Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.Kiszedtem a kompresszort,szét is szedtem.
Egy nagyon picit billen a csapon a tűgörgős görgő. Viszont ami a görgő két oldalán van hézagoló alátét/lemez/ ott oldalra kottyan a görgò fél millimétert.
Szerintem ott nem kellene oldalra mozdulni.
Ha meg kotyogtatom oldalra a görgőt olyan fémes hangja van amitt hallani lehet,zúgás közben.
Szerinted lehet venni tűgörgőt a görgőbe? És új hézagoló is kellene.Tudnál segíteni?
Köszi.
Üdv Attila.
jólett bele a 90es főfúvó bár elég sok leegő kell neki de megyeget vele emg nagyopn jól húz :) Még annyi kérdésem lenne tőled, hogy hány grammos görgőket ajánlanál nekem ahoz hogy a mostaninál kicsit több legyen a végsebesség emrtha jól tudom nem cask a gyorsulásban van szerepe a görgők súlyának hanem a végsebességben is :) (msot 4,8g-osak) Előre is köszi !
Megnézem. Gondolom ha a dugóba van a furat megnyúlva akkor dugót kell cserélni,és csapot is?
Nem mindig a görgő lóg rajta, van mikor a dugattyúba kezd a fúrat megnyúlni, ha kivetted a kompresszort, akkor 2 mozdulat és szét lehet szedni, érdemes ha már kint van…
Ha ki lenne kopva a csap,kézzel lehetne mozgatni a rajta lévő görgőt?
Tudom h csalnak az órák de mivel autóbanis motorbanis minden óra csal ezért aztis lehet egy alap értéknek venni h óraszerint annyit tud...mertha óraszerint többet tud akkor töbebt tud...:D és köszi a segítséget a 3,5ös görgőt emgfogom próbálni bár egy kicsit nagy váltásnak érzem a 4,8-hoz képest de próba szerncse főfűvóval emg még tudok variálni van itthon szettem van benne 85ös is emg még talán akad itthon 82es is :) kipróbálgatom de köszi szépen a segítséget!
Heló mindenkinek! ma vettem egy 50-ccm SR-t és lenne pár kérdésem a hozzáértőkhöz. az eggyik az hogy pislog a hiba jelző lámpa folyamat,a másik az hogy menet közben meg torpan (mintha le venném a gyújtást) a harmadik hiba pedig az hogy az üzemanyag jelző mutató néha nem jelez van amikor le esik.köszi előre is a választ.
Az jó, de ez gps
Órán 10-13mal több.
Lehet ledarál majd a 90essel
most elvileg 70es főfúvóm van benne gyárilag...:) de a kipum dobott rá mármint végre szóval agy olyan 80bármikor és néha emgszalad ésakkor a 80 és 85 közötti kisvonalkánál áll azolyan 83km/h az óra szerint :)
megkérdeztem a karbit is.
12es gyári 82főfúvóka, valós 75bármikor-80 ha jó napja van.
így elsősorban ezért gondotlam a karbira de azt belőttük h közel a 90es fűfúvóval a 12es karbibol kivan hozva a amx amihez még levegőtis tudok állítani még a görgőkre gondoltam h esetleg azonis nyerni 1-2 km/órát.
igazságszerint a fehér kontrasztrugónak ahogy látom 30kg összenyomva a gáyrinakis közel annyi és a kis rugók a gyáriak közel annyit nyúlnak mint a közepes erősségű szóval ahoz nemigazán kell nyúlnom :) azért annyira síkhülye nemvagyok hozzá és csak kérdeztem de leteremtesz h addel vegyél nagyobbat hát kösz...nem ezt kérdeztem :) a szíjam majdnem vadonat új a hajtásomis rendbenvan :) a hengerem tavaly nyáron eltt bejáratva :) most akarok rá 1-2 apróságot h többet menjen :)
Az sr-ek jó gépek 1-2 aprósággal sokat leeht rajtuk húzni...:) és igazából anynit kérdeztem h ehez az összeálításhoz 12-es karbi 90-es főfúvóka, Leo Vince Zx, emg gyári kuplunk milyen görgőt ajánlanátok h jólegyen a vége meg a gyorsulása is :)
Eszembe se jutna hozzányúlni. Ez csak egy 50-es motor... 70-es hengerre kellene upgradelni esetleg. Bár ha kevés az 50-es kevés a 70-es is. Nem beszélve a költségekről. Add el vegyél nagyobbat.
