Fekete, újszerű, működőképes és rohadt lassú. Nem hibás, ezek mind ilyenek. Android 2.2-vel. A töltője már kibontás után hibás volt, javítás után cellux fogja össze. Doboza nincsen. Valószínűleg egy linux jobban futna rajta, mint ez az android szar. Ára: 5.000,- Ft + posta. Posta, átvétel, csak előre utalás után vagy személyesen. Képet rakok fel, ha valakit érdekel. (Csak türelmes embereknek ajánlom!).
Közel 1 év telt el azóta, hogy a Ditech szívómembrán problémáját megosztottam veletek.
Akkor az volt a szándékom, hogy karbon membránt teszek a gépbe, de a boltos lebeszélt róla, hogy jobban járok, ha egy hagyományos membránt veszek, mert az megint bírni fogja évekig.
Nos ez a membrán egy évet sem bírt (kb 4000 Km), elkopott/eltört az egyik membrán.
Most már karbonlapok keröltek bele, és szerencsére újra megy a gépezet, de egy picit gyengébb, mint elötte volt.
Kompressziót mértünk benne, hátha a hiányzó darab okozott valami kárt, 6 az érték, de mértékegységre nem emlékezem mi volt a mérőn. Nem kevés ez?
conair:
Ha több motorom lenne, valszeg mindegyikekben kevesebb lenne a futásteljesítmény (km/év) - nincs, így maradok az évi 5-6 ezernél.
Eszmefuttatásomat egyébként az indította el, hogy a jelzett 1.000 km/év mellet (3 éves motornál) "olcsó" szervizelést kellett többször végezni.
Ez így együtt nekem nem jön össze.
Egyébként igazad van, mindenki döntsön a szája íze szerint - ebbe nem is kívánok beleszolni, csak a saját véleményemet mondtam el.
Irányárba esetleg. Ezt a motort pl húsz éve árulják. Ettől a tiéd jobb, de lehet több a km. Meg lehet próbálni az árat sose tudod. Kérdés, hogy meddig van türelmed és időd árulni.
Ha nagyon geci akarok lenni, akkor rájöttem, miért van lecserélve a markolat. Bal oldalt csúsztak vele. Hiányzik az agip matrica is. De szép gép! Még ezzel a hibával is jöhetne hozzám.
Nagyon jó minnőségű legyen!
Köszönöm.