De nézz szét: 75-90
Lehet még a legolcsóbbal is jobban jársz mint a rotraval.
Van nem sokkal drágább mint az agip rotra és csak szintetkus.
Én anno a burgmanba agip rotra-t raktam bele és jó volt.
Igazából a lényeg annyi, hogy mindig időben ki legyen cserélve, nem a hiper szuper olaj a lényeg, de ez csak én véleményem.
Amit ajánlottál az kiváló.
Viszont ha valakinek van egy öreg szekere ne kerüljön már többe az 1 liter olaj mint amennyit a motor ér. Nekem egy régi hondámban nem 12 ezrenként, hanem sose volt cserélve. Valami fekete trutyi jött ki belőle. És mégis ment, és megy is a mai napig. Sose látott prémium olajat...
75-90-es full szintetikus hajtóműolajat tegyél bele ha újabb sr-ed van olyan 3500 Ft literje. 2 deci körül kell bele. A többi marad a következő cserére... Ha régi sr-ed van jó a 85-90-es is 1500 Ft-ért... Bár mindenki maga látja, hogy mit érdemel meg a motorja.
Szeretném az SR-embe lecserélni a hajtásnál az olajat.
Szeretném megkérdezni, hogy milyen olajat érdemes venni bele és kb mennyibe fájna ez forintba? :D
Köszi előre is.
Be fog. Lehet, hogy az oldalát egy kicsit reszelned kell és szét kell majd feszítened egy csavarhúzóval, vagy valamivel és úgy kell a tárcsát közé betenned, de be fog. Mennyire ferodol van rajta, hogy cserélni akarod?
Belegondoltatok már? 3 év - 3.000 km, az 1.000 km évente, azaz 5-6 tankolás évente!
Ki hiszi ezt el?!
Ha meg csak ennyit ment, akkor miért kellet egyáltalán szervizbe vinni?! Gyakorlatilag nem is használták.
Ordít róla, hogy kamu az egész.
Az én gépembe 13.000 km van most, nem gyilkolom, de nem is kímélem - eddig még semmit nem kellett javítani rajta, remélem sokáig nem is kell, a kötelező szervizek kivételével még nem látta szerelő.
Egyébként pedig azt a kevés hivatalos márkaszervízt érdemes megkeresni. Én sok időt fordítottam arra, hogy a lehető legjobb szerelőket megkeressem. Egyáltalán nem igaz, hogy a márkaszervizek elszállt árakkal dolgoznak. A gyári alkatrészek pedig (hasonló minőségű alkatrészekkel összehasonlítva) egyáltalán nem kerülnek többe, mint az utángyártottak. Az viszont biztos, hogy a minőségre garancia van...
Egy öregebb, sokat futott, tuningolt, vagy éppen szétbarmolt motornál persze mindez nem igaz. A gazdi lelke rajta...
Első tulaj vagy ? Ismered a géped ? Tudtad, hogy tuning hengerre is 49 ccm van írva, noha 70-es ? Persze, mindezek mellett lehet oxidált kommutátor, rossz szénkefe az önindítóban, vagy mint már írták, kompresszió hiány ... Sőt ! A gyertya is, hézagja is ... Szóval..... no ... ;)
De nézz szét: 75-90
Lehet még a legolcsóbbal is jobban jársz mint a rotraval.
Van nem sokkal drágább mint az agip rotra és csak szintetkus.
Én anno a burgmanba agip rotra-t raktam bele és jó volt.
Igazából a lényeg annyi, hogy mindig időben ki legyen cserélve, nem a hiper szuper olaj a lényeg, de ez csak én véleményem.