzemanyagpumpát és a kompresszort is. 10 bar körül kellne, hogy nyomjon a benzinpumpa, a kompresszor is 5 bar felett kell, hogy teljesítsen.
Nekem 2 mérőm van, nem profik, de irányadó mérésnek jók. T ággal a kopresszor és hengerfej közé, illetve a benzinpumpa és hengerfej csatlakozó közé kell beszerelni.
Úgy tudom, hogy indítózáskor 4,5 bar körül kellene lenni a klevegőnyomásnak. Jut eszembe, kompresszor csöve nincs kirepedve?
Nyomásmérőt tudok kölcsönkérni, de nem tudom, mit hol és hogyan mérjek. A kompresszort csak simán telibe? Az üzemanyagot meg T-vel? De melyik ponton? Tudsz segíteni?
Ilyenekre nem világít a hibajelző,szerntem de ez inkább biztoss is.
A jobb oldalon a blokk milyen? Hogy néz ki? Ha kör alakú műanyag és körben agyacsavar műanyag kitüremkedések vannak rajta akkor piaggio blokkos. De szerintem a tiéd morini. Adok egy számot,ő a hs tuning fònöke. Hári Sándor. Monddel neki mik a hiba jelenségek. Tuti tudni fogja.ha beszéltél vele majd jelentkezz itt kiváncsi vagyok mit mondot. Itt a tel szám. 06-30 239-4483 . Ezzel foglalkozik ért hozzá,et tuti biztos. Csá. Majd jelenkezz.
Nyomásokat tudsz mérni? Az üzemagyagnak 2,5 bar-al kell magasabbnak lenni, mint a kompresszor által előállított nyomásnak, ha jól dolgozik a nyomásszabályozó szelep.
Kompresszorra is rá kellene mérni, mennyit tud nyomni.
Egy lényegeset elfelejtettem. A Scarabeo ditech ECU-ja jó lenne az én morrini blokkos motoromhoz. A scarabeo mechanikus vagy elektromos olajpumpás? A mechanikus olajpumpás ECU tudja vajon vezérelni az én elektormos olajpumpámat. Mondjuk ha egy piaggio blokkosból átteszem az ECU-t, akkor az olajozásom fog menni?
Üdv. Van két morrini blokkos ditechem. Az egyiknek elromlott az olaj pumpája és megragadt a dugó. Ez a motor 90-et ment. A másik nem indul be, levettem a hengert, és hordós. Beleteszem a gyűrűt, feltolom dugóval középig, és nap felé tartva a gyűrű és a henger fala között át lehet látni.
Nos a második motort, amelyik hordós megfurattam, és pont a járatás közepén vagyok. Mentem már vele 400 km.-t. Ma a besült motornak áttettem a az ECU ját, és ezzel az ecuval a motor rugalmasabb, jobban ugrik, jobban pörög, és szetm, végre is jobb lesz, de ezt még nem nézem meg. Csináltam róluk képet, nem tudom, hogy van-e a kettő között különbség.
Az első kép a pörgősebb ECU, a második a lomhább. Lehet hogy az elsőn sport progi van? hogyan lehet ezt megállapítani?
A képen látható gyergyakép mennyire jó szerintetek. Nem gond az, hogy egy része fekete, és hogy csak az elektróda barna?
Sikerült szereznem furatos imbusz bitfejet, így ki tudtam szerelni a membránt. Szemre jó, szépen fekszenek, és sértetlenek a lemezek. Egy kis takarítás után rácuppantam, fújni tudom, szívni nem. Szóval jónak tűnik.
Ezzel csak az a baj, hogy nem jutottam közelebb a megoldáshoz.
Ha beindult, gázfröccsökkel sikerült csak életben tartani, és nagyon csúnyán, össze-vissza járt. Aztán egyszer azt is megunta és leállt. Néhány sikertelen próbálkozás után kivettem a gyertyát, tele volt benzinnel. Másik gyertyával elindult, aztán kezdődött előröl. Hőgombával, vagy ellenállással, mindegy. :-((
Van még ötletetek, mit nézzek meg?
azt nem tudom hogy mien blokk-os de a hiba jelzőre azt mondta hogy a hátso fékkar meg húzásával nem világit a fék lámpa és azota pislog a hiba jelző lámpa.a gépet 2002-be vették (itt a számla nálam)
Piaggio vagy morini blokkos? Elől kör lámpás,vagy factory? Azt írtad már akkor s villogott a hiba jelzője mikor vetted. Az eladó mit mondott szerinte mi a hibája'vagy mért adta el?
Ebben van a nyomástartó szelep. Ha már benzin van benne,az az utosó stádium. Egy kétrétegű membrán van benne.
Elszokott érni benne,el repedezik megeszi idővel a magyar benzin.
Ne ezt nézd meg........
Bocsánat,rosszat néztema telómban.
Elérhetőség
500 m-re lakik tőlem.
Nekem 2 mérőm van, nem profik, de irányadó mérésnek jók. T ággal a kopresszor és hengerfej közé, illetve a benzinpumpa és hengerfej csatlakozó közé kell beszerelni.
Úgy tudom, hogy indítózáskor 4,5 bar körül kellene lenni a klevegőnyomásnak. Jut eszembe, kompresszor csöve nincs kirepedve?
A jobb oldalon a blokk milyen? Hogy néz ki? Ha kör alakú műanyag és körben agyacsavar műanyag kitüremkedések vannak rajta akkor piaggio blokkos. De szerintem a tiéd morini. Adok egy számot,ő a hs tuning fònöke. Hári Sándor. Monddel neki mik a hiba jelenségek. Tuti tudni fogja.ha beszéltél vele majd jelentkezz itt kiváncsi vagyok mit mondot. Itt a tel szám. 06-30 239-4483 . Ezzel foglalkozik ért hozzá,et tuti biztos. Csá. Majd jelenkezz.
Kompresszorra is rá kellene mérni, mennyit tud nyomni.
Nos a második motort, amelyik hordós megfurattam, és pont a járatás közepén vagyok. Mentem már vele 400 km.-t. Ma a besült motornak áttettem a az ECU ját, és ezzel az ecuval a motor rugalmasabb, jobban ugrik, jobban pörög, és szetm, végre is jobb lesz, de ezt még nem nézem meg. Csináltam róluk képet, nem tudom, hogy van-e a kettő között különbség.
Az első kép a pörgősebb ECU, a második a lomhább. Lehet hogy az elsőn sport progi van? hogyan lehet ezt megállapítani?
A képen látható gyergyakép mennyire jó szerintetek. Nem gond az, hogy egy része fekete, és hogy csak az elektróda barna?
Ezzel csak az a baj, hogy nem jutottam közelebb a megoldáshoz.
Ha beindult, gázfröccsökkel sikerült csak életben tartani, és nagyon csúnyán, össze-vissza járt. Aztán egyszer azt is megunta és leállt. Néhány sikertelen próbálkozás után kivettem a gyertyát, tele volt benzinnel. Másik gyertyával elindult, aztán kezdődött előröl. Hőgombával, vagy ellenállással, mindegy. :-((
Van még ötletetek, mit nézzek meg?
Elszokott érni benne,el repedezik megeszi idővel a magyar benzin.
Ne ezt nézd meg........
Kettő csavar fagja. Vedd le légyszives. Nézd meg van e benne valami,és ha igen mi?
Mi a baj a gépeddel?