Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lópikula.
Ha van benne normális kompót, akkor valami beállítási gondja lehet.
Ha szembeszélben 45nél is pörög mint a búgócsiga, akkor létezhet, hogy sportkipufogóhoz volt hangolva a váltó.
Hát éppenséggel lehet rávaló ...balról a 4.
Valszeg folytás már nincs, ha 60fölé megy. Meg kéne nézni a dolgokat, mert sokminden lehet. Kipufogóból meg nem tudom ki rakott fel ilyet, de szívesen megnézném, hogy fest vele
Ja és azt nem is irtam, hogy az előbb erős szembeszéllel csutka gáz max 45 :(
Az lehet, hogy eladás elött gyors rádobták ezt a kiput , és nincs összehangolva?
Egyáltalán ez jó rá?
Ha most megy ennyit akkor az elektronikus fojtás már nincs benne nemde?
Óra szerint legalább 80at tudnia kéne.
A kipufogóra meg egy nem is tudom mit mondjak Szerintem ennek a vége is jóval vékonyabb mint kéne
Sziasztok!

Pár napja vettem egy 2009 es (karbis) Factoryt.
Még nem volt ilyen motorom ezért lenne pár kérdésem róla.
Normális az, hogy 65-70 et megy alattam? (95kg vagyok) többre számítottam . Előző mocim egy Motowell SR volt de simán ment alattam 86 ot és ha 65-70 nál ráhuztam akkor simán húzott a moci.
Gyorsulással sem vagyok megelégedve... nekem lassúnak tűnik.
Ilyen kipu van rajt http://ns.kepesmotor.hu/robogo...
(így vettem már)
Görgőgről ,szíjról még nem tudok semmit , nem szedtem szét-
gyertyából 8as kell.
a rugóerősségeket passzolni vagyok kénytelen, de át is hangoltathatnád. 3,5g-4g körüli görgővel és hozzá hangolt rugóerőkkel lényegesen nagyobbat tud tolni egy 50es, de megrendelni fölösleges, mert nem tudni milyen rugókkal szuperálna tökéletesen.
2006os karbis piaggo blokkosba :
Görgő : 15x12 5,5g
Szíj : 18.7x805 / legalábbis ezt írják gyári méretnek /
Bolt : http://www.egumotors.hu/
Lehet találni olcsóbb helyet, de itt általában másnapra meg is kapod és nem kell várni rá. Csak kiválasztod a márkát, a típust és rendeheted is a neked tetsző alkatrészt. Remélem segített
Kérlek, ha tudtok segítsetek, a szíj lenne a legfontosabb, de nem tudom a pontos méreteit és rendelném meg...
Előre is nagyon köszi!
Megcsípted a legritkább verziót ;)
Hőgomba lett.
Akkor ez a fémes csörgő hang a csap miatt lehet? Pedig vettem már ki a kompresszort, csörrent is mikor ki vettem,de utánna nem tudtam a kezemmel csörgetni,meg a benne lévő rugó is feszítette. Vagy ha a helyén van teljesen más lehet és csörög?
Fémes csattogó hangja van........
Kiveszem a kompresszort,mozgassam meg rajta a görgőt le-föl?Ha vízpumpa lenne nem engedné a vizet?Ha viszont kompresszor,akkor új csap kell és gyűrű?/javító szett?
Sejti? Meddig tart 4 csavart kivenni?....
Ez lehet kopott kompresszor, vagyis ha a csapja kopott, az tud hidegen érdekesen zörögni. Meg esetleg még vízpumpa is lehet.
Az még az érdekes,hogy beindulás utánn kb.5-10 mp-re kezd el csörögni!
Ja értem.Az enyémből valahonnan csörgedezö han jön.De nem csapágy,főtengely, sem vízpumpa.Egy szerelő halgatta meg pár napja,ő azt sejti hogy a kompresszorbòl jön.
Indul hidegen melegen pöcc- röff,semmi gondom vele csak csörgedezik.
Hidegen nagyon lehet hallani,melegen nem annyira.
Melegen a tágulás miatt lenne halkabb?
Ott is tűgörgő van abba a kis kerékbe ami a főtengelynek fekszik neki.
Szia.Én nam a sima dugóra gondoltam,ha nem a levegő kompresszornál lévò dugóra.
Annak még menni kell, volt már nálam olyan is hogy abból a pici tűgörgős csapágyból már a görgők is ki hullottak, és még ment a motor. Csak jó nagy zajjal meg erőtlenül.
Sziasztok!

2006-os SR-50 LC (C364M)-be pontosan milyen gyári görgő és szíj kellene? Ha jól tudom 15x12 / 5,5 görgő kéne bele?
(Esetleg ilyen bele? 15*12 5,4 gr MALOSSI)
Gyertyából ebbe a NGK BPR7HS vagy a CR8EKB kell?
Kuplungba gyárilag milyen rugó van, ha cserélném?
És végül melyik webshopban célszerű venni? (nincs bolt a közelben)
Előre is nagyon köszönöm!
Ditech compreszorában ha a dugó alatt lévò csapszeg kopott,aminn ugye a görgő van amit a sonka mozgat csörgedezhet? Ettől még beindulna? Mert az enyémben csörög ott valami,de normálisan indul.........
Szép napot!

Mi változik az erőátvitelben a kuplungharang le-és felszerelésétől? Csak ellenőriztem a pofák állapotát, illetve a rugók színére voltam kiváncsi, de nem csináltam semmit csak szemrevételeztem a dolgokat.
Teljesen máshogy indul a gépezet, mintha később kapcsolna a kuplung, jobban pörög a motor és jobb a gyorsulás is ami korábban a 0-15 km/h intervallumban kifogásolható volt.