Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
meg szabad kérdezni milyen évjáratú volt? és mennyiért adtad el?
én is gondolkozok eladáson (nagyobbat vennék)
A tűgörgőnek milyen jellegzetes hangja van? Miről lehet fölismerni?
Nehéz kicserélni?
Természetes elhasználódás, túlerőltetés, kevés olaj, benzinszegény keverék, bejutó por. A tűgörgő elhasználódására még rásegít, ha a hajtókar felső szeméből hiányzik az olajzó furat.
Mitől lesz általában főtengelyes,és a tűgörgő mitől megy tönkre?
Jaja igazad van.

az már szintetikusabb nem is lehetne .... na, de meg sem szólalok
Castrol
Nem rossz ez az olaj sem de ahogy nézem ezt sem full szintetikus.
Köszönöm. Nekem szervízben a castrol powet 2T racing-ot ajánlották. Ellenben mindenki a fullos repsolt,és a boltban is.
Szerintem maradok a repsolnál...........
Repsol :
Használata különösen ajánlott átlagos igénybevételnek kitett korszerű motorkerékpárokhoz.
Használata elsősorban előrekeverve ajánlott.
Ditechbe én csak fullt tennék.
Hopp tényleg. full synt

A full egyértelműen jobb...
Ha hajtod is a motort, akkor nézz valami jobbat.
Ez a Repsol általános felhasználásra való és egy komolyabb olajhoz képest elég gyenge mutatókkal rendelkezik.
PL. Lobbanáspont : Min. 95°C , Dermedéspont: -18°C
ugyanezek egy fullsynth versenyolajnál 900forinttal drágábban :
Lobbanáspont: 73°C , Dermedéspont: -51°C
Direkt Fuel Injektion, de nem biztos, mert Kinter írt egy másik módozatot is.
Azt elhiszem. Ha vannak külföldi papírjai csont nélkül megvenném.
Ez csak szintetikus,és nem full............... melyik a jobb bele?
Mit jelent ez a dfi minősítés?
Igen.Mit ír ki?
Lenne egy szép fekete 100-as dupla üléses, dobozzal, gyári állapotban(képek alapján) 100ezer az alja. Tetszik nagyon.
Ezen én is gondolkodtam, bár nekem elég az 50-es teljesítménye, de scarebeom még sose volt.
Én vennék a helyedbe 100ast. Csak kár, hogy nem sűrű motor.
Sziasztok!

Eladtam a hibátlan DiTechem-et. Kiszemeltem magamnak a Scarabeot mint mint váltó tipust. Szerintetek érdemes lenne 100-ast venni vagy inkább maradjak az 50-es nél. Sokat megyek motorral és néha idegesít, hogy 50-55-el beragadok busz vagy teherautó mögé amit nehezen tudok megelőzni. Szükségem lenne egy dinamikusabb motorra amit még esetleg nem kell rendszámozni!
Mik vannak nálad. Ez max NAS-nak jó. Ennyire már nem lehet türelmes senki. Néha jönnek hozzám olyan gépek javításra, hogy el se hiszem, hogy ezekkel még netezik valaki. Bár tudom a pénz nagy úr. Nekem is feleslegesen erős gépem, de utálom ha nem TŐT.
Én EZT javaslom, és ezt is használom. Full szintetikus, rendelkezik aprilia DFI minősítéssel, és olcsó.
Nem nem írja, hogy kopott a görgő, keskeny a szíj, nincs ferodol a kuplungon, szar a főtengely csapágy, gödrös a variátor. Mire gondolsz, hogy mit ír ki?
Olajat!