Szia.
Én tudok egy telefonszámot,a multkor akadtam rá!
Itt felújítják a benzinpumpádat 10.000ft. Olyan lesz mint az új. Postázni is lehet.
06-20/581-7182. Üdv.: Attila.
Könnyen szétjön, ha a nagy seegergyűrűt kiszeded, és óvatosan nyitott pofájú satuhoz ütögeted, kicsúszik a közepe.
Előtte ne felejsd el összejelölni, mert fordítva is össze lehet rakni és akkor megváltozik a motor forgásiránya. Bár szerintem úgy is működne.
Szerintem takarítás után jó lesz.
A kicsi segger-nek csak az összerakáskor van szerepe.
Azóta tudok gyári hajtókart és dugattyút hozzá, kicsi pézé (nekem 3000 Ft.-ot mondtak).
Ha esetleg az a baja, adok kontaktot.
Elég drága dolog az a benzinpumpa. Gondolom nem fogsz újat venni 60-90 ezerért, hanem keresel valami használtat. Persze ha valóban a pumpa a ludas. Rá kellene mérni valamivel (multiméterrel), hogy a z elektromos csatlakozón meg van-e a 12V, esetleg valami izzóval tesztelni. Ha a csatakozón van feszültség és áram, akkor a punpában keresendő a hiba, ami lehet a motoré, vagy a pumpa része megszorult. Szerintem házilagosan egyiket sem tudod megoldani otthon.
Annó amikor az enyém nem szállított, azt szerencsére megoldotta egy kis tisztítóspay, így nem kellett költségbe verni magam, pedig már majdnem megrendeltem egyet. Azóta már használtam kb 4000 km-t a robogót, és a multkor mérésem alapján még mindíg 10 bart tud előállítani.
A képen láthatod hogy néz ki a belseje. Én csak a 2 seeger gyűrűt tudtam kivenni belőle és ott megállt a tudomány.
Ha diagnosztizáltad hogy csak a pumpa lehet rossz, vagy felújítatod, vagy veszel gyorsan egy használtat.
Én szétszedtem, kipucoltam, megtisztítottam belül az érintkezőt, majd összerakáskor eltörtem a hajtókart, ami a motor tengelyéről átviszi a hajtást a dugattyúra (könnyen törik, mert műanyag).
Megint szétszedtem, rézből gyártottam egy hajtókart, azóta klafa.
Tudna valaki segíten,hogy benzinpumpát lehet felújitanivagy vennem kell újat?Fogta magát és ma megállt.Ráadom a gyújtást és nem zümmög a pumpa
egyàltalán.Gondolom az halt meg....Esetleg vkinek valami ötlet?
Ha van műszered, mérd meg, nem testel mégis valahol. Hőgombáról lehúzott kábellal is ez van ? mert avval meg tudod nézni... Ha úgy is, akkor tovább keresni a zárlatot, ha úgy nem jön elő, akkor hőgomba...
Sziasztok!
Nekem is van egy ilen robogóm, és az a problémám hogy ha ráadom a gyújtást a hőfokmérő óra felmegy maxra és úgy is marad. Szerintetek mivel lehet a gond? Csak mert nem szeretnék találgatni.
SOS-be eladó lett a robogóm....
Mivel SOS ár, így 50.000-ret kérek csak érte.
Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy minden ki lett cserélve benne - hiszen itt kértem infókat, hogy miket tegyek bele.
Jelenleg is használom, csak az ölembe pottyant egy jobb robogó öcsém lévén.
A motor SZÁZHALOMBATTÁN van. (első kép)
Igény esetén választható hozzá másik idom is (másik színű), hiszen van még eladó SR-er a garázsba....
A másik is eladó, de az 120.000ft.
Az 70ccm-is, polini tuningos, malossi alkatrészekkel
Polini kipuff, polini kuplung, polini variátor, Polini vas henger
Malossi légszürő, malossi görgőszett, malossi szíj
Ebben is minden "új".....
Ezt ugye az asszonykámnak vettem, de a nagy motorozás alábhagyott. Az alkatrészekbe olyan 150km van.... (2. kép)
Illetve van egy ilyen idom is.....(jelenleg ez van az asszony motorján) 3. kép
Na ma is leadtam egy összeget a szerelőnek.
Semmi köze nem volt a szíjnak, hézagolásnak a problémához
Ahogy járódott be a motor úgy változott az üzemanyagigénye és újra kellett rakni a karbit.
Alul nagyjából jó volt, középen marhára sokallt, fent meg kevesellt
Vastagabb tűk próbálgatása, főfúvókák próbálgatása, keverék állítgatás, gyertyakép vizsgálat padon/utcán. Olyat kapott a motor padon, hogy csak lestem, de ennek ellenére még nyersen bejáratottnak lett megítélve és további 5-600km járatás javasolt.
Ezért nem is tudtuk belőni teljes terheléshez a főfúvókát, nem mértük le a kerékre lerakott teljesítményét, szóval lesz még egy jelenésem
Szóval nem lett igazán erőltetve, de a pad hitelesített óráját azért beleforgatta a 90-be, a kipu lefújta magáról az elszívócsövet, én meg liftező gyomorral vártam a megakadás pillanatát
Közben kiesett a lehetőségek közül, mert a tartály nem fér el a légszűrőtől. Illetve fordítva, a légszűrőház nem menne vissza a helyére (morini blokkos ditech-ről van szó). Most hirtelen sikerült lebeszélnem egy gyári használtat háromezerért. Tűzoltásnak ez is megteszi.
2T . Ha gond van vele akkor szívesebben nyúlok hozzá. Bár szerintem a 4ütemű is elég dinamikus. Amúgy lehengerlő élmény vele motorozni. Volt sok motorom de a kis köbösök után ez mégis más. A Katanám után az Sr DiTech nem volt versenyparipa de becsülettel teljesített
Mindenképpen Scarabeot akartam venni mert a nagy kerekei miatt kényelmesebb a motorozás a rossza utakon. Sok 50-es Scarát megnéztem a környékünkön de mind leharcolt állapotban volt fiatal, igénytelen tulajdonosa miatt. Megnéztem egy 100-as és döntöttem. Dinamikusan és egyenletesen gyorsul alattam 85-90-ig. De a kényelmes 60-65-öt szinte erőlködés nélkül tartja. biztos a fogyasztása a ditech után nem fog tetszeni de hát valamit valamiért.
Youtube-on találtam, hátha segít!
http://youtu.be/tpeAVu1B8yk 1. rész
http://www.youtube.com/watch?v... 2. rész
Én tudok egy telefonszámot,a multkor akadtam rá!
Itt felújítják a benzinpumpádat 10.000ft. Olyan lesz mint az új. Postázni is lehet.
06-20/581-7182. Üdv.: Attila.
Előtte ne felejsd el összejelölni, mert fordítva is össze lehet rakni és akkor megváltozik a motor forgásiránya. Bár szerintem úgy is működne.
Szerintem takarítás után jó lesz.
A kicsi segger-nek csak az összerakáskor van szerepe.
Azóta tudok gyári hajtókart és dugattyút hozzá, kicsi pézé (nekem 3000 Ft.-ot mondtak).
Ha esetleg az a baja, adok kontaktot.
Annó amikor az enyém nem szállított, azt szerencsére megoldotta egy kis tisztítóspay, így nem kellett költségbe verni magam, pedig már majdnem megrendeltem egyet. Azóta már használtam kb 4000 km-t a robogót, és a multkor mérésem alapján még mindíg 10 bart tud előállítani.
A képen láthatod hogy néz ki a belseje. Én csak a 2 seeger gyűrűt tudtam kivenni belőle és ott megállt a tudomány.
Ha diagnosztizáltad hogy csak a pumpa lehet rossz, vagy felújítatod, vagy veszel gyorsan egy használtat.
Megint szétszedtem, rézből gyártottam egy hajtókart, azóta klafa.
egyàltalán.Gondolom az halt meg....Esetleg vkinek valami ötlet?
ha valakit érdekelne, ugyit tujátok mit tud hibátlan, 15000eft
Vállal valaki ditech ről karbisra alakítást ?
Nekem is van egy ilen robogóm, és az a problémám hogy ha ráadom a gyújtást a hőfokmérő óra felmegy maxra és úgy is marad. Szerintetek mivel lehet a gond? Csak mert nem szeretnék találgatni.
Mivel SOS ár, így 50.000-ret kérek csak érte.
Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy minden ki lett cserélve benne - hiszen itt kértem infókat, hogy miket tegyek bele.
Jelenleg is használom, csak az ölembe pottyant egy jobb robogó öcsém lévén.
A motor SZÁZHALOMBATTÁN van. (első kép)
Igény esetén választható hozzá másik idom is (másik színű), hiszen van még eladó SR-er a garázsba....
A másik is eladó, de az 120.000ft.
Az 70ccm-is, polini tuningos, malossi alkatrészekkel
Polini kipuff, polini kuplung, polini variátor, Polini vas henger
Malossi légszürő, malossi görgőszett, malossi szíj
Ebben is minden "új".....
Ezt ugye az asszonykámnak vettem, de a nagy motorozás alábhagyott. Az alkatrészekbe olyan 150km van.... (2. kép)
Illetve van egy ilyen idom is.....(jelenleg ez van az asszony motorján) 3. kép
Ha nem kellene teljes szett, akkor épp a #35584hsz-ben házalok lamellapárokkal
Semmi köze nem volt a szíjnak, hézagolásnak a problémához
Ahogy járódott be a motor úgy változott az üzemanyagigénye és újra kellett rakni a karbit.
Alul nagyjából jó volt, középen marhára sokallt, fent meg kevesellt
Vastagabb tűk próbálgatása, főfúvókák próbálgatása, keverék állítgatás, gyertyakép vizsgálat padon/utcán. Olyat kapott a motor padon, hogy csak lestem, de ennek ellenére még nyersen bejáratottnak lett megítélve és további 5-600km járatás javasolt.
Ezért nem is tudtuk belőni teljes terheléshez a főfúvókát, nem mértük le a kerékre lerakott teljesítményét, szóval lesz még egy jelenésem
Szóval nem lett igazán erőltetve, de a pad hitelesített óráját azért beleforgatta a 90-be, a kipu lefújta magáról az elszívócsövet, én meg liftező gyomorral vártam a megakadás pillanatát
Mindenképpen Scarabeot akartam venni mert a nagy kerekei miatt kényelmesebb a motorozás a rossza utakon. Sok 50-es Scarát megnéztem a környékünkön de mind leharcolt állapotban volt fiatal, igénytelen tulajdonosa miatt. Megnéztem egy 100-as és döntöttem. Dinamikusan és egyenletesen gyorsul alattam 85-90-ig. De a kényelmes 60-65-öt szinte erőlködés nélkül tartja. biztos a fogyasztása a ditech után nem fog tetszeni de hát valamit valamiért.
70.es henger és egy 17,5-es karbihoz jó lenne szerintetek ez a membrán?
ez az