Elképzelhető, de nagyon belealkudnám az árba. Illetve látni kellene. 16E km után feltételezhető a nem gyári gumi, innentől kezdve bármi lehet. A megőrzött állapot csak egy dolog. A lényeg, hogy ne aranyért vegyél ilyen szekeret.
Amúgy hibás akku is megvan. Valamint most vannak új gumik rajta, de a gyári is megvan hozzá! Ami évjáratban stimmel!
Amúgy a motor tipp-topp pöccre indul és szépen jár...
16e van benne papírok és képek szerint kb. De állítólag az akku zárlata miatt a fesszab. kiment és és csere után 48xxx km lett benne.
Akkor ilyen lehet? Nem lehet az eredeti állást előcsalni?
Nem olvastál róla esetleg?
Sziasztok egy kis segitség kéne valamiért amikor gyorsan meghuzom a gázt pöffen eggyet a kipufogo és utánaindul el de viszont ha megyek 50 60 al es ugy huzom meg erösen akkor semmi
Abban semmi irónia nincs, hogy válaszolsz egy tulaj kérdésére, majd pár perc múlva egy 3500forintos olajjal teszed egyenértékűvé a tulajdonát.
Én már elköszöntem, de a mondanivalója ugyanaz volt mint a Te utolsó mondatodnak
A hülyeségem említésénél abbahagytam az olvasásodat
500darabosával hozzad nekem a robogókat 1 liter olaj árán, ha már a hülyeséget emlegetjük
Szép napot
Mi a szarnak cseréled 3 ezrenként mikor a gyári intervallum 12 ezer? Amit te csinálsz az pazarlás.
Láttad a motorjaim a képeken? Melyik nézett ki lepusztítottnak? Hol láttad, hogy írtam kínai alkatrész kell venni? A gyári használttal semmi baj sincs.
Írtam barát, hogy mindenki azt csinál amit akar.
Attól, hogy te ráköltöd a vackodra egy kocsinak az árát soha nem fogod visszakapni a motor és a ráköltött pénzt. Minél tovább tuningolod annál nagyobb lesz a bukó.
13éves, mióta nálam van 3000kmenként ki van cserélve.
Toltál ki van cserélve a blokkban minden, de pont az ilyen és ehhez hasonló hozzáállás miatt nem lehet majd reális áron eladni
Lepusztítani, nyomni bele a használt/ kínai alkatrészt, utána ég az olajon is spórolni, az a tuti.
Szerintem egy öregebb jobban igényli a jobb minőségű folyadékok védelmét, mint egy új.
Amúgy a motor tipp-topp pöccre indul és szépen jár...
Akkor ilyen lehet? Nem lehet az eredeti állást előcsalni?
Nem olvastál róla esetleg?
Olyan lehetséges, hogy a zárlatos akku és feszültségszabályzó hibájából adódóan ezek cseréje után a km óra állás elállítódik?
Előre is köszi!
Üdv: Attila.
A kérdésemre a választ megkaptam szóval köszi mindenkinek a segítséget.
Én már elköszöntem, de a mondanivalója ugyanaz volt mint a Te utolsó mondatodnak
500darabosával hozzad nekem a robogókat 1 liter olaj árán, ha már a hülyeséget emlegetjük
Szép napot
Mi a szarnak cseréled 3 ezrenként mikor a gyári intervallum 12 ezer? Amit te csinálsz az pazarlás.
Láttad a motorjaim a képeken? Melyik nézett ki lepusztítottnak? Hol láttad, hogy írtam kínai alkatrész kell venni? A gyári használttal semmi baj sincs.
Írtam barát, hogy mindenki azt csinál amit akar.
Attól, hogy te ráköltöd a vackodra egy kocsinak az árát soha nem fogod visszakapni a motor és a ráköltött pénzt. Minél tovább tuningolod annál nagyobb lesz a bukó.
Toltál ki van cserélve a blokkban minden, de pont az ilyen és ehhez hasonló hozzáállás miatt nem lehet majd reális áron eladni
Lepusztítani, nyomni bele a használt/ kínai alkatrészt, utána ég az olajon is spórolni, az a tuti.
Szerintem egy öregebb jobban igényli a jobb minőségű folyadékok védelmét, mint egy új.