Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok érdeklődnék hogy a malossi fly kuplungnál a fehér kisrugónak kb mekkora a nyitási fordulata?mert ma vettem egy fly kuplungot és az van benne!
Szia.
Bocsánat,rosszat néztema telómban.
Itt hamarabb eléred:
Elérhetőség
500 m-re lakik tőlem.
Szia a Tel: szám nem jó amit adtál! azt mondták hogy nem ismernek ien nevű embert.
Először meg szoktam mérni telibe az üzemanyagpumpát és a kompresszort is. 10 bar körül kellne, hogy nyomjon a benzinpumpa, a kompresszor is 5 bar felett kell, hogy teljesítsen.
Nekem 2 mérőm van, nem profik, de irányadó mérésnek jók. T ággal a kopresszor és hengerfej közé, illetve a benzinpumpa és hengerfej csatlakozó közé kell beszerelni.

Úgy tudom, hogy indítózáskor 4,5 bar körül kellene lenni a klevegőnyomásnak. Jut eszembe, kompresszor csöve nincs kirepedve?
Nagyon szépen köszönöm! holnap fel hívom. Ma nem akarom zavarni ilyen későn. írni fogok mihelyst beszéltem vele. Helló.
Nyomásmérőt tudok kölcsönkérni, de nem tudom, mit hol és hogyan mérjek. A kompresszort csak simán telibe? Az üzemanyagot meg T-vel? De melyik ponton? Tudsz segíteni?
Ilyenekre nem világít a hibajelző,szerntem de ez inkább biztoss is.
A jobb oldalon a blokk milyen? Hogy néz ki? Ha kör alakú műanyag és körben agyacsavar műanyag kitüremkedések vannak rajta akkor piaggio blokkos. De szerintem a tiéd morini. Adok egy számot,ő a hs tuning fònöke. Hári Sándor. Monddel neki mik a hiba jelenségek. Tuti tudni fogja.ha beszéltél vele majd jelentkezz itt kiváncsi vagyok mit mondot. Itt a tel szám. 06-30 239-4483 . Ezzel foglalkozik ért hozzá,et tuti biztos. Csá. Majd jelenkezz.
Nyomásokat tudsz mérni? Az üzemagyagnak 2,5 bar-al kell magasabbnak lenni, mint a kompresszor által előállított nyomásnak, ha jól dolgozik a nyomásszabályozó szelep.

Kompresszorra is rá kellene mérni, mennyit tud nyomni.
Egy lényegeset elfelejtettem. A Scarabeo ditech ECU-ja jó lenne az én morrini blokkos motoromhoz. A scarabeo mechanikus vagy elektromos olajpumpás? A mechanikus olajpumpás ECU tudja vajon vezérelni az én elektormos olajpumpámat. Mondjuk ha egy piaggio blokkosból átteszem az ECU-t, akkor az olajozásom fog menni?
Üdv. Van két morrini blokkos ditechem. Az egyiknek elromlott az olaj pumpája és megragadt a dugó. Ez a motor 90-et ment. A másik nem indul be, levettem a hengert, és hordós. Beleteszem a gyűrűt, feltolom dugóval középig, és nap felé tartva a gyűrű és a henger fala között át lehet látni.

Nos a második motort, amelyik hordós megfurattam, és pont a járatás közepén vagyok. Mentem már vele 400 km.-t. Ma a besült motornak áttettem a az ECU ját, és ezzel az ecuval a motor rugalmasabb, jobban ugrik, jobban pörög, és szetm, végre is jobb lesz, de ezt még nem nézem meg. Csináltam róluk képet, nem tudom, hogy van-e a kettő között különbség.
Az első kép a pörgősebb ECU, a második a lomhább. Lehet hogy az elsőn sport progi van? hogyan lehet ezt megállapítani?

A képen látható gyergyakép mennyire jó szerintetek. Nem gond az, hogy egy része fekete, és hogy csak az elektróda barna?
Sikerült szereznem furatos imbusz bitfejet, így ki tudtam szerelni a membránt. Szemre jó, szépen fekszenek, és sértetlenek a lemezek. Egy kis takarítás után rácuppantam, fújni tudom, szívni nem. Szóval jónak tűnik.
Ezzel csak az a baj, hogy nem jutottam közelebb a megoldáshoz.
Ha beindult, gázfröccsökkel sikerült csak életben tartani, és nagyon csúnyán, össze-vissza járt. Aztán egyszer azt is megunta és leállt. Néhány sikertelen próbálkozás után kivettem a gyertyát, tele volt benzinnel. Másik gyertyával elindult, aztán kezdődött előröl. Hőgombával, vagy ellenállással, mindegy. :-((
Van még ötletetek, mit nézzek meg?
azt nem tudom hogy mien blokk-os de a hiba jelzőre azt mondta hogy a hátso fékkar meg húzásával nem világit a fék lámpa és azota pislog a hiba jelző lámpa.a gépet 2002-be vették (itt a számla nálam)
inkább trutyis.
Tiszta benzin,vagy ilyen barnás trutyi féle?
Piaggio vagy morini blokkos? Elől kör lámpás,vagy factory? Azt írtad már akkor s villogott a hiba jelzője mikor vetted. Az eladó mit mondott szerinte mi a hibája'vagy mért adta el?
meg néztem leszedtem és semmi érdekes kevés benzin volt a kupak alján a gumi karika is jó állapotban van
köszi! megyek is! majd írom mit láttam.
Ebben van a nyomástartó szelep. Ha már benzin van benne,az az utosó stádium. Egy kétrétegű membrán van benne.
Elszokott érni benne,el repedezik megeszi idővel a magyar benzin.
Ne ezt nézd meg........
Injektorház alatt van egy kis kosár(kupak,ülepítő.)
Kettő csavar fagja. Vedd le légyszives. Nézd meg van e benne valami,és ha igen mi?
A hibajelző lámpa folyamat pislog már így vettem.
nem tudom hogy volt e,mert 2-hete vettem. innyektoros gyári úgy tudom.
Milyen blokkos? Volt már vele valami máskor?
Szia!nem tudom. le álitotam munkából haza jövet, és ahogy akartam közvetlen le álitás után indítani nem indult be.meg néztem a gyertyát az nedves.
Szia.
Mi a baj a gépeddel?