Természetes elhasználódás, túlerőltetés, kevés olaj, benzinszegény keverék, bejutó por. A tűgörgő elhasználódására még rásegít, ha a hajtókar felső szeméből hiányzik az olajzó furat.
Köszönöm. Nekem szervízben a castrol powet 2T racing-ot ajánlották. Ellenben mindenki a fullos repsolt,és a boltban is.
Szerintem maradok a repsolnál...........
Ha hajtod is a motort, akkor nézz valami jobbat.
Ez a Repsol általános felhasználásra való és egy komolyabb olajhoz képest elég gyenge mutatókkal rendelkezik.
PL. Lobbanáspont : Min. 95°C , Dermedéspont: -18°C
ugyanezek egy fullsynth versenyolajnál 900forinttal drágábban :
Lobbanáspont: 73°C , Dermedéspont: -51°C
Ezen én is gondolkodtam, bár nekem elég az 50-es teljesítménye, de scarebeom még sose volt.
Én vennék a helyedbe 100ast. Csak kár, hogy nem sűrű motor.
Eladtam a hibátlan DiTechem-et. Kiszemeltem magamnak a Scarabeot mint mint váltó tipust. Szerintetek érdemes lenne 100-ast venni vagy inkább maradjak az 50-es nél. Sokat megyek motorral és néha idegesít, hogy 50-55-el beragadok busz vagy teherautó mögé amit nehezen tudok megelőzni. Szükségem lenne egy dinamikusabb motorra amit még esetleg nem kell rendszámozni!
Mik vannak nálad. Ez max NAS-nak jó. Ennyire már nem lehet türelmes senki. Néha jönnek hozzám olyan gépek javításra, hogy el se hiszem, hogy ezekkel még netezik valaki. Bár tudom a pénz nagy úr. Nekem is feleslegesen erős gépem, de utálom ha nem TŐT.
Nem nem írja, hogy kopott a görgő, keskeny a szíj, nincs ferodol a kuplungon, szar a főtengely csapágy, gödrös a variátor. Mire gondolsz, hogy mit ír ki?
meg szabad kérdezni milyen évjáratú volt? és mennyiért adtad el?
én is gondolkozok eladáson (nagyobbat vennék)