Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én inkább ezt venném meg :Total

De nézz szét: 75-90
Lehet még a legolcsóbbal is jobban jársz mint a rotraval.

Van nem sokkal drágább mint az agip rotra és csak szintetkus.

Én anno a burgmanba agip rotra-t raktam bele és jó volt.
Igazából a lényeg annyi, hogy mindig időben ki legyen cserélve, nem a hiper szuper olaj a lényeg, de ez csak én véleményem.
Amit ajánlottál az kiváló.
Viszont ha valakinek van egy öreg szekere ne kerüljön már többe az 1 liter olaj mint amennyit a motor ér. Nekem egy régi hondámban nem 12 ezrenként, hanem sose volt cserélve. Valami fekete trutyi jött ki belőle. És mégis ment, és megy is a mai napig. Sose látott prémium olajat...
Miért kéne a régebbibe rosszabb ?

http://alkatreszek.hu/termek_o...
ez király, az Agip semmi kül
karbis, két kör hátsó lámpás az SR. 98-99 körül lehet.

Ez:
http://citybike.hu/spd/A143/Ag...

király lenne?
75-90-es full szintetikus hajtóműolajat tegyél bele ha újabb sr-ed van olyan 3500 Ft literje. 2 deci körül kell bele. A többi marad a következő cserére... Ha régi sr-ed van jó a 85-90-es is 1500 Ft-ért... Bár mindenki maga látja, hogy mit érdemel meg a motorja.
Sziasztok!

Szeretném az SR-embe lecserélni a hajtásnál az olajat.
Szeretném megkérdezni, hogy milyen olajat érdemes venni bele és kb mennyibe fájna ez forintba? :D
Köszi előre is.
Szedd kis nézd mérd meg tolómérővel. Ez a legegyszerűbb. Berendelsz valamit, nem gyári variátor van (polini spc, malossi) másik görgőméret kell bele.
Köszönöm Ez már néztem én is itt a méret. 15x12 5,5 gr. Viszont itt a fórumon azt a választ kaptam,hogy a pigi blokkos factory görgő mérete 19,5x15
Szerintem nincs vékonyabb.

Itt a görgő táblázat: Görgőtáblázat
Szia.
Mennyi a factory gyári görgő mérete,és súlya? Pigi blokkos.
Köszi. Attila.
Még nem vas hangja vancsak az a szokásos fékezős sípolás. Akkor cserélem. Van amúgy betétben vékonyabb is?
Cserélném.
Olyan, 1-1,5 mm ne cseréljem még? Fékezéskor,mikor már majdnem megállok csikorogva,áll meg.......
Be fog. Lehet, hogy az oldalát egy kicsit reszelned kell és szét kell majd feszítened egy csavarhúzóval, vagy valamivel és úgy kell a tárcsát közé betenned, de be fog. Mennyire ferodol van rajta, hogy cserélni akarod?
Aprilia sr factoryba szeretnék hátsó fékbetétet cserélni. Nézegettem neten,és vastagságra 9,5 mm nem vastag ez? Be fog menni a helyéte mndkettő?
Ki hiszi el? Mondjak példát? Suzuki burgman 400. 5 év 10 ezer km. DRZ 9 hónap 1000 km. Ezek a saját motorjaim. Hihetetlen?

Azt, hogy ki hova viszi döntse el saját maga. Én nem is láttam, azt a motort amiről szó van ez tudd. A linkekkel utána már nem foglalkoztam.
Belegondoltatok már? 3 év - 3.000 km, az 1.000 km évente, azaz 5-6 tankolás évente!
Ki hiszi ezt el?!
Ha meg csak ennyit ment, akkor miért kellet egyáltalán szervizbe vinni?! Gyakorlatilag nem is használták.
Ordít róla, hogy kamu az egész.
Az én gépembe 13.000 km van most, nem gyilkolom, de nem is kímélem - eddig még semmit nem kellett javítani rajta, remélem sokáig nem is kell, a kötelező szervizek kivételével még nem látta szerelő.

Egyébként pedig azt a kevés hivatalos márkaszervízt érdemes megkeresni. Én sok időt fordítottam arra, hogy a lehető legjobb szerelőket megkeressem. Egyáltalán nem igaz, hogy a márkaszervizek elszállt árakkal dolgoznak. A gyári alkatrészek pedig (hasonló minőségű alkatrészekkel összehasonlítva) egyáltalán nem kerülnek többe, mint az utángyártottak. Az viszont biztos, hogy a minőségre garancia van...

Egy öregebb, sokat futott, tuningolt, vagy éppen szétbarmolt motornál persze mindez nem igaz. A gazdi lelke rajta...
Vadi új is lehet rossz :( Gázhúzásra nem indulnak be ? Így a fesszabályzó is belép a körbe, mint megnézendő ..:(
Cseréld ki az index elektronikát, vagy csak iktasd ki, aztán próbáld az önindítót, jobban teker -e ...
az akksi vadonat uj
50 kobcentis a gep tutira, a sportkipufogo mar nalam lett felteve, mindehol csak vilagit az index...
Index elől - hátul világít mindkét oldalon ? Ha húzod a gázt nem kezd villogtatni ? Jó az az új akksi ?
Első tulaj vagy ? Ismered a géped ? Tudtad, hogy tuning hengerre is 49 ccm van írva, noha 70-es ? Persze, mindezek mellett lehet oxidált kommutátor, rossz szénkefe az önindítóban, vagy mint már írták, kompresszió hiány ... Sőt ! A gyertya is, hézagja is ... Szóval..... no ... ;)
en valami elektronikara gyanitok, mert ha gyujtason van es probalom az indexet, akkor az iranyjelzo nem villog, hanem csak folyamatosan vilagit
nincs, csupan egy leo sportkipugo van rajta