Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát 100-as szekere nem sok mindenkinek van. 4t vagy 2t?
Sziasztok!
Lecseréltem az Sr ditech-emet egy 100-as scarabeora.
Egyetlen problémára szertnék csak rákérdezni, hogy a véglehajtás felő hallható visító hang mi lehet amit gyorsításkor és motorféknél hallok. Véglehajtás vagy kuplung?
Szeretném még a technikai paramétereit is megérdeklődni Pl: gyári görgőméret, szíj méret, fogyasztási és várható menet teljesítmény adatok.

köszönöm előre is.
Köszi! :)
Ok, majd előrelátó leszek.

Erről a lengéscsillapítóról esetleg van vélemény? 16ezer körül beszerezhető. Ér valmit, vagy csak parasztvakítás az egész és nem érdemes többet fizetni érte mint egy alap 9ezer Forintos utángyártott alkatrészért?
Sajna nincs.
Ne vegyél többet 7ért, gondolkodj előre és vidd el őket
Én aszondom, hogy nagymotort (mert ugye ez már az, bárhonnan is nézzük), csak magyar rendszámmal szabad megvenni. "Önindító áramról megy, akksiról nem, valószínű, akkumulátor nincs feltöltve eléggé...." Hát..., lehet akkuhiba vagy töltéshiba is. Ez plusz 8-20eFt + munkadíj, ha nem boldogulsz vele magad.
Szerintem ha az csörögne, akkor már be sem indulna. De persze én nem vagyok szerelő, csak egy tudatlan (l)user.
Köszönöm!
most ez van kiszemelve holnap kérek még képeket róla
Köszönöm a segítségedet. Közben voltam egy szerelőnél,ő azt mondja a compresszor gyűrűje,és a csapszeg csörög.
A legjobb fajta motor az, aminek volt gazdája, rendszeres cserélték az olajat és nem csörög-csattog. Szépen karban van tartva, nem por, retek és sár borítja. Persze az is gyanús lehet, ha patika tiszta a gép. A csavarok fején is látszik, ha 1000x szét volt bontva a blokk. Kerülni kell a sziloplaszttal összerakott masinát. Próbáld ki és meglátod. A 125-ös 2T egy kicsit nagyobb fogyasztású, ezt kalkuláld bele.
Jó, én csak elmondtam a véleményem. Vagy megfogadod vagy nem.
A baj az, hogy véges a türelmem. Sőt már régen elfogyott. A legjobb az lesz, ha a fékbetét minden oldalát lemunkálod reszelővel. Nem a fém, hanem a ferrodol részét! Természetesen a fékmunkahenger dugattyújára gondoltam. Ha jól emlékszem egy kör alakban ér a betét hátuljához. Ezt a kört kell megkenni rézpasztával. A paszta a ferrodolra nem kerüljön!
http://www.argep.hu/trend/REZP...
Hello
sr 125 re mire kell odafigyelni? csak papírosat vennék de motorja ugyanaz mindnek? vagy ebbe is vannak különbségek mint pl: 50 es sr ek. Melyik a legjobb fajta motor?
(bocs a sok kérdést csak 50 es motorom volt eddig)
Aztán Zoli32 küldött egy kopott gyári SV650 fékbetétet és lám nem sikított, pedig nem baszogattam semmi mást, csak a fékbetétet.
Az a baj, nem tudom melyik a ráfutó oldal? Ahogy beteszem a fönti,vagy a lenti éle? És mi a fékdugó? A az a rész ami a gyeregben hozzáér a betét hátoldalához? Az a munkahenger nem? Rézpasztát hol lehet szerezni,venni? NEM MONDOM EL SENKINEK! null
Amikor ilyet látok, kerülget a gutaütés, hogy nem itt nézelődtem azelőtt, hogy szegényes kisvárosi lehetőségekek közepette 7ezret fizetten 2 db membránlapért.

Hátsó lengéscsillapítód nincs véletlenül?
A fékbetét ráfutó élének lemunkálása 45 fokban, továbbá rézpaszta a fékdugó és a betét fém érintkezései közé. És már nem is fog sikítani. De el ne áruld másnak!
A burgmanba nem.
A freewindbe igen. Utána vettem egy drágább ferodot, hogy ne sikítson (8E), az is sikított... aztán leszartam.
Nem sikított fékezéskor?
Én is azt tettem a burgmanba. Nem volt rá panasz.
RMS hátsó fékbetétet vettem egy robogós boltba.Eladó/szerelő/ srác ajánlotta,hogy közép kategóriás jónak mondható átlagos használatra.Tényleg igaz? Még nem jött meg. Ár: 2300.-
valakinek van elado bendix-e vagy tipp hogy hoyg sinaljam meg vagy honnan szerezzek rugot mert eltört benne a rugo S:SSS
Ha beindul, kialszik a lámpa (szerencsére).
Nem tudja valaki,hogy az injektor és a hengerfej közé nem tartozik tömítés?Csak össze kell húzni a két csavarral és annyi?