Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

es miaz az ár igazábol amiért igy nagyábol egyböl eltiudom adni?
szerencsére az eladásoknál szerencsémvan msot pl egy 150 ezer forintot érö cagiva mitora cseréltem el ezt a amotort:))))
265-ért ment el egy full gyári sport pro 1800 km-rel. Azén még ennyi hiba sem volt. Bár én ezt a motort betolnám hozzám már is. Egyedül az nehezíti az eladásod, hogy ennyiért már kapsz új kasztnis gépet is, de azért sok szerencsét sose tudni. Szép gép.
én igy cseréltem el 2. tulaja vagyok a motornak ö ezt vette rá és még elég sok cucot vett hozzá lehet ne a legjobbakat de legaláb ujakat énis vettem hozá pár dolgot az a lényeg hogy még kell egy önindito bendix mivel nincs benne a rugo és elvileg azt külön nem lehet kapni
az árra nem modnok semmit igazábol nézegettem és az ilyen motorok 250 290 közöt mozognak szoval énis aköré akarom eladni
Minden gyári rajta. Kivéve a BMW, D&G és monster matricát...
Mi lett a gyári markolattal? Miért kellett cserélni? Egyébként mi az ára?
Sziasztok eladO TELJESEN GYÁRI FESTÉSÜ EGY KARC NINCS RAJTA szeretett motorom Aprilia SR 2007 Sport pro akit érdekel annak több informácio emailben szirmai_sara@freemail.hu
Elég jó állapotú motort linkeltél.
Innen gyárinak tűnik a festése is.

Egyébként a fékkar karcolódhat egy sima garázsba berakáskor is.
Én relatív sokszor kapom el az első fékkart a fém ajtófélfán, mert be kell ügyeskedni a kocsi mellé. Meg van húzva a vége kicsit, de ez nem borulást jelent.
Az újrafestéstől sem kell tartani szerintem, nem is értem, hogy a gyári fényezés miért jobb. Ha karcos, akkor 60.000 környéke egy normális fényezés, az sem jelent feltétlenül esést.
Képről nem lesz senki okos, oda kell menni, az ember szemébe nézni és ha valami fura, akkor ott kell hagyni kipróbálás nélkül.
Ha meg minden jól működik, akkor meg kell venni

Nekem lehet nekiállnál alkudni a vágott sárvédő miatt, de adok mellé gyárit is, alkudhatnál az újrafestésért, de kitenném a számlát, ha nem hinnéd el, hogy minden frankó, akkor kitenném a munkalapokat, számlákat, stb, stb.
De az a piros fej rajta gyárilag matrica vagy festett szerinted?
1. Nyár végével ne cserélj semmit, csak ha eljött a szervíz intervallum, vagy ha eljött az ideje.
2. Nem érdemes cserélni, ha nincs szétfoszolva. Tisztísd és mosd ki majd mehet neki a légszűrőspray és vissza.
3. Nem érdemes cserélni, csak akkor ha észreveszel valami drasztikus változást. Igen érdemes egy alap malossiba beruházni.
4. A gyújtás ráadásakor világít a check engine innen tudod, hogy működik. Beindulás elalszik. Ez így van rendjén.
Két 4-es pont van....
4. A gyári ferodo ajánlott, de az RMS sel sem lesz bajod legfeljebb egy kicsit sikít. (nem éri meg a különbség, volt, hogy cseréltem drágábbra, hogy ne sikítson, de találd ki , hogy mi lett vége...)
5. Erősebb égőt nem tudsz tenni, mert megolvad a foncsor. Komplett lámpát kellene cserélned. SR125 vagy kínai foncsor...
+1 Más oka van annak, hogy nagyon gyorsult. Inkább az hőmérsékletre fognám. Akkor lehet, hogy hidegebb volt.

Ez az én véleményem.
Bár mondjuk engem a két oldalt a BMW matrica már rémlettel töltene el. Én adnék 50-es motorért 250-et viszont elvárnám a full gyári állapotot.
Sziasztok.
Lenne néhány kérdésem a di-techemmel kapcsolatban. Amit tudni kell róla, hogy bár kicsit nehezebben indul, jelenleg működik minden rajta. 4000km-rel korábban az előző tulaja ezeket cserélte: Új dugó, gyűrű, csapszeg, felsőtűgörgő, hengerfejömítés, hengertalptömítés, görgők.
Nemrég lett cserélve akku, gyertya, hajtóműolaj.
1. első kérdésem az lenne, hogy nyár végével majd mit lenne érdemes cserélni rajta? Mik azok a kopó alkatrészek, amiket ennyi idő után mindenképpen cserélni kell? (Szerelő fogja csinálni, csak, hogy kb. tudjam mire számítsak, miket kell majd rendelnem)

2. Légszűrő szivacsot érdemes cserélni? Nemrég kitisztítottam, nem volt nagyon koszos. Érdemes kicserélni malossi sportlégszűrőre vagy felesleges illetve nem ajánlott, mivel nem tuningolt a robogó?

3. Szíjat is cserélni kell x km-enként, vagy csak ha baj van? Itt érdemes malossit vagy valami más márkásabbat venni?

4. Pécs környékén senki nem csinál ECU okosítást? Nem tudom elhinni, de nem találok senkit. Egy hibakódot kéne kiolvasni/kiüti illetve okosabb softot tenni rá. Jelenleg az Injection Check folyamatosan világít ha gyújtást adok rá. A robogó beindítása után kialszik.

4. Fékbetétből milyen márka ajánlott? Nem ver fel a pénz, de inkább kiadok rá kicsit többet, ha megéri a különbség.

5. Lehet erősebb égőt tenni előre, hogy jobban világítsa meg éjjel az utat? Ha igen, hol és milyen égőt keressek?

+1. Amikor ki lett cserélve a gyertya, mintha egy vadállattá változott volna a kis sr. Úgy gyorsult, mint még soha. Rá 1-2 hétre visszatért a régi formájához. Egy gyertyacsere után ez szokványos jelenség?

Persze, tudom, hogy látni kellene a motort, hogy lehessen pontos válaszokat adni, de azért kérlek próbáljátok meg... És azt is tudom, hogy számotokra valószínű láma kérdések, így kérlek ne oltsatok le nagyon :)

Köszi! Szép estét!
Nem néz ki rosszul, bár az 4 évszakos gumit rakjunk fel dolog sose jelent jót. Viszont az, hogy nem fűrészelték le a sárvédőt pozitívum. Kellene egy 5mpx-es kép, minden állásból, hogy tökélestesen szét lehessen kapni a motort.

Én már nagy felbontású kép nélkül nem megyek sehova. Volt olyan tulaj ki mondta, hogy megnézni nem kerül semmibe. Mondtam neki ne viccelj már. 1 nap 20 ezer benzin + haver megkérése a furgonnal. Ez neked semmi?

Azóta ha érdekel egy motor kérem körbefotózva a motort, illetve a hibákról külön képet. Mikor megvettem a rallyt nem is volt gond. Minden a terv szerint zajlott. Minden hibáról tudtam. Mondtam mehetünk írni a papírokat. Kérdezte a srác ki se próbálom? Mondom minek? Látom amit látnom kell... A DRZ vásárlás is tartott vagy 15 percig... Elllenben mentem egy 600-as XT-ért mondta a csávó, hogy nem enged belőle, mert nagyon király.. mondtam nem kell kifizetem.... nem lesz gond... Hát egy szar volt.. Úgyhogy nagyfelbontású képek nélkül én nem mozdulok. 1 métert se. Évek óta két motorom van, mindig variáltam őket.
Amúgy a Nero Diablo-n ez az oroszlánfej van mifene ez martica gyárilag vagy festve kéne lennie?
jav.
járatni alapjáraton
na ez nem kell
Meleg motorból engedi ki, a leeresztőcsavaron kicseréli a rézalátétet, többi jó
Még annyit had kérdezzek, hogy van valami különleges menete a cserének? Gondolok itt arra ilyenekre, hogy betöltöm és járatni alapjáraton vagy akármi egyéb praktika? Vagy csak kienged, beleönt, indít, megy?! :)
Köszi
A bal oldalán van csak egy ici-pici karc de az látszik, hogy valami hozzáért...
Nem horzsolt! Csak ahol az ujjaid vannak ott kicsit a festék kopott meg...
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1548775-7134048-63-0-1-0

link
A fékkar nem biztos, hogy bukást jelent. Attól függ mekkora a horzsolás jellege..
Naná, hogy jelent. A fékkar azért horzsolt, mert buktak vele. Nagyon megnézném a markolatot, mert az elsőnek sérül. Vigyázz, mert a gyári markolat csak 1 van. Egyébként meglátszik a gyári matricázás, vagy az újra festés.
Igazából kit is érdekel. Állapotot veszünk nem km állást. Megnézed a gumikat, a fékbetéteket, az idomokat, a karcokat, az alapjáratot, az indulást, a próbakört, majd belenézel a tulaj szemébe és tudod a választ.
Kb annyiért van és szép az állapota, na meg szépen jár és jól húz..
A fékkarok kopása mennyire jellemző? Jelent valamit?
Linkeld be bárhogy. Megkeresem.