Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tűgörgő ~1.000 - 2.000,- Ft. Munkadíj meg ~5.000 - 8.000,- Ft. De ez erősen helyfüggő.
Ha be indul,nem világít ha még is igen akkor ott gond van.
Egy tűgörgő csere anyag,és munka díja mennyibe kerülhet,ami reális és nem mondható soknak? Sr factory ditech..........
Ki kell venni az izzót....
Köszi :)
énis kb annyira gondoltam...
lehet fel is rakom netre holnap
Ja még annyit, hogy 2003-as volt.
Bocsi, hogy most válaszolok de nem voltam itthon. Télen vettem egy halom ócskavasként de hibátlan idomokkal, vázzal. Motorját felújítottam, elektrmos alkatrészeket átvizsgáltam amit kellett azt cseréltem stb. Feltettem a netre 150 ezerért de sokáig csak cserélni akartak emlékkönyvre, bibliára régi laptopra. Levittem az árát 120e-re és másnap elvitték. Jó volt a motor mert kora tavasztól mostanáig azzal jártam és hibátlanul mentem vele 3000km-et kb. Mivel anno 70ezerért vettem és ráköltöttem még vagy 60-at ezért deficites vagyok de ha azt nézem, hogy nem nálam fog esetleg tönkremenni......bár nem volt semmi jele, hogy romlana erősen az állapota.
Nekem mindíg égett.
Nálam is ez a helyzet, amig nem ját a motor, világít a lámpa.
Sajnos nem emlékszem pontosan, de én úgy emlékszem az enyém is csak akkor aludt ki ha beindítottam. De majd megerősít (vagy nem) akinek van is jelenleg is ditech-je.
2. Nem is a pénz miatt kérdeztem, hanem, hogy van-e értelme, ha -a jelenlegi légszűrő még rendben van -a motor nem tuningolt, ergo elméletileg nincs szüksége több levegőre.
3. Rendelek, aztán majd max később cserélem le, ha a jelenlegi megadja magát.
5. Ok, köszi.

+1. Csak gyertyacsere volt, semmi más
4. Ha beindítom a robogót, mint korábban is írtam, kialszik a lámpa. De ha gyújtást adok rá és nem indítom el, akkor folyamatosan világít. És ez áll a kezelési útmutatóban
"Az üzemanyag befecskendezô rendszer ellenôrzô lámpája (DiTech)
Ha a gyújtáskapcsolót "J" állásba kapcsolja, néhány másodpercig világít....Ha az ellenôrzô lámpa nem alszik el, a motorkerékpárban
valamilyen rendellenesség lépett fel. Ne próbálja meg
beindítani motorját, haladéktalanul keresse fel az Ön hivatalos aprilia kereskedôjét"
Ebből én azt szűröm le, hogy ennek bizony ki kéne aludnia a gyújtás ráadása után néhány másodperccel.

5. Rendben, most már tudom.

+ Már nem emlékszem pontosan, de kb 100km mehettem vele.

@conair: Mint írtam is, másik webshopról van szó.
1. A kezelési és karbantartási útmutatóban le van írni minden, hogy mit mikor kell cserélni/ellenőrizni.
4. Ha beindul a motor ki kell aludnia a check engine-nek. Folyamatos világítás esetén valami probléma lesz...
5. Sajnos csak a komplett a lámpacsere segít mert a foncsor olvad...
+1 200 km -ig érzed az új gyertya különbségét?
Én már többször rendeltem innen, mindenbe. Kocsiba, robogóba motorba és semmi probléma nem volt.
Sziasztok szerintetek mitől van az hogy a motorom 3 nap állás után kurva nehezen indul be vagyis beindul de leáll majd 5 perc szenvedés es jo! Ha kicsit gázt rá húzva próbálom indítani meg rosszabb meg csak nem is poffen!Viszont ha este leteszem másnap gond nélkül indul!
Régi és új gyertyával is van megfelelő szikra. A gyertya benzines...
marad a kompressziómérés csak fel kell hajtanom egy eszközt hozzá. :(
Még mindig van pár szett Malossi Karbon membránom minarelli blokkba.
0.30mm,0.35mm,0.40mm méretekben.
A 30as 2500/szett, a 35ös 2500/szett, a 40es 3000/szett áron vihetők. A teljes sor pedig 6000.- / ez 6db lamellát jelent /
1, Nem érdemes rendelni. Nem nyersz, annyit rajta mintha a szerelő írná össze és rendelné meg. Időben is tovább tart, ha megrendeled és odaviszed.
2, Olyan szinten nem tétel egy Red Filter, hogy simán lehet cserélni.
Kicsit több levegőt enged át, ha szerelőhöz viszed, akkor át kell fúvókáztasd.
3, Érdemes persze. Nekem mondjuk 450 igazán kíméletes km szétcincálta a Malossi szíjat, de fogjuk gyártási hibára.
4, passz
5, ITT már 2000ért kapsz Malossi MHR versenybetétet is, nem egy nagy összeg.
6, Nem, mert megolvasztja még az idomot is. Másik lámpa kell bele.
+1
Egy szimpla gyertyacsere nem fog drasztikus változást hozni. Nem volt ott más is csinálva ?
+ új hengertalp, hengerfej, kipufogó tömítés legalább.
De ha már így belenéz, akkor már ránézhet a membránra, légszűrőre, görgőkre, stb
Jobb lenne már annak a gépnek, ha elvinné valahova.
Én boltban akarom venni,pont ezek miatt...........
Csak nehogy úgy járj mint én. Kifizettem a termékleírás szerinti full szintetikust és csak szintetikust kaptam helyette. Természetesen ezek után b*sznak válaszolni a megkeresésemre (egy másik shop volt, nem a linkelt)
Üdv
1.Szerviz intervallum alatt mit értesz?
2. Értem.
3. Rendben.
4. Én úgy tudom, hogy pár másodperccel később ki kell aludnia. Vagy tévedek, és mindenkinél folyamatosan világít?
4+. Rendben, akkor ferodo-t veszek.
5. Ezt akartam elkerülni valami pénztárca hatékonyabb megoldással.
+1. Nem volt hidegebb. Érezhető volt a különbség gyertyacsere után azonnal.
Enyém ditech.Valami csörgedezik benne,de senki nem tudja mi lehet.
Hidegen csörög,melegen nem.
A csapágynak brutál hangja lenne?
És persze nem árt a csapszeget és a két dugózégert is cserélni, mert fél munkát nem végzünk.
Előbb ciripel, aztán csöröghet. Végül nem lesz hangja, mert darabokra hullik és beáll a blokk. Cseréjéhez burkolat, kipufogó, karburátor, hűtővíz, henger, hengerfej, dugó le, majd vissza.