Kellene egy alapos átvizsgálás... Kezdve a hajtást...Ha nem értesz hozzá vidd szerelőhöz. Kezdeni a görgőkkel, szíjjal, kipufogóval, majd a motorral...
értem a kuplungom gyári 4,8as görgők vannak benne még a 90es főfúvókát holnap akarom bele tenni...de így msot 85a vége és sehogysem több...viszont gyorsulásban eléggé jó a kicsike aszfaltonis minden probléma nélkül gumit nyikkant bármi :) aztakarom elérni hogy több legyen a vége minimum egy 95 de a gyorsulásból ne veszítsen sokat :) ehez akarom belőni a görgőket :) meg tenni a karbiba egy nagyobb fűfúvókát :)
GTO mindent megválaszolt egyedül annyit amit írtál, hogy az nem úgy van, hogy könnyebb gyorsulás, nehéz végsebesség. 1 jó beállítás van ami motor legnagyobb nyomatékának leadásának fordulatán tartja a motort gyorsuláskor. Egy idő után meg tök mindegy, mert a görgők kiérnek a görgőpálya végére. Nemcsak a görgő súly számít hanem a kuplungrugó is.
Malossi x-special. Jó szíj, bár nekem RMS-sel sincs semmi bajom.
94-s AC-be NGK BR7 HS a gyári gyertya.
Fordítva.
A nehezebb mozdul ki hamarabb és a könnyebb később.
Nagy súly nagyobb G-erő és ugye itt minden forog.
A különböző méretek a különböző variátorokba kellenek.
Haver 50ese :
3.5g görgő, fehér kontraszt, közepes kuplungrugó, Stage 6 sportbetét, reverse kipufogó
Az első is jó csak 8as hőértékűt.
A biztos, ha kiveszed és veszel ugyanolyat amivel ment.
Sziasztok Sr-esek. :D Lenne egy olyan kérdésem hogy a görgők mérete miben befolyásolja a motor tulajdonságait ahogy én tudom a súlyuk abban játszik szerepet h mikor nyitnak a görők ebből kifolyólag minnél könnyebb annál hamarabb (jobb gyorsulás) minnél nehezebbek annál később (nagyon végsebesség) de mit befolyásol a görgők mérete mert kismillió féle fajta van :) pl: 15x12, 16x13, 17x12, 19x15.5 ésígytovább...azt értem h améret az átmérőre ill "szélességre" vonatkozik de nemtudom mennyiben befolyásolja a működés...Aprilia sr 50 minarelli blokkos 2000es évjárat, gyári 12es karbi, 90es főfúvóka, Leo Vince Zx sportkipu milyen nehéz görgőt ajánlanátok nekem hozzá? (most 4,8g-os van benne) Előre is köszi !
A 8-as nál a CR8EKB-ra gondolsz? Csak nehogy rosszat rendeljek...
Szia!

Köszönöm szépen a segítséget!
Szíjból olvasom, hogy az RMS-t hanyagoljam, de milyen gyárinak megfelelő szíjat vegyek bele?
Üdv!94 AC minarellihez milyen gyertya való?Szerintem a mostani nem bele való bosch w7dc.Még ezzel vettem 3 éve, bár eddig nem volt vele gond szép őzbarna volt mindig most meg rá van égve valami mintha mázas lenne az elektróda.Kiégetésre sem jön le.Erőtlen a motor meg magas fordulaton kihagy